Durf te vragen #9

Mega random vraag, maar wat is jullie favoriete wc papier?
Ik had altijd die roze verpakking van AH de 4 laags.

Alleen hebben ze die nu aangepast en vind hem echt veel slechter geworden. Dus nu ga ik op zoek naar een alternatief.

2 likes

De roze van de Lidl

5 likes

Eens!

@FrozenFlame

1 like

Popla

2 likes

Drielaags van de Action in die paarse en witte plastic verpakking.

2 likes

Thankss! Ik ga ze allemaal eens uitproberen, kijken welke het prettigste is.
Die van AH is, vind ik, geen aaanrader meer in ieder geval.

2 likes

De blauwe van de jumbo volgens mij drie laags en anders de blauwe drielaags van de Aldi

1 like

Omg de anagrammem snap ik echt niks van. Ik zal wel wat fout doen, ik ga ze nog eens allemaal nalopen. Ik vond het voorgaande jaren makkelijker!

3 likes

Page kussenzacht

1 like

De blauwe van de Lidl

3 likes

Het zijn namen van mensen die iets met moord te maken hebben. De antwoorden van alle vragen zijn hints richting de eind oplossing. Kan een naam van een betrokkene van de moord van het anagram zijn, of de plaats waar het gebeurde, beroep etc

2 likes

Iemand enig idee waar je dit (badazzle kit) fysiek kan kopen?

Via internet is het er over een week maar ik wil NU of uiterlijk overmorgen mn krukken versieren

4 likes

Lijkt me dat je het meeste kans hebt bij een hobby/kralenwinkel. Maar ik zou dan van tevoren wel ff bellen of ze het hebben.

1 like

Mmm een hobby winkel hebben we niet meer echt hier in de buurt… hoopte op action/xenos/bruna?

Hmm ja action heeft wel vaak dat soort dingen maar daar weet je het nooit zeker. Heb je wel een pipoos vlakbij? Maar keek al ff voor je, het staat niet op hun site iig.

1 like

Pipoos?

1 like

@Mrs.Fraser ohjaaa pipoos zit in hilversum zie ik! Misschien morgen even gaan kijken als ik een gek vindt die me wil rijden hahaha

1 like

Ja maar het staat niet op de site van pipoos, daar kan je nl ook bestellen. Dus dan zou ik voor de zekerheid eerst ff naar die winkel bellen voordat je er voor niks naartoe rijdt.

1 like

Zag wel dit

Dus ga sws niet voor jan lul

2 likes

Wibra heeft ook kleine stickervallen met aantal kleuren. Maar niet zo’n hele kit als jouw foto.

2 likes