Weken in vloeibare biotex, daarmee gaat zonder moeite bijna alles weg bij mij.
En dat witte shirt kun je daarna nog in de zon laten drogen, dat is ook een magische vlekkenverwijderaar!
Je moet echt zoân blok hebben, eerst ff insmeren met ossegal en daarna laten weken in biotex uit een groen pak.
Deze combi werkt altijd
Dank voor de tips, ik heb in ieder geval weer mân hoop terug! Benieuwd morgen of het lukt.
Ik gebruik altijd groene zeep. Vrijwel alles gaat eruit
Ik heb een creditcard nodig om van die typische vakantiebetalingen mee te doen. Ik wil er liever geen, maar er is geen ontkomen aan en wil het niet steeds aan mijn reisgeno(o)t(en) laten.
Welke zouden jullie aanraden?
Prepaid kan vaak niet. Het zou dus zijn voor vluchten, hotel, auto etc. in Europa en VK.
Als het niet via je eigen bank kan dan Wise, vind ik ook handig voor andere valuta.
wilde ik ook zeggen idd
Dasty vlekkenverwijderaar met enzymen, de reguliere werkt vooral voor vet. Die met enzymen voor eten, bloed etc.
Ik vind Revolut chill
Ik heb Revolut, alleen digitaal. Gebruik vaak een functie dat je een wegwerp kaart kunt aanmaken voor als ik een onbekende webshop gebruik of een fiets huur op straat in het buitenland. Weet niet of andere banken dat hebben.
Dankjewel, dat klinkt handig. Ik ga Wise ook even checken!
Geen idee of je al een nieuwe bankpas hebt maar je kunt hiermee ook soort van âcreditcardâ betalingen doen. Het is niet hetzelfde als een creditcard maar betalingen in het buitenland kunnen hiermee gedaan worden. Op de achterkant staat een datum en code net zoals op een creditcard. Maar misschien weet je dit allemaal al en heb je er niks aan haha maar dit is even mijn tip (wel even de risicoâs opzoeken want geen idee wat deze zijn)
Ik heb gisteren kaarten kunnen kopen voor het concert van Katseye in Antwerpen, gewoon via ticketmaster! Helaas zijn het wel staanplaatsen. Dit wil ik eigenlijk liever niet alleen ivm mijn 9-jarige dochter alleen ik heb op dit moment niet veel keus voor een redelijke prijs.
Gisteren overdag zijn er wel 20 meldingen gekomen van mensen die hun tickets verkochten via ticketswap maar ik was weer steeds te laat. Toen toch maar weer via ticketmaster gekeken en daar waren staanplaatsen over! Ik twijfelde heel erg maar toch maar gekocht. Ik dacht als ik iets beters tegen kom kan ik die altijd verkopen. Maar ik ben er nu zo blij mee want er is weer helemaal niks beschikbaar en mijn dochter is super blij!
Ik ben nog nooit in de Afas Dome geweest, is het wel een beetje te doen met kind als ik bijvoorbeeld wat aan de zijkant of achterkant ga staan?
Ja hoor, ik ga bij staanplaatsen nooit vol tussen het volk staan maar eerder aan zij- of achterkant. Kan je zien hoe de schermen geplaatst zijn en op basis daarvan beslissen waar te staan?
Ja dat kan ik zien! Dan is inderdaad ergens aan de zijkant het beste. Dankjewel!
Dat wist ik niet, maar heb ik helaas ook nog niet!
Is er iemand met Prime video die me kan laten weten of de Mary Oliver documentary daar in NL op te bekijken is?
Ik weet niet welke je precies bedoelt, maar als ik op die naam zoek komt er niks passend
Excuus voor de dubbelpost of als dit in het andere taaltopic moet.
Zijn er mensen die hun Nederlandse woordenschat zijn gaan verbeteren? Ik vind dat mijn Nederlands niet goed genoeg is (zie de vele spelfouten die ik hier maak
).
Ik wil graag beginnen met mijn woordenschat verbeteren, maar woordjes blokken zie ik niet gebeuren.
Nu schrijf ik de woorden die ik niet (goed) ken op in mn telefoon. Ik was benieuwd of er nog andere laagdrempelige manieren zijn.
Lezen kan helpen, je ziet veel woorden en hun correcte schrijfwijze en kan afhankelijk van het thema je woordenschat verruimen.
En zelf schrijven helpt ook, zelf nota nemen tijdens een meeting op werk in plaats van te typen.