Milano van Hema is prima en nu 1+1
Beetje late reactie en weet niet of je inmiddels al iemand hebt gevonden maar anders kan ik Heleen Visual Storytelling aanraden. Komt niet uit Winterswijk maar wel uit de buurt!
Ik heb de hele tijd een liedje in mijn hoofd maar ik kan hem niet vinden op Spotify. Qua hoe het klinkt gaf het me beetje Nothing but Thieves sfeer en een stukje van de tekst is iets in de trant van: We can('t??) be more than friends, I will love you till the end of my life. Cause you’re the …
Kan iemand me van deze oorwurm verlossen door te vertellen welk nr dit is?
Chat gpt zegt Dime van Sombr
Ohja dat is hem inderdaad!! Dank. Bijzonder want toen ik die exacte tekst die ik hierboven postte zocht op google kreeg ik dit helemaal niet als resultaat naar boven haha.
Zit er een logica achter de NS prijstijd deal kaartjes? En zo ja hoe lang moet je van te voren reserveren voor welke korting?
Ik heb dit laatst uitgezocht en blijkbaar komen de deals 30 dagen van tevoren online en is de korting 2-3 weken vooraf het hoogst. Ik heb mijn ticket pas in november nodig, dus ik heb helaas nog niet kunnen testen of dat klopt.
Ik heb een paar maanden gelezen lenzen online besteld wat mij goed beviel. Nu wil ik bij ditzelfde bedrijf nogmaals bestellen alleen weet ik dus niet meer waar dit was. En ik kan het dus ook nergens in mijn mail terugvinden. Wat ik wel weet is dat ik snoepjes ontving toen ik de lenzen binnen kreeg. Toevallig werd er vlak daarna ook hier over dit bedrijf gesproken. Dit stond los van elkaar maar ik herkende het vanwege de snoepjes. Weet iemand over welk bedrijf ik het heb.
Vision direct denk ik
Ja dit is Vision direct, daar krijg je altijd een zakje Haribo
@Chuckie en @Ceres Haha ja dat was het is inderdaad. Mijn brein is soms echt zo vaag. Ik onthou dus wel de haribo maar niet welk bedrijf dat dan was.
Welke menstruatiecup raden jullie aan? Ik wil een nieuwe maar zie door de bomen het bos niet.
Ik had altijd die van Etos en vond die gewoon prima
Ik heb toevallig een keer bij een andere aanbieder dan Visiondirect besteld en wat toch ietwat teleurgesteld dat er geen Haribo bij mijn bestelling zat
.
Cupkiezer.nl!
Want mijn vagina is de jouwe niet ![]()
Doet iemand hier nog de Volkskrant zomerquiz? Ik staar me al een dag scheel op de eind oplossing en ik zie het niet!!
Ik heb echt te vaak vlekken op kleding die ik er niet uit krijg. Meestal weet ik niet eens hoe de vlek erop is gekomen.
Heeft iemand nog een geweldige tip? Heb Dasty Stain Remover, HG Oxi Vlekkenwonder en DM Gallseife al geprobeerd.
Oh van 1 vlek weet ik het trouwens wel wat het is: chocolade van een Magnum. Op een wit shirt ![]()
Ossengal is mijn lifesaver voor zo ongeveer elke vlek!
Ja daar heb ik dus eentje van de DM van (zo’n vloeibare tube), maar die doet bijzonder weinig. Maar misschien is de ene ossengalzeep de andere weer niet ofzo?
Oh dat weet ik niet. Ik gebruik altijd een blok. Kan ook nog helpen om de kleding op zonnige dagen na het wassen buiten te leggen. Dat werkt hier bij witte kleding heel goed.