Durf te vragen #9

Ik zou winnie en pumba wel willen hebben!

1 like

Ik heb nog van alles liggen hier. Mocht iemand nog wat missen stuur maar een pb!

Echt zo stom dat deze actie voorbij is. Ik werd helemaal blij van het uitpakken en de plaatjes maar had de actie pas laat door én vergat ze nog weleens dus ik heb een verlenging van 2 weken nodig 🄹 Oke minstens een week :joy: Maar ze zijn echt overal meteen weg heb ik het idee

1 like

Het is wel bedoeld om bij een tafel bij te zetten dus ben bang dat deze te laag zijn. Dank je wel voor meedenken!

Omg net zo veel mogen meenemen als ik wilde 🄹 En nu heb ik een glimmende Stitch en glimmende Elsa 🄹🄹🄹 Ik wist niet eens dat die bestonden en nu weet ik dat er ook een glimmende Buzz Lightyear is :rocket:

2 likes

Oh gaaf! Ik was gisteren nog geweest en toen hadden ze al geen Diskeyz meer :slightly_frowning_face:

2 likes

Zijn er mensen die van hun spinnenfobie zijn afgekomen door middel van zo’n eendaagse training/cursus?

Ik ben op zoek naar iets om van mn angst voor spinnen af te komen want ik merk dat het steeds erger wordt. Gelukkig kom ik ze thuis niet zo veel tegen, maar ik raak al in paniek van berichten/foto’s over spinnen

Iemand hier tips?

Ikzelf niet maar ik heb een vriendin die hetzelfde had en dit gedaan heeft en dat werkte zo goed dat ze inmiddels in Australiƫ woont.

10 likes

Hahaha snap wat je bedoelt hoor maar moest hier wel om lachen, alsof het ZO goed werkte dat ze helemaal het licht heeft gezien en nu zo’n grote spinnenliefhebber is dat de enige keus was naar AustraliĆ« verhuizen :joy:

21 likes

Ik had een ongelooflijke hondenangst en na 1x emdr is het zo veel minder geworden. Ik kom nog steeds niet bij je op bezoek als je een hond heb, maar durf wel te wandelen in het park bijvoorbeeld terwijl ik hiervoor van het idee alleen al 2 weken paniek en slapeloze nachten zou hebben. Dus ik kan emdr aanraden, ook al geloofde ik er totaal niet in.

2 likes

Hahahaha ja :sob::joy:

Wooow hier heb ik nooit aan gedacht! Ik heb een extreme spinnenangst en dacht altijd dat de oplossing dan exposure therapie zou zijn; maar ben daar veel te bang voor. Dit is serieus een goede optie

2 likes

Mijn tv (oude Philips) ondersteunt binnenkort geen Videoland meer. Ook kan ik al een langere tijd geen NPO meer zien.

Wat gebruiken jullie hiervoor om alsnog al die apps te kunnen zien op de tv?

Ik wil ook graag Disney en HBO kunnen kijken.

Een chromecast

2 likes

Dit had ik met netflix, hier wel te kijken via de aangesloten playstation 4 die ik toch al heb.

Ik lees mee, zelfde probleem. Wel echt stom dat die npo-app niet meer werkt. Zo oud is mijn tv nog helemaal niet.

Ik deed het eerst via chromecast, maar die is ook ouder en daar werkt npo nu sinds kort ook niet meer mee.

Twijfel nu dus tussen een nieuwe tv of een nieuwe chromecast. Dat laatste is ook niet echt goedkoop. En zo zonde dat voor de rest nog gewoon alles werkt, dus zou alleen voor npo zijn.

2 likes

ik heb deze chromecast, die kun je vast via mp voor een normale prijs vinden. en anders kan je media/streaming box oid googlen, heb je ook voor onder 50 eu zoiets.

3 likes

Ik heb sinds kort voor 3,50 per maand een kpn tv box bij mijn internet abonnement, daarmee is mijn oude tv een smart tv zeg maar. Je abonnementen moet je wel apart betalen zoals altijd, maar ik vind het heel fijn om niks meer te moeten casten en alles op de tv met de afstandsbediening te kunnen doen. Andere aanbieders zullen ook wel zoiets hebben. En fijn dat alles bekabeld is zo, geen gedoe meer met bufferen door mijn matige wifi bereik.

8 likes

Ik heb hiervoor een hypnose sessie gedaan.
Het is zeker beter.

Ik oefende toen ook met YouTube filmpjes van spinnen liefhebbers die hun territorium verschoonden.

1 like

Ik hiervoor een Apple TV gekocht op Marktplaats, soort Chromecast. Heel tevreden mee.

1 like