Durf te vragen #9

Zelf zit ik bij Ziggo en omdat ik een oude mediabox heb nog, moet ik overgaan naar een nieuwe.

Zijn degenen die een next mini hebben tevreden?

En ook qua apps? Dan twijfel ik nog tussen een chromecast of een nieuwe mediabox via ziggo.

Bedankt voor jullie reacties

1 like

ik had hiervoor ziggo en vond de next mini prima! Ik heb een oude tv en zo toch alle apps, heb op mijn slaapkamer één chromecast.

Ik vind de Next Mini ook heel fijn, ik heb er zelfs 2, 1 in de woonkamer, en 1 op de slaapkamer.

Let er wel op dat Disney+ op dit moment niet cast naar chromecast ivm een juridisch conflict

1 like

Het is ook onduidelijk of dit ooit nog terugkomt, grote kans van niet :roll_eyes:

Ik heb begrepen dat het wel kan via de google tv streamer?

1 like

Daar werkt het bij mij ook zo goed als niet. Ik heb mijn abonnement daarom opgezegd. Ik kreeg telkens een foutmelding. Als het wel werkte (zo goed als nooit) onthield hij de kijkgeschiedenis niet goed

1 like

Ik ben op zoek naar mooi servies dat niet super duur is en wel lang mooi blijft.

Zo’n 4 jaar geleden servies bij Casa gekocht. Was niet mega duur maar zo’n hele set tikt toch wel aan. Nu is uit elk item wel een chipje uit of zijn de binnenkant van de kommen lelijk geworden.

Het liefst niet allemaal wit en saai, mag best een kleurtje of keramiek look hebben.

Edit: en vaatwasserproof!

Mocht je ervan houden: de kringloop en dan verschillende vondsten combineren. Ik vind dat er echt teveel troep voor teveel geld wordt geproduceerd door ketens als casa. Ziet er leuk uit, maar vier jaar is echt een korte levensduur voor een servies en een hele slechte prijs kwaliteitsverhouding (waarmee ik bedoel dat ze schurkerig veel geld vragen, maar nét niet zoveel dat ze in de buurt komen van een echt goed servies. In the long run ben je dan duurder uit, maar de instap in een goed servies is op de korte termijn te duur).

Daarnaast: ikea maakt superleuk servies (fargklar, gladelig, krustistel) en is aanzienlijk goedkoper dan de sissy boys en casa’s.

13 likes

Ik heb zelf al 12+ jaar gordon ramsay maze servies. Er is nog niks kapot of beschadigd, zelfs geen chipje af!

Er staat best veel op vinted ook, bv 45 euro voor een hele set in blauw: Blauw servies | Vinted

3 likes

Same! Ok, slechts zes jaar, maar toch, heel tevreden over.

2 likes

Ik moet zeggen dat een set borden en schaaltjes van Action hier ook al zo’n 15 jaar meegaat

1 like

Ik heb al 14 jaar service van de big bazaar wat nog echt goed is.

Edit: oh die toko is faillet lees ik nu.

Wij hebben het bij een groothandel gekocht (hanos). Echt hele goede kwaliteit!
Moet je wel een pasje hebben of van iemand lenen.

1 like

Weinig service dan

3 likes

Weet iemand toevallig bij welke Duitse supermarkt je deze kan kopen?

1 like

Volgens mij verkoopt K+K dit sowieso

1 like

Volgens internet bij REWE

2 likes

Volgens mij heb ik deze bij de rewe wel eens voorbij zien komen

2 likes

Kun je bij Vinted een koop ook weigeren?

Ik heb dat iemand uit Frankrijk iets wil kopen, maar moet eerlijk zeggen dat ik dit door alle horrorverhalen best wel spannend vind en eigenlijk liever niet wil doen. Maar kan dat?