Durf te vragen #9

Ohh top!!! Dankjewel🩷🩷

2 likes

@AuntGayle @Merel bedankt voor de input, het is de azelastine neusspray geworden! Nu hopen dat het werkt!

2 likes

Misschien een stomme vraag en weet niet of het mag maar ik probeer het. Ik probeer met m’n vriend interrail tickets te winnen via de Quouch app (soort van lgbtq couchsurfing). Het sluit vandaag en we hebben de referral link al naar iedereen die we kennen gestuurd, zou iemand hier ook willen helpen? Hij staat nu bovenaan maar degene onder em heeft 2 referals minder.
Je hoeft dan alleen een account te maken en de code te gebruiken, het is verder ook een hele leuke app vind ik!
Als we winnen hebben we ook 3 interrail tickets over.

https://quouch-app.com/users/sign_up?invite_code=e198d8

Als je de link volgt komt de code automatisch erin en anders is de referal code : e198d8

Alvast heel erg bedankt

2 likes

Ik heb een account aangemaakt en mail bevestigd, is het goed zo?

1 like

Ja heel erg bedankt!
Vind het zo spannend en er is nu nog maar 1 verschil aaahh.
En ik snap niet wanneer de wedstrijd eindigt, aan het eind van de werkdag of middernacht of…

Interrailen vind ik fantastisch, dus ik help graag mee! Leuk zo een contest, volgend jaar zelf eens kijken

Heel erg bedankt!! Pff spannend dit de ander ligt steeds net iets voor :grimacing:

1 like

Kan het niet terug vinden, volgens mij was hier een tip voor. Op het werk hebben we een Spotify playlist van echt +60 uur muziek. Toch hoor ik vrijwel elke werkdag rond 17u hetzelfde nummer, nu dus weer, haha alsof ie met shuffle elke dag weer hetzelfde rondje shufflet. Is hier iets aan te doen?

Ik weet even niet wat het juiste topic is maar; Heeft iemand nog andere tips om te zorgen dat het niet zo mega warm wordt in huis als de zon schijnt. Ik heb al luxaflex en gordijnen die dan heel de dag dicht zitten. En probeer het 's avonds en 's nachts altijd af te laten koelen maar het is vandaag gewoon nog steeds 27 graden binnen :cry:. Het is een huurappartement dus ik kan geen blijvende veranderingen aanbrengen zoals een zonnescherm ofzo aan de buitenkant (en ik woon drie hoog, dus kom eigenlijk ook niet buiten bij mijn ramen). Ik zie echt heel erg op tegen de zomer.

1 like

Ik kreeg op insta steeds ads van een zonnescherm dat je met zuignappen aan kunt brengen, dus tijdelijk

2 likes

Gedaan

1 like

https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0C19HRBCX?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title
Wij hebben dit op de babykamer hangen en, naast dat het echt pikkedonker is, scheelt het echt een paar graden met onze eigen slaapkamer die er naast zit en net zo veel zon krijgt. Kun je heel makkelijk vast maken met de zuignappen (wij hebben kunststof kozijnen en daar plakken ze heel goed op) en ook makkelijk er weer af halen als je daglicht/frisse lucht wil.

3 likes

Heb je dit aan de buitenkant hangen?

1 like

Nee gewoon binnen!

1 like

Iemand toevallig een consumentenbond abbo die me de uitslag hiervan kan laten weten haha?

Zou gewaardeerd worden

Action opzetborstel is beste uit de test

4 likes

Dankuu! Dat scheelt een hoop geld

1 like

Ik heb laatst folie gekocht dat je aan de binnenkant van je raam kan plakken. Het is dan niet volledig koud maar het scheelt zeker een aantal graden jn kantoor nu.

Let wel op of het dan met je type raam kan, als het barst ben je waarschijnlijk niet verzekerd

1 like

M’n nichtje wordt as weekend vier, ik heb een cadeautje voor haar maar ook een ‘beleving’ (:nauseated_face:) want we gaan nog later dit jaar naar een grote show wat ze te gek vindt. En nu dacht ik om dat op een verjaardagskaart te schrijven. Maar het kind wordt vier? Ze kan niet eens lezen??? Is dat dan leuk of totaal debiel en kijkt die totaal niet naar zo’n kaart om??? (Heb wel echt een cute kaart met gekleurde getekende ballonnetjes erop op het oog)

1 like

Je kunt een plaatje van de show doen als het iets bekends is?

1 like