Durf te vragen

Maken je smoothie wat dikker, en zijn rijk aan magnesium, omega 3-vetzuren, calcium, eiwitten, selenium, ijzer, kalium en volop vezels! Ik gebruik het ook voor bijvoorbeeld ei vervanging in sommige bakrecepten oid.

1 like

Klopt het dat je met de Mcdonalds app bij zo’n bestelautomaat een code kunt scannen voor korting? Of moet je perse naar de kassa?

En kun je als je met iemand anders samen bestelt allebei een code gebruiken in 1 bestelling? Bijv vandaag zijn medium frietjes 1 euro dus die willen we allebei 1x (we bestellen samen omdat we anders bang zijn dat 1 van onze bestellingen) kunnen we dan beide met onze eigen telefoon en code in 1 bestelling korting krijgen?

Ik ben rond de kerst jarig. Nu wil ik misschien met of rond mijn verjaardag denk ik met mijn vriend een dagje/avondje chillen in een hotel (met bad). Heeft iemand aanraders of tips?

Wel even rechtsbovenin op voordeel bon klikken.

@Karl_Lagerfeld is hotelexpert

2 likes

Jaaaa! Ik en mijn vriend gaan best vaak naar van der valk. Daar hebben ze super mooie suites. Alleen is dat wel een hele populaire tijd natuurlijk! Weet niet waar je woont maar van der valk akersloot heeft echt hele mooie en aparte kamers

@Henry

3 likes

Wanneer wordt een persimon kaki ooit rijp?

Als hij donkeroranje en superzacht is. Je kan ze dan uitlepelen.
Ik vind ze zelf niet lekker dan dus ik eet ze als ze nog hard zijn.

Ik heb dus een nieuwe koptelefoon (bluetooth) en ik had hem opgeladen met een micro usd, maar ik krijg hem er niet uit? Hoe hard ik ook trek
Iemand tips?

Ik ben op die fase ondertussen al 2 weken aan het wachten :sweat_smile:

Krijg je huurtoeslag automatisch 1x in de maand of moet je dat zelf regelen? Ik kreeg dit jaar pas in november toeslag (in okt. kregen we een huisnummertoevoeging dus vanaf toen hadden we recht) maar we kregen de 3 maanden in 1x ipv iedere maand een bedrag

Van sistema (bij oa blokker) heb je wel kleinere bakjes geloof ik, eigenlijk bedoeld om sausjes enzo in te doen. https://www.ah.nl/producten/product/wi230299/sistema-dressing-to-go?ds_kid=58700003795607056&gclid=Cj0KCQiAxs3gBRDGARIsAO4tqq1OVaVGPpntiMH7j7alzkRieflXU-dC8oJK0nEcYJBwt0199H0M5EkaApuIEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

1 like

Ja iedere maand. Dat je nu meerdere maanden hebt gekregen was waarschijnlijk terugwerkende kracht!

Kleine kans, maar wie niet waagt…Weet iemand een HEMA waar de Takkie kerst trui nog te scoren is in maat L en zou je hem voor mij willen halen en opsturen :relaxed: Op mijn kosten natuurlijk.

Ik heb deze pas bij de Etos gekocht.

Ik heb deze trui gisteren nog gezien in een hema. Ik weet alleen niet welke maat dat was. Ik kom er zondag/maandag waarschijnlijk weer, dan kan ik wel voor je kijken?

Apotheek! Van die pillenpotjes kost geen drol. Je kan ook van die druppelflesjes kopen

1 like

Als je dat wil doen, heel graag!

2 likes

ik moet straks toch nog naar de hema. Zal voor je kijken.

Je kan trouwens op de hema site bij winkelvoorraad zoeken waar die nog beschikbaar is.