Goeie! Ben meteen lid geworden en heb t erop gezet!
Mijn huisarts zei ook dat hij het zelf kon + scheelde veel geld ivm eigen risico. Nou nooit meer.
Het was verschrikkelijk, duurde lang en pijnlijk. Het lukte m niet goed om de draadjes te pakken. Ergste vond ik de ongemakkelijke houding, bij gynaecoloog heb je die stoel, bij huisarts moest ik zelfm benen omhoog houden.
Wil niemand bang maken hoor, maar hoe makkelijk t plaatsen bij de gynaecoloog ging, zo slecht ging t eruit halen.
Je bedoelt makkelijk bij de huisarts het plaatsen?
Anyways mijn huisarts had wel zo’n stoel. Nu heb ik nog niet mijn spiraal er uit laten halen, dus heb geen idee hoe dat zal gaan. Maar heb meer vertrouwen in mijn huisarts dan gynaecoloog.
Nee plaatsen heb ik bij de gynaecoloog laten doen, was appeltje eitje. Eruit halen bij huisarts en dat was echt traumatisch.
Aah nou, ik wil even zeggen dat dat sowieso per huisarts en gynaecoloog verschilt. Bij mijn huisarts was het appeltje eitje
Het is de kleur kordaat van de praxis. Zelf laten mengen.
Heeft iemand hier ervaring met het laten zetten van facings op hun tanden?
Als iemand na een ongeval in het ziekenhuis komt te liggen. De persoon is niet aanspreekbaar en heeft geen papieren bij zich. Hoe gaat de familie er dan achter komen waar de persoon is? Geeft de familie de persoon dan uiteindeljk als vermist op en komen ze er dan pas achter?
Iemand tips voor een creditcard? Heb er sinds kort een van ING maar ben er niet heel blij mee. Als ik geld naar de kaart overmaak of geld van de kaart overschrijf naar mijn rekening dan gaat hier minimaal 3 a 4 werkdagen overheen. Voor een overschrijving naar mijn rekening moet ik zelfs een heel formulier invullen. Toen ik een kaart bij ICS had duurde dat nooit zo lang en was het niet zoveel gedoe…
Die had ik dus eerst ook. Maar leek me handig met mijn overstap naar ING om daar ook voor een creditcard te kiezen.
Als iemand een telefoon bij zich heeft die niet leeg is kom je vaak al een heel eind. En anders belt het ziekenhuispersoneel de politie en die regelen het verder.
Ik heb nog nooit gehoord van geld overmaken van je CC naar je rekening? Wat moet ik me daar überhaupt bij voorstellen?
Kan er zelf mee pinnen, cash of in een winkel en online mee betalen. Als ik in de plus kom (boven limiet) kan ik het geld wel terug laten storten op de rekening, bedoel je dat? (Bijv nadat een retour verwerkt is) Bij mijn weten is dat gewoon een proces wat heel even duurt, maar geen idee hoelang bij mijn eigen bank die ook geen ICS gebruikt
Ja, dat bedoel ik! Geld uit de plus naar mijn rekening laten storten. Voorheen kon dat makkelijk via een app en stond het dezelfde of de volgende dag op mijn rekening. Afgelopen dinsdag heb ik dit gedaan en het geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Het is wel al van de creditcard afgeschreven.
Aaah ok. Ja dat duurt bij de Rabo meen ik ook paar dagen? Maar dat via Mastercard
Ik buig zulke ringen meestal een klein beetje, zodat het staafje wat verder door het ringetje gaat. Ben ze op die manier nog nooit kwijt geraakt. Ik wil eigenlijk alleen maar ringen met zo’n sluiting want als er iets/iemand in blijft hangen, en die kans is zeker met grotere ringen best reëel, schiet hij gewoon uit je oor in plaats van dat hij je gaatje uitscheurt. Ben ik toch al een aantal keer heel dankbaar voor geweest.
Heeft hier iemand een pvc vloer over tegelvloer heengelegd? Hoe bevalt dat en wat voor ondervroeg heb je gebruikt?
Misschien kan ik je vragen beantwoorden
Misschien een stomme vraag dit, over Spotify. Ik heb geen Premiun account en eigenlijk maar één eigen afspeellijst die ik continu afspeel op shuffle. Maar dan kan je dus niet die lijst opnieuw in willekeurige volgorde afspelen? Als ik bijvoorbeeld halverwege een liedje mijn Spotify uitzet en later weer opstart gaat hij altijd halverwege dat nummer weer verder… Zelfs als mijn telefoon uit is geweest. En als ik een bepaald nummer heb gehoord moet ik alle andere nummers uit mijn afspeellijst eerst voorbij voordat ik het opnieuw kan horen (want opnieuw op shuffle klikken haalt niks uit). Begrijpt iemand mij? Moet ik een Premium account nemen om dit te kunnen?
Ik heb premium maar ik heb precies hetzelfde, net even getest (alleen luister ik heel veel afspeellijsten dus niet per se last van). Misschien omslachtig maar je kunt eerst op iets anders klikken en dan weer op je lijst?
Bedankt voor je reactie! Als ik eerst naar een andere afspeellijst ga en dan terug wil, gaat hij alsnog verder waar hij gestopt was. Helaas…