Durf te vragen

Ahh goede ideeën allemaal!
Thanks! Hier kan ik wat mee :grin:

@GEEZ @Evenveel @anon42887991 @SayMyName @anon42392789 @Suvi

4 likes

25 euro op ebay :flushed:

Oké het is best nasty maar toch. Ik was een tijdje terug zo verdrietig en depri dat het mij niks kon boeien en toen heb ik heel veel in mijn mouwen gesnotterd (in één keer). Maar nu krijg ik het niet meer eruit? Er blijven vlekken inzitten. :cry::cry: Ziet er zo vies uit. Help.

1 like

Hahaha ja, dat gaat me wat ver :sweat_smile:
Maar bedankt!

Hebben we hier een ICT-topic? Ik heb een vraagje namelijk over functionaliteit die ik wil bouwen voor werk… misschien heeft iemand hier ervaring mee/zin om over te sparren?

Weet iemand waar transfer papier of iets dergelijks te koop is? Van dat papier wat tattooartiesten gebruiken om het patroon op de huid te plakken?
Ik wil namelijk een tattoo idee op verschillende plekken uitproberen om te bekijken wat het beste past.

Volgens mij kan dat met Carbon papier en kun je dat bij hobbyzaken kopen.

Miss ook wel bij de Hema.

Huh dat drukt alleen door op het blaadje eronder toch

Nee als je dat op je huid of andere ondergrond doet ook volgens mij

Hoe krijg ik een broek van joggingstof droog zonder droger en zonder föhn? Wil m vanavond aan maar aan de waslijn lijkt er niks te gebeuren :anguished:

Aandoen

2 likes

Verwarming even aan zetten en dan over de verwarming hangen!

2 likes

Als je in het park hoge Veluwe wil fietsen, is het dan handig om een blauwe fiets te reserveren of zijn er zat witte fietsen? Moet je ook voor die witte fietsen betalen?

Er staan hele stallingen vol met verschillende soorten witte fietsen dus komt goed! Ik hou echt van de hoge Veluwe :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Is er hier iemand (of ken je misschien iemand) die een huisstijl en bijbehorende website kan maken voor het bedrijf van een vriendin? Is een serieuze business dus er is uiteraard ook gewoon een budget voor. Maar ze zoekt iemand die haar smaak en stijl begrijpt en ik dacht dat hier wellicht wel meiden zitten die dit kunnen.

Heeft iemand de volgende insectenplaatjes van AH voor ons? Tattoos mag je houden.

4: papiervisje
10: bladluis
11: grote groene sabelsprinkhaan
16: oorworm
30: Middellandse zeevlieg
37: wespenspin

Ik heb 4 - 16 - 30- 37 hier wel voor je liggen.

Iemand met Koningsdag weleens naar dierentuin geweest, is het dan druk?

Willen 27e naar Apenheul als t niet te druk is

Ik ben net begonnen aan een nieuwe baan en ga veel minder verdienen (bruto 500 euro minder).

Als ik het goed heb, berekent je werkgever (of de Belastingdienst?) aan het begin vh jaar wat er ingehouden moet worden aan belasting en dat geldt voor het hele jaar, ongeacht of je stijgt (of daalt) in salaris. Is dat ook zo als je van werkgever wisselt? Met andere woorden: is het nu zo dat hetzelfde bedrag aan belasting wordt ingehouden (waardoor ik ws teveel belasting betaal dit jaar en volgend jaar veel terugkrijg). Of berekent je nieuwe werkgever het opnieuw?

Iemand ervaring mee?

Ooooooh mag ik ze hebben? Ik stuur je een pb! Je gaat een kleuter heel gelukkig maken