Durf te vragen

Dat snap ik dus ook niet. Hoe pakken mensen dat freebleeden aan in het openbaar? Gebruiken ze dan wel toch iets, of gaat iedereen ook buiten de deur vrolijk verder?

Heeft iemand hier wel eens iet terug gebracht naar C&A zonder prijskaartje? Heb hem eraf geknipt maar kledingstuk is net iets te groot, bon heb ik nog

Mijn vriendin geeft zaterdag een housewarmingsfeestje. Ze is de eerste die gaat samenwonen en ook waarvoor een housewarmingsgift moet worden gekocht. Nu heeft 1 vriendin geopperd om een bioscoopbon als housewarmings cadeau te geven. Is dat wel leuk voor een housewarming? Zelf kom ik niet verder dan een bon voor een tuincentrum waar ook veel woonaccessoires worden verkocht samen met een plantje.

Ik vind een bioscoop bon niet echt een cadeau voor een housewarming, eerder voor een verjaardag. Ik zou gaan voor een fles wijn of plantje/bloemen in combinatie met een cadeaubon van een tuincentrum of woon winkel.

Ja hier ben ik het wel mee eens @Saar. Of een soort abonnement (geen idee hoe dat precies werkt) op Bloomon?

Dan zou ik nog eerder als ze geen netflix hebben (wat me sterk lijkt) een netflixcadeaukaart geven. Maar wat hier boven al staat planten/bloemen/wijn of misschien een mooie print voor aan de muur (mocht je weten wat ze leuk vinden) dan lijkt me dat geschikter.

Of van die geurstokjes van Rituals.

Ik ben nog een beetje noob op het gebied van rokjes en jurkjes. In de winter gewoon een panty eronder, maar hoe dragen jullie zomerjurkjes/rokjes? Hoe zouden jullie onderstaande jurk combineren? Is een panty met heel weinig den dan not done? Of draag je dit echt zonder panty? Vind ik persoonlijk beetje ongemakkelijk, want ik ben best wel bleek (en mijn benen dus ook). Maar met een panty vind ik dit ook gekkig staan. Wat voor schoenen doen jullie hieronder? Ik heb zelf eigenlijk alleen maar Converse/Vans/Clarks/Dr. Martens (maar dat laatste is denk ik iets te warm in de zomer)

Wat een leuk jurkje! Ik zou hem zelf dragen zonder panty met laarsjes of met een dunne zwarte (20/40 den ong)

Is dat prima voor warme zomerdagen? (25 graden oid)

Eens en dan met all stars of ballerina’s

Gewoon die bleke benen rocken. :slight_smile: Zo’n casual jurkje kan vrijwel met alles sneakers, sandaaltjesm enkellaarsjes.

Wat een leuk jurkje! Waar is deze van?

Ik draag zelf veel jurkjes en zou deze zowel met panty dragen als het iets kouder is, als zonder een panty op warmere zomerdagen dragen. Qua schoenen hebben we precies dezelfde collectie en zou ik ze er ook allemaal gewoon onder dragen. Ik hou zelf niet zo van ballerina’s of nette laarsjes, dus die draag ik eigenlijk nooit. Ik vind dat het met al je schoenen heel goed kan.

Ik zou hem zonder panty dragen en ik vind alle schoenen die je noemt prima voor er onder. Ik draag mijn dr martens ook onder een jurkje in de zomer, ik vind dat niet te warm.

@Clarity @Evi-lena @Vanya @Warboel Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik ga kijken of ik me er comfortabel bij voel hahaha.

En hij is nu te koop in de sale bij Zalando voor 23,95!

Nee, maar volgens mij doen ze daar niet zo moeilijk over, ze kunnen zo een nieuw kaartje eraan hangen.

Ik heb zelf trouwens wel eens het kaartje weer eraan gehangen door dat plastic sprietje in een vlammetje te houden zodat het smelt en dan snel op de andere helft vast te drukken.
Maar dan moet je dus wel uitkijken dat je het kledingstuk niet in de fik zet.

Zijn ze moeilijk bij de Only met kleding terugbrengen? Bonnetje en kaartje heb ik nog/zit er nog aan, ben alleen een paar weken te laat…

Heeft iemand ervaring met een kledingstoomapparaat? Ik heb best veel kleding die ik liever niet te vaak was (pantalons, jasjes, wijde truien), maar ik wil ze wel soms opfrissen. Zo’n stoomapparaat leek me dan wel een goede oplossing. Iemand tips/ervaringen? Andere tips hiervoor mogen ook!

Ik heb deze en vind hem heel fijn! Sommige dunne stofjes zijn trouwens wel iets minder geschikt omdat ze dan nat worden en dan soms nog meer gaan kreuken
https://www.bol.com/nl/p/philips-gc440-47-kledingstomer-roze/9200000059360000/?suggestionType=browse&bltgh=pmeAteiAI1JGWKOUcWtJIg.ldA6EwWZA-ybI1NkJNBHVQ_0.7.ProductImage

Zolang het nog binnen de retourtermijn valt doen ze waarschijnlijk niet moeilijk! Ik heb er nooit problemen mee gehad