Durf te vragen

Ooooooh mag ik ze hebben? Ik stuur je een pb! Je gaat een kleuter heel gelukkig maken

KPN verhoogt de prijzen voor alles-in-1 weer (:expressionless:) dus we willen gaan overstappen naar een andere provider. Iemand goede ervaringen met specifieke providers? Denk dat we niet naar Ziggo willen (ook hele hoge prijzen), dus eerder Tele2, T-mobile etc.

Ik zit bij T-mobile thuis en heb geen klachten. Ik was ooit Vodafone thuis-klant, maar toen hebben ze verkocht aan T-mobile en die hebben toen een langslepend probleem met Vodafone de eerste dag opgelost en sindsdien ben ik tevreden klant (nu 2.5 jaar denk ik).

Volgens mij heeft je oude werkgever belasting betaald alsof je hun maandloon het hele jaar zou gaan verdienen, en je nieuwe werkgever betaalt belasting alsof je je nieuwe maandloon het hele jaar zal gaan verdienen. Je nieuwe werkgever weet niet wat je oude werkgever afdroeg/uitbetaalde, dus daar houdt je nieuwe werkgever ook geen rekening mee denk ik.
Het ligt er een beetje aan of je in totaal in een andere belastingschijf gaat vallen dan je met je oude salaris zou doen, denk ik, maar ik ben geen absolute expert.

1 like

Ik zit bij Telfort en daar ben ik wel erg tevreden mee! Heb wat gedoe gehad met de televisie, maar dat hebben ze ook netjes opgelost en de klantenservice is ook goed bereikbaar.

1 like

Oke, klinkt wel logisch!

Yes.

Ik heb nog een hele stapel, ze doen er hier helemaal niets mee

Ane blume!

1 like

Katie’s Blue Cat
Distrikt Coffee
Roamers
3 Minutes sur Mer (alleen op zondag)
En ook op zondag, maar niet elke zondag: Markthalle Neun (sowieso een aanrader ook op donderdagavonden)

3 likes

Ik voel me echt een dummy, maar: ik wil vanaf mei (wanneer mijn suuuperfijne pilateslerares weggaat en er een leraar komt die ik niet zo leuk vind :cry:) gaan fitnessen, maar ik weet totaal niet hoe dat te werk gaat. Ik neem aan dat ik personal trainers die in de sportschool ronlopen mag vragen om hulp, maar het lijkt me wel prettig om een globaal beeld te hebben van hoe/wat me te wachten staat. Heeft iemand tips? Schema’s of video’s om me voor te bereiden?

Dat is afhankelijk van de sportschool waar je naartoe wilt. Bij basic fit en fitforfree moet je zo’n begeleiding niet verwachten en ook niet willen! En als je zelf een schema zoekt zou ik zoeken op het aantal dagen dat je wilt gaan + split training workout plan. Dat is een schema waarbij je alle spiergroepen traint op verschillende dagen.

3 likes

Wij hebben ook telfort en bevalt goed. Volgens mij valt het qua kosten wel mee vergeleken met ziggo en kpn (vriend betaalt) en ik heb ook telfort mobiel en daar krijg ik dus extra’s omdat we ook thuisabo hebben

Ik heb T-Mobile (ook vanuit Vodafone overgegaan) en ben echt tevreden. Je kan overal tv kijken op telefoon of laptop (TvAnywhere, echt heel fijn!!), een aantal dagen programma’s terug kijken, pauzeren, begin gemist. En dat allemaal in het goedkoopste (of ena goedkoopste?) pakket bij ze.

Enige wat ik soms mis; een aantal extra zenders (RTL lounge, ziggo sport en nog wat andere), zelf opnemen (hebben ze wel maar vind ik zonde van de extra kosten).

Heb laatst gekeken om over te stappen maar goedkoper dan dit (met deze functies) is er echt niet. Ik betaal 37 euro per maand en heb daar 2 tv kastjes (met dezelfde functies) en een simpel internet abonnement voor.

Bij de meeste sportscholen kun je een afspraak maken voor dit soort dingen! Dan loopt er een uurtje een trainer met je mee die laat zien hoe alles werkt en hij/zij maakt dan vaak ook direct een schema voor je. Ik zou gewoon even bellen of mailen of dat een mogelijkheid is!

Weet iemand wat een productieleider bij een producerend bedrijf precies doet? Op internet word ik niet heel veel wijzer dan het standaard praatje. En nee, t is niet voor mijzelf haha.

Mijn vriend heeft zich ingeschreven op een nieuw adres, maar nu blijkt dat de vorige bewoner zich niet heeft uitgeschreven. Wat zijn de stappen die hij moet uitvoeren om dit op te lossen? Ik krijg via Google niet een helder antwoord, maar misschien zoek ik verkeerd.

Ik zou even contact opnemen met de gemeente. Naar mijn idee moeten zij een onderzoek instellen en dan wordt die oude bewoner uitgeschreven.

1 like

Via de gemeente. Zij kunnen actie ondernemen

1 like

@Ciri en @Nox ja dat dacht ik al. Maar bij de gemeente was het zo van “ja sorry, maar er staan hier echt twee mensen in het systeem.”

Ik denk dat hij het gewoon nog eens moet proberen en misschien wat daadkrachtiger moet zijn en om zo’n onderzoek vragen.

1 like

Belachelijk, echt weer typisch de gemeente! Ik heb eens gekeken, en bij mijn gemeente staat er een formulier op de website die je kan invullen voor zo’n onderzoek. Misschien is dat bij jullie gemeente ook wel zo. En anders inderdaad door blijven vragen aan de telefoon.

1 like

dit klinkt alsof het heel lang gaat duren voordat dit opgelost word door de gemeente