Ja! Zit eigenlijk niks in wat over de datum kan gaan
Dit werkt echt heel goed: https://nl.lush.com/products/shampoo/big-0
Ook wel aan de prijs maar vind het wel echt goed spul (vanwege het zout. ze hebben ook een zoutscrub en kan je ook in je haar smeren, werkt ook heel goed)
Hier moest ik ook echt om lachen, ja.
Vanaf wanneer is het geoorloofd om paasversiering op te hangen. Bij t raam zodat ook anderen het kunnen zien?
Ik heb 2 plisse rokken en was ze gewoon op 30 graden, maar gebruik wel een programma voor overhemden dan komen ze er minder gekreukt uit. En dan hang ik ze gewoon uit. De plooien zitten er nog mooi in, na meerdere keren wassen.
Welke geurkaarsen van h&m ruiken lekker? Ik houd van geuren zoals Sakura, Holy basil en Happy Buddha van Rituals. Van die typische vanille geuren en victoria secret body spray geuren vind ik niks.
Ik vind Graphite heel lekker maar die is wel wat zwaarder, niet zo zoet
Nu! Carnaval is afgelopen dus ik vind dat het mag.
Oo ik zou zo graag een inspiratietopic hiervoor openen maar dan word ik denk ik naar het viva forum verbannen he?
Door mij niet hoor, was ook van plan om foto’s te posten. Maar moet nog beginnen .
Wil iig paastakken met versiering, maar die moet ik nog halen, ook die kleine figuurtjes voor eraan te hangen.
Ik heb vorig jaar in Oostenrijk van die leuke versiering die je voor t raam kunt zetten gekocht en ik heb nog grote eieren.
Mn pot met choco paaseitjes staat al 2 weken op tafel, dat dan weer wel. Prios he!
Hahaha nice! Ik had mijn eerste passeitje al in december en ik hou van Pasen.
Ja, vind t ook echt leuk om mee te gaan. Met carnaval zat ik midden in verhuizing maar anders had ik ook mn raam versierd.
Vind ik allemaal leuk
Ik heb dus een update gehad voor mijn Samsung s8, maar nu kan ik mijn map met favoriete foto’s niet meer vinden. Weet iemand waar ik die kan vinden?
Als je zoekt op ‘favoriet’ dan vind je ze, maar lijkt mij dat ze ook nog ergens anders staan. Ik ga op zoek haha
Ik ben er achter! Je moet de andere kant op scrollen! Dan zie je o.a. favorieten en video’s
Ja ik zag het ook net! Dankje!
Bestaat er een fijne app om mijn woordenschat nog meer uit te breiden? Voor Engels vind ik wel vanalles maar voor Nederlands niet meteen.
Deze bolletjes gekocht bij de plus, wil ze eigenlijk morgen eten op werk (om half 1 zegmaar). Zijn ze dan nog lekker? En zo niet hoe hou ik ze het lekkerst?
Met beleg dan (pindakaas en blueband)? Anders kan ik ze morgen ochtend niet smeren. Of zal ik ze door midden snijden en invriezen?