Yes! Kom maar door (hoewel ik niet inhoudelijk over tentoonstellingen ga dus weet niet of je wat aan me hebt)
Ja hoor!
Ik weet niet of dit t goede topic is maar verkoopt J.umbo koortsthermostaten voor in het oor? Ik kan t nergens vinden op internet
Wie heeft ervaring met roaccutane?
Ik! Wat wil je weten?
Hoe heb je het ervaren? Veel bijwerkingen gehad? Slechtere ogen aan overgehouden? Hoe is het nu?
Ik was 17 toen ik een vrij zware (omdat ik zelf een dikkie was ook :P) en lange kuur begon. Ik had eerlijk gezegd echt geen bijwerkingen, behalve dan natuurlijk dat mijn huid op den duur ZO droog was dat het leek of ik schubben had. Hele kapotte lippen ook, die bleef ik insmeren met een speciale jelly van de apotheek. Ik heb altijd een bril gehad, maar mijn sterkte verslechterde niet in die periode ofzo. Ik ben nu halverwege de 20 en ik heb nog nooit sinds die tijd meer een uitbraak gehad. Ik heb een keer per kwartaal 1 onderhuidse ontsteking ofzo en dat is het. Voor mij is het echt zo een verbetering geweest en het heeft zo een boost aan mijn zelfvertrouwen gegeven.
Hee hoi ben met een opdracht bezig over kantoorgebouwen die omgebouwd worden naar woningen. Iemand die nog specifieke gebouwen weet waarmee dit is gebeurd? Mag zowel NL als buiten NL zijn!
In het huidaandoeningen topic is er breed over gesproken! Misschien kan je daar kijken voor informatie.
Het voormalige GAK-gebouw in Amsterdam-West!
Aan de Winston Churchilllaan in Rijswijk (Zuid-Holland)!
@anon42289517, dankjewel!
@Koekwaus, had gezocht, maat niet goed genoeg blijkbaar. Ga daar even lezen. Dankjewel!
Rotterdam lee towers!
Ik heb een tijdje terug bij de Action mega chille katoenen strings gehaald met een elastieken rand (wat je vaak bij boxers hebt) maar ze zijn echt helemaal versleten. Waar haal ik dit soort strings die van goede kwaliteit zijn? Ik vind ze echt het einde
Het voormalig belastingkantoor in rotterdam West.
‘Delft Hoog’ is er ook een!
Zijn ze nu nog mee bezig!
Past pannenkoekenmix ook in het rijtje van eten wat eigenlijk nog ver na de houdbaarheidsdatum goed is? Ik heb nog mix wat bijna overdatum is, maar ik houd niet zo van op het randje zitten met die datums haha.
Wat gebruiken jullie als je je haar wat meer textuur/volume wil geven?
Ik gebruik nu steeds droogshampoo, maar ik vind daarvoor alleen die van Aussie fijn en die is fucking 8 euro en als ik dat elke dag gebruik word ik arm. Dus ik zoek een alternatief. Help.
Volumepoeder van de Kruidvat! Effex nog iets, in de roze met groene verpakking. Kost geen drol en werkt (voor mijn haar tenminste) supergoed