Durf te vragen

Waar ik ooit werkte zat de truc in het heel langzaam gieten van de espresso op de ijsblokjes.
Dus recept: eerste ijsblokjes (evt. siroop), dan melk en dan dus die espresso op de ijsblokjes, niet in de melk. Later uiteraard wel roeren.

Vind deze heel mooi

3 likes

Maar de melk zit er dan toch al in? Hoe giet je het dan niet op de melk.

10 minuten ongeveer

1 like

De ijsklontjes drijven en dan giet je het langzaam op de ijsklontjes. Hierdoor koelt de koffie meteen af. De ijsklontjes smelten hierdoor. Uiteindelijk komt het inderdaad wel in de melk terecht, maar op een andere manier dan wanneer je het naast de ijsklontjes, rechtsreeks in de melk, zou gieten.

Weet iemand of je oorbellen die je bij H&M besteld weer mag retourneren? Ik kan er niks over vinden op hun site.

Ohhhh ok snapz :grin:


Haha ik heb geen leven :sweat_smile:

12 likes

Hoi! Ik heb een vrij grote woonkamer en hoeveel geurkaarsen/wax smelt dingen ik ook brand, mijn huis blijft naar ‘nieuw’ en ‘verf’ ruiken. Ik brand nu yankee candle en riverdale. Iemand een beter idee hoe ik mijn huis naar ‘lekker thuis’ kan laten ruiken? Ik hou van geuren als fresh linnen enzo😊

Om van de verfgeur af te komen hielp bij ons alleen goed luchten. Overal de ramen tegenover elkaar open zetten en ff kou lijden.

1 like

Ik vind het leuk ja. Doe het alleen als ik er zin in heb. Maar ik vind het leuk/geil omdat hij genot heeft door iets wat ik doe. En het voelt niet als een worst in je bakkes :joy::joy::joy::joy:

En wassen van te voren hoeft van mij ook niet. Boeieee

11 likes

Ahh dit had ik ook zelf kunnen doen. Super lief!!!

1 like

Als je met de trein naar Antwerpen gaat. Hoe ver is het dan nog naar het stadscentrum?

Wij willen een hotel in het stadscentrum boeken. Gewoon paar dagen dus we gaan niet met koffers.

Jullie reizen vaker dan ik. Dus heeft er iemand een handige inpaklijst voor een weekje vakantie?

Huh, hoe dan?

Jaloers :worried:

1 like

Richting Groenplaats is het ong 15 min lopen. Maar je loopt eigenlijk al deels door het centrum (winkelstraten).

Ken je het theater hotel? Is dat te lopen vanaf de trein?

Dat hotel ligt precies tussen Antwerpen centraal en de Groenplaats in, makkelijk te lopen!

1 like

Yes! Dan gaan we die boeken. Thanks voor je hulp!

1 like