Durf te vragen

De storm van boze Nederlands met de Intertoys

3 likes

Carolien van Rutte
Sjerry bodet
En hier staan er nog een paar:

Gewoon een mailtje sturen, dat er een andere optie doorgaat en je wilt afzeggen haha?

En gefeliciteerd trouwens!

Gewoon zeggen waar het op staat. Dat je ergens anders een leuke plek hebt gevonden en dat je hun bedankt voor de intresse.

Het is dit jaar 350 jaar geleden dat Rembrandt van Rijn is overleden. Mss kan je daar nog wat mee? :woman_shrugging:

1 like

Een geel hesje of een kalender.

Ik vind een dag of 3 toch wel de max eigenlijk. Dus gisteren :stuck_out_tongue: maar vandaag zou vast ook kunnen wel. Je had het beter kunnen invriezen denk ik.

1 like

Disney komt met een eigen streamingdienst en Apple ook. Dus nog een groter versplinterd landschap m.b.t. tot streamingsdiensten?

Uploadfilter waar de EU mee heeft ingestemd en grote gevolgen kan hebben op de manier waarop Youtube etc werken

Amsterdam als voorloper. De eerste stad waar snorfietsers op de rijbaan moeten van de auto.

Amsterdam is de eerste gemeente in Nederland die deze stap zet en het lijkt erop dat andere grote steden spoedig zullen volgen. Onder andere Utrecht dat eind dit jaar de snorfiets naar de rijbaan wil hebben en Den Haag dat mikt op volgend voorjaar.

Gewoon proeven, als het zurig smaakt kan het niet meer, anders wel.

1 like

Heeft iemand ergens dit maxi ei gezien toevallig?

powerpuff🥚

6 likes

Ahh goede ideeën allemaal!
Thanks! Hier kan ik wat mee :grin:

@GEEZ @Evenveel @anon42887991 @SayMyName @anon42392789 @Suvi

4 likes

25 euro op ebay :flushed:

Oké het is best nasty maar toch. Ik was een tijdje terug zo verdrietig en depri dat het mij niks kon boeien en toen heb ik heel veel in mijn mouwen gesnotterd (in één keer). Maar nu krijg ik het niet meer eruit? Er blijven vlekken inzitten. :cry::cry: Ziet er zo vies uit. Help.

1 like

Hahaha ja, dat gaat me wat ver :sweat_smile:
Maar bedankt!

Hebben we hier een ICT-topic? Ik heb een vraagje namelijk over functionaliteit die ik wil bouwen voor werk… misschien heeft iemand hier ervaring mee/zin om over te sparren?

Weet iemand waar transfer papier of iets dergelijks te koop is? Van dat papier wat tattooartiesten gebruiken om het patroon op de huid te plakken?
Ik wil namelijk een tattoo idee op verschillende plekken uitproberen om te bekijken wat het beste past.

Volgens mij kan dat met Carbon papier en kun je dat bij hobbyzaken kopen.

Miss ook wel bij de Hema.

Huh dat drukt alleen door op het blaadje eronder toch

Nee als je dat op je huid of andere ondergrond doet ook volgens mij

Hoe krijg ik een broek van joggingstof droog zonder droger en zonder föhn? Wil m vanavond aan maar aan de waslijn lijkt er niks te gebeuren :anguished: