Durf te vragen

Weet iemand of de La Bohemienne-jeans van Scotch & Soda qua maat hetzelfde vallen als de La Parisienne?

Kan volgens mij geen kwaad? Of iemand moet me even verbeteren. Maar ik zal wel uitkijken met viezigheid of stof denk ik

2 likes

Ik zou het wel even afplakken, voordat er vocht in komt. Verder lijkt het me niet zo heel veel kwaad kunnen maar ik weet dan ook niet zo heel veel van technologie

3 likes

Via polarsteps?

1 like

Ik zou er een stukje ductape overheen plakken

Ik ga het liefst naar Inches in Den Haag, maar dat vind je misschien duur? 35eu voor alleen knippen en 40eu voor wassen + knippen. Wel echt een heel fijne kapper!

1 like

welke stad is leuker om te bezoeken (eventueel met een kind van 3) --> Deventer of Amersfoort?

Heeft iemand hier een dashcam? Of een aanrader? Liefst niet te duur (<100 euro).

Beide leuk, Deventer is wat kleiner, maar heeft wel een tof speelgoedmuseum mocht je met kind gaan!

Mijn vorige laptop heeft jaren gefunctioneerd met een vergelijkbaar gat (verder niets gedaan/afgeplakt oid).


Maarrr ik heb een nieuwe laptop inmiddels en daarvoor meteen mijn vraag: heeft iemand tips voor een goede hard case voor een MacBook Air (13")?

amersfoort

Weet iemand een kidsproof bakrecept voor cakejes/cupcakes? (Het zijn kleuters)

Ik was vanmiddag nog in het centrum van Rotterdam. Ik weet niet welke winkels jij precies leuk vindt dus ik weet niet wat ik precies kan adviseren. Even uit m’n hoofd: er zitten twee Monki’s in het centrum. Stradivarius is er niet. Maar wel Topshop, Costes, Vanilia, een kleine Urban Outfitters, Dr. Martens, Timberland, van Assem (schoenen), Funkie House, Hollister, TK Maxx, Zara Home, KIKO, zo’n Swan Market concept store met o.a. leuke sieraden op de Witte de Withstraat, en een aantal vintage winkels (Episode, Cheap Fashion) :smiley:

1 like

Heeft iemand een tip voor een restaurant in de buurt van Ahoy in Rotterdam om op een maandag te gaan eten? We gaan binnenkort naar een concert en willen van te voren een hapje eten. Het liefst op een loop afstand van 15 minuten max aangezien ik niet meer zo ver kan lopen at the moment :slight_smile:

50 gram bloem 50 gram suiker 50 gram boter 1 ei en beetje bakpoeder. Misschien leuk want dan kunnen ze het zelf op de weegschaal aflezen ofzo

3 likes

Dank! Hoeveel cupcakes kun je hiermee maken?

Geen idee, ik had laatst alles 100g (en 2 eieren dan) en daar kwamen iets van 7 kleine cakejes uit

1 like

Is er eigenlijk geen FF Boulevard topic meer? Ik kan het niet vinden :frowning:

Heeft iemand hier wel eens iets naar opgestuurd? Zo ja, wat is je ervaring ermee?

Reviews op het internet zijn overwegend positief, maar ik twijfel door de prijs toch wel.

Morgen wordt bij mij grofvuil opgehaald. Ze kunnen tussen 7:30 en 12:00 komen. Ik wil eigenlijk vanavond alles al buiten zetten, dat mag eigenlijk niet volgens mij maar de kans dat ik daar problemen mee krijg is verwaarloosbaar toch?