Durf te vragen

Ik maak altijd gebruik van de app Trainline! Is heel makkelijk en geeft vaak betere prijzen aan dan als je via goeuro.nl oid zoekt. Is wat de meeste Britten ook gebruiken. En zoals al eerder is gezegd, zo ver mogelijk van tevoren boeken.

Zijn vaak ook speciale regelingen voor treinen vanaf een vliegveld. Bijvoorbeeld, als je vlucht later dan gepland aankomt, dat je de mogelijkheid krijgt om een trein later te nemen dan aangegeven op je ticket.

1 like

Ik had inderdaad de website van Trainline gevonden. die zag er wel heer erg duidelijk uit. En daar zag ik ook dat je eigenlijk de tijd en datum kunt reserveren van de trein en dat het dan maar 10 pond kost. Maar als je flexibel wilt voor de hele dag dat het dan ineens 30 pond is. Vond ik wel een groot verschil.

Nu gaan we misschien toch een auto huren XD omdat het goedkoper en makkelijker is.

Maar goed de reis moet officieel nog goed gekeurd worden, maar we moetn al wel vlucht en hotel uitzoeken e.d.

Altijd fijn als een trainingslocatie echt op en plek ligt waar niks te doen is. Ik mag blij zijn dat het dorpje nog een H&M heeft ><

1 like

Is: First couple drinks on me
Goed engels om aan te duiden dat je de eerste paar drankjes van mij krijgt?
Of hoe kan ik die zin anders zo vlot en kort mogelijk laten zijn?

The first drinks are on me, zoiets?

Ja maar vind dat nog een te lange zin, moet heel kort op een uitnodiging komen.
Nu ik mijn zin nog een keer lees lijkt het net of het ‘eerste stel’ zn drankjes van mij krijgt haha

Haha ja zo las ik het ook een beetje.
Zou dan gaan voor first drinks are on me

Als avondeten? Lijkt me weinig.

Misschien iets als first (few) rounds on me?

Lijkt mij wat weinig… Ik zou persoonlijk meer maken.

1 like

Iemand een idee waar het rekje aan de kast van is? Of hoe noem je dat? Die 3 mandjes onder elkaar. Mag ook iets soortgelijks zijn.

Wandopberger/wandorganizer

Je kan gewoon zeggen ‘first drinks on me’

1 like

Vanavond naar de Ziggo Dome, waar kan ik lekker eten? FEBO maar eens overslaan. :joy:

Vind Burger Bitch altijd wel chill en Vanzz. Ichi-E ook wel eens gegeten maar vond de sushi niet per se heel lekker. Grolsch cinecafe was niet heel memorabel maar wel te doen.

1 like

Asian Kitchen. Supersnel, vers en prima Chinees eten.

1 like

Dan denk ik dat ik de vraag niet begreep :stuck_out_tongue: maar fijn dat het gelukt is zo!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een mobiel abonnement bij Ben?

Ik heb nu een jaar een abonnement en het bevalt prima!

1 like

Bevalt mij ook goed!

1 like

@Jeccat @anon42289517 @Mhysa Wat fijn deze snelle reacties! Dankjulliewel. Dan weet ik waar ik naar toe ga overstappen.