Jup. Iedereen v de hele stichting moest een keuze maken. Ik geloof dat 93 procent nee zei.
Gaat een weeereld voor mij open. Super!!!
Bij het pensioenfonds waar ik werk kan je iemand alleen voor het partnerpensioen aanmelden als je een samenlevingscontract hebt en beiden op hetzelfde adres staaf ingeschreven. Maar dan ben je dus sowieso al fiscaal partner.
Het lijkt me raar dat je werkgever je daartoe kan ‘verplichten’, aangezien je er bij ons dus actief voor moet kiezen (tenzij er sprake is van een huwelijk of geregistreerd partnerschap). Je partner aanmelden is natuurlijk op een later moment wel ‘handig’ omdat er dan tenminste nog iemand recht heeft op pensioen als je zou komen te overlijden.
Maar zonder samenlevingscontract kan je volgens mij bij de meeste pensioenfondsen (ik heb even voor je gevogeld) je partner sowieso niet aanmelden. Dus zelfs al zou je de gegevens verstekken dan kan hij niet aangemeld worden als je partner.
Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord!
Zijn er hier meiden die van hun Douwe Egberts punten afwillen? Ik ben voor kopjes aan het sparen, maar dan heb ik er best veel nodig
Uiteraard tegen vergoeding!
Zo vroegen mijn vriend en ik ons laatst af: waar is hondenneus van gemaakt? Zulk raar spul haha
Heeft iemand een geweldige tip tegen onkruid? Zodat ik niet iedere paar weken op mijn knieën hoef te zitten om het tussen de tegels weg te halen.
Voor een familedag die ik ga organiseren wil ik graag een dropping doen. Heeft een van jullie tips voor het Oosten van Nederland waar je dit goed zou kunnen doen? Of een andere leuke suggestie voor een uitje op een familedag, voorwaarde is dat we met een kindje van 1 jaar zitten die we het liefst mee willen nemen en 2 kleine honden.
Welke admin of moderator is er verantwoordelijk voor mijn leuke titel😆? Vraag me dit al een paar weken af… @Lula @anon25548216 @boemboem @Mhysa
Mijn dank ik groot!
Hoi. Ik heb wel punten voor je
Als je niet anti-chemische rommel bent, Round up.
Eigenlijk is dit mijn laatste optie maar het maakt me zo gek en als ik dan langs voortuintjes loop waar nog geen sprietje onkruid tussen de tegels te vinden is dan ben ik zo jaloers.
Dit heb ik laatst al gedaan maar het groeit allemaal weer net zo hard terug.
Het meest definitieve is de tegels eruit halen en er worteldoek onder leggen, dat hebben die buren waarschijnlijk ook gedaan, anders blijft dit zich herhalen.
Ik ga dit overwegen als ik het volgend jaar allemaal opnieuw erin wil (laten) leggen.
Strooizout! Op de plekken van het onkruid strooien en natmaken of wachten tot het gaat regen.
Waarom moeten mensen met migraine vaak overvegen?
Ik dacht altijd dat migraine te maken had met de bloedvaten en zenuwen in je hersenen, wat heeft je maag daar mee te maken?
Volgens mij van de pijn. Ik werd misselijk van de pijn en ging daardoor overgeven. Ook zag ik rare vlekken en was ik duizelig, daar werd de misselijkheid ook weer erger van
Hahahaha @Dombo jouw autocorrect accepteert het woord overgeven echt niet😂
Verder weet ik het ook niet… ben inderdaad vaak misselijk bij migraine
Haha shit nu je het zegt… autocorrect wat doe je
Bij pijn gaat je lichaam in fight/flight-modus en onderdeel daarvan is dat je maagontlediging vertraagt. Voedsel verteren kost energie dus je kunt die maaltijd beter even in je maag bewaren tot er een relaxter moment is voor je darmen om aan de slag te gaan, maar een volle maag wekt misselijkheid op. Daarom lucht overgeven vaak ook zo op, want de rek is dan van je maag af. Veelgebruikte anti-misselijkheidsmedicijnen werken ook op die maagsluitspier zodat alles wel weer doorstroomt naar je darmen.
Ik rij niet zoveel auto, en heb moeite met herkennen wanneer ik binnen en buiten de bebouwde kom zit. Op veel plekken zie ik geen duidelijke einde/begin bebouwde kom borden… met name als ik net van de snelweg af kom. Iemand trucjes hiervoor? Wil geen snelheidsboete!