Durf te vragen

Het is heel simpel en er zitten geen addertjes onder het gras als je zo’n vergelijkingssite gebruikt. Voer je verbruik in (ongeveer) en kies de goedkoopste. Het loont om elk jaar over te stappen vanwege de bonus die je vaak krijgt als nieuwe klant. Ik doe dit al zes jaar op deze manier!

2 likes

American tourister

1 like

Voor werk heb ik 2 setjes per dag (overdag en avond). Liefst stop ik er ook een föhn in en best wat make up :sweat_smile:

Er is hier een tk max, ga daar kijken Thanks!

1 like

Thanks! Ik weet alleen het verbruik nog niet, want ik verhuis van een flatje naar een eengezinswoning. Is er dan een gemiddelde wat ik aan kan houden/zou dat een beetje betrouwbaar zijn?
Ik weet alleen dat het nieuwe huis energielabel B heeft en het is een rijtjeshuis waar we met 2 personen gaan wonen.

Ik zag dus echt al in 100 posts het opbiecht zonder omg reacties voorbij komen. Ik heb echt overal gezocht maar kon hem dus niet vinden. Nu zag ik de link dan eindelijk voorbij komen in het stel je persoonlijke vraag, maar blijkbaar heb ik geen toegang hiertoe.
Dus mijn vraag, waarom is dat? Heb ik te kort geleden een account aangemaakt?
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag, maar alvast bedankt :slight_smile:

Het is members only. Je moet minimaal een maand lid zijn en 50 Posts hebben geloof ik voor toegang daarvoor!

Ah weet ik dat ook weer. Bedankt @Harrrie en @HvO!

2 likes

Iemand een idee waar dit jurkje van is of waar ze iets vergelijkbaars hebben? Ik zag laatst steeds reclame op instastories waar ze dan echt 10 kleuren van deze jurkjes hadden en precies nu krijg ik die reclame natuurlijk ook niet.

Is een kort jurkje!

Ja daar heb ik inderdaad de foto van haha maar het jurkje is daar niet van. Alleen de sieraden in dit geval.

Op sommige vergelijkingssites kun je je (nieuwe) postcode en huisnummer invullen en dan zoekt hij op wat voor soort huis het is, op andere sites kun je invullen wat voor soort woning het is en met hoeveel mensen je er gaat wonen en dan komt hij met een (vaak wat hoog ingeschat) gemiddelde.
Ik zou het eerste jaar een beetje hoger inzetten, liever dat je €400 terugkrijgt dan dat je €400 moet betalen denk ik altijd maar.

1 like

Is het geen lisdodde? Van die stengels met ‘sigaren’ die vaak aan de waterkant staan.

Ik heb zo’n vergelijkingssite gebruikt, maar wel eentje waar je moet invullen wat voor huis je hebt. En toen heb ik het handmatig nog iets hoger gezet. Maar eigenlijk geen idee of ik nu een goed verbruik heb ingevuld. Dus beschouw dit maar niet als een tip :joy:

1 like

Is dat niet gewoon riet?

2 likes

Welke leuke winkels zitten in het centrum van Rotterdam? Winkels als Zara en Berschka ken ik ondertussen wel, Monki en Stradivarius wil ik nog heen!

Ik gebruik altijd gaslicht.com! Ik ben net ook weer overgestapt en dat bevalt erg goed. Het is vrij simpel te regelen en je krijg netjes bericht van alle wijzigingen. Het scheelt zeker om ieder jaar over te stappen!

1 like

Na dat ik door dit forum ‘ge-influenced’ ben wil ik ook een draadloze koptelefoon met noise cancelling :see_no_evil: Heeft er iemand tips? Liefst wel betaalbaar want heb hem niet echt super per se nodig :innocent:

1 like

Worth a try:

Ik wil graag een aantal plaatjes van een kaart van Europa/ wereldkaart met daarboven een vliegtuig met vliegroute. Een beetje het idee zoals in het vliegtuig, waarop je kan zien hoe ver je nog moet. Weet iemand of er een site is waarop je dit ‘makkelijk’ kan maken en bv. kan invullen ‘van Parijs naar Londen’ en dat dan het plaatje ontstaat? :woman_shrugging:t2:

Weet iemand of er een mogelijkheid is om al je foto’s op instagram in 1 keer te archieven? Heb zo’n 2000 foto’s en echt geen zin om ze allemaal handmatig te archiveren…

Dit misschien?

1 like

Heb mijn bestelling met onder andere shirtjes van Monki binnen. Helaas schijnen ze enorm door, navel zie je overduidelijk zitten en daar heb ik geen zin in. Ik wil straks in de hete zomer geen hemdjes dragen. :unamused: Ik heb bijna geen shirtjes meer, waar kopen jullie leuke?

Voor basics heb ik Uniqlo al een keer voorbij zien komen, maar voor printjes et cetera?