Durf te vragen

converse

Ja kijk maar in het show-je-laatste-aankopen-topic hahaha

Misschien wraps? En als je die echt goedgevuld wilt, kan je o.a. rijst erin doen zodat het een soort burrito wordt.

1 like

Iemand de tip voor een manicure/gellak behandeling in de buurt van Hoorn?

Ervaringen met van die mini afwasmachines? Zo’n kleintje voor 6 couverts. De oma van m’n vriend wil ons zo’n ding geven omdat we gaan samenwonen maar een full size past niet meer in m’n popperige keukentje.

Ik heb er eentje, zat al in mijn huis. Ik woon alleen en het is gewoon hetzelfde als een normale. Gewoon prima: Je moet alleen je pannen er niet in doen, dan is het zo vol. Vind het vooral fijn dat mijn aanrecht niet vol staat met afwas en dat ik het kan wegstoppen, haha. Weet alleen niet of ik het zelf zou aanschaffen :woman_shrugging:t3: Hangt er vanaf hoe graag je kookt en hoeveel vaat je per dag hebt denk ik.

Ja dat lijkt me echt chill, bordjes en kopjes etc er meteen in. Ik kook heel veel maar ik heb allemaal moeilijke dure pannen dus die blijf ik braaf met de hand doen. Ik hoorde alleen van collega’s dat die kleintjes soms sneller kapot gaan, iets met pompjes ofzo.

M’n hond is straks sowieso dolgelukkig, die mocht vroeger altijd het voorwasje van de afwasmachine doen. Sorry not sorry als niethondenmensen dit goor vinden.

2 likes

Crisis hoe komt die tekst nou weer zo.

37 likes

Hahahikgastuk

1 like

Koolhydraatvrij zal niet gaan, er zitten altijd koolhydraten in groenten. Is er een reden dat je geen koolhydraten of suikers wilt eten? Aangezien het niet zo gezond is om een voedingsstof volledig weg te laten. (nieuwsgierig)

Hahahahaha

Het lijkt nu net zo’n diepzinnig citaat uit een artikel in een tijdschrift, dat dan ergens in het artikel uitgelicht staat :joy: Dat is vooral gezien de inhoud en de laatste paar woorden echt heel grappig.

5 likes

Ja ik heb er ook eentje omdat er niets groters in mijn keuken past en ik ben er heel erg blij mee! De afwas wordt goed schoon en alles is ook lekker uit het zicht. Ik zou niet meer zonder kunnen!

Wel wat veel werk, maar zo lekker: lemper (natuurlijk is de kip ook te vervangen voor tofu/tempeh/jackfruit om het vegetarisch te maken)

De wallen

7 likes

Ik wil zaterdag naar de kapper en wil niet meer uitgeven dan 80,- maar vind het altijd zo onduidelijk bij een kapsalon wat het gaat kosten. Ik wil ze graag laten knippen en highlights laten zetten. Is het raar als ik van te voren zeg dat ik niet meer dan 80,- wil uitgeven?

  • Ja is raar
  • Nee kan wel
  • Doe ik ook altijd
  • Ik ben kapper en…
  • Ik wil gewoon stemmen

0 stemmers

Ik heb een bestelling bij H&M gedaan en had de schoenen gepast en toen ben ik per ongeluk op het kaartje gaan staan terwijl ik ze aan het uit proberen was. Nu is deze er dus vanaf en wil ik eigenlijk de schoenen terugsturen. Iemand ervaring of dit kan?

Ik heb dit weleens gehad (gepast met warme voeten, uiteindelijk toch te groot). Heb het kaartje bij de zak in gedaan en mijn geld gewoon teruggekregen!

1 like

Ik doe het niet altijd, maar soms wel. Heb te vaak gehad dat er dan op de deur staat ‘highlights voor 50 euro’ bijvoorbeeld en dat ik bij de kassa ineens 120 euro mag neerleggen. :face_with_raised_eyebrow:

Ik zou niet zeggen ‘ik wil niet meer dan 80 euro uitgeven. punt’ (zo komt het op mij over). maar je kunt toch wel vragen van te voren hoeveel het gaat kosten en dan daar je beslissing op baseren?

6 likes

Bij mijn kapper bespreken ze altijd als je in de stoel zit wat je zou willen, dan maken ze een kostcalculatie en dan kun je zeggen of je dat oké vindt. Dus je zou het zeker even van tevoren kunnen vragen. Staan er ook geen prijzen op de website?
Ik ben wel bang dat je het met 80 euro niet gaat redden, maar dat hangt ook wel van de kapper af!