Durf te vragen

Wie heeft het lekkerste recept voor bananenbrood :slight_smile:

Kan je gewone gordijnen aan een douchegordijnstang ophangen of is dat te zwaar? (Er zit echt een behoorlijk prijsverschil tussen stangen van gordijnen en douchegordijnen)

1 like

Ja ik ga wel naar brainwash! Daar is knippen, wassen en fohnen 20 euro en highlights 25 dus het zou daar wel moeten lukken. Ga ook bewust daar naartoe omdat ik skeere tijden heb

1 like

Oh dan zou ik denken dat dat moet kunnen! Dan zou ik gewoon bij de balie aangeven wat je precies wilt en vragen hoe veel dat ongeveer gaat kosten. Dan krijg je geen gekke situatie bij de kassa!

Hoe kan je het beste treinkaartjes kopen als je in Engeland wilt reizen met de trein?
Gaat vanaf een vliegveld naar de bestemming (klein dorp) 2 soorten treinen.

Ik moet voor een dienstreis naar een relatief klein dorp namelijk.

Auto huren zien we niet zo zitten, ook omdat je links moet rijden en dat veel langzamer is dan met de trein. Auto is ook duurder (werkgever vergoed maar een bepaald bedrag).

Volgens mij werkt highlights wel per zoveel dus zeg 12 voor 25 euro. Althans dat was toen ik er een paar jaar geleden was. Toen was ik dus alsnog 90 euro kwijt incl knippen en wassen.

en toen was het verpest en kon ik thuis er nog eens overheen verven. Leek net maya de bij zo geel was het.

Ik had eerder altijd een lekker recept, ben hem helaas kwijt. Laatst deze gebruikt:

En viel wel in de smaak!

is 2L soep genoeg voor 6 personen + broodjes ?

Ik maak altijd gebruik van de app Trainline! Is heel makkelijk en geeft vaak betere prijzen aan dan als je via goeuro.nl oid zoekt. Is wat de meeste Britten ook gebruiken. En zoals al eerder is gezegd, zo ver mogelijk van tevoren boeken.

Zijn vaak ook speciale regelingen voor treinen vanaf een vliegveld. Bijvoorbeeld, als je vlucht later dan gepland aankomt, dat je de mogelijkheid krijgt om een trein later te nemen dan aangegeven op je ticket.

1 like

Ik had inderdaad de website van Trainline gevonden. die zag er wel heer erg duidelijk uit. En daar zag ik ook dat je eigenlijk de tijd en datum kunt reserveren van de trein en dat het dan maar 10 pond kost. Maar als je flexibel wilt voor de hele dag dat het dan ineens 30 pond is. Vond ik wel een groot verschil.

Nu gaan we misschien toch een auto huren XD omdat het goedkoper en makkelijker is.

Maar goed de reis moet officieel nog goed gekeurd worden, maar we moetn al wel vlucht en hotel uitzoeken e.d.

Altijd fijn als een trainingslocatie echt op en plek ligt waar niks te doen is. Ik mag blij zijn dat het dorpje nog een H&M heeft ><

1 like

Is: First couple drinks on me
Goed engels om aan te duiden dat je de eerste paar drankjes van mij krijgt?
Of hoe kan ik die zin anders zo vlot en kort mogelijk laten zijn?

The first drinks are on me, zoiets?

Ja maar vind dat nog een te lange zin, moet heel kort op een uitnodiging komen.
Nu ik mijn zin nog een keer lees lijkt het net of het ‘eerste stel’ zn drankjes van mij krijgt haha

Haha ja zo las ik het ook een beetje.
Zou dan gaan voor first drinks are on me

Als avondeten? Lijkt me weinig.

Misschien iets als first (few) rounds on me?

Lijkt mij wat weinig… Ik zou persoonlijk meer maken.

1 like

Iemand een idee waar het rekje aan de kast van is? Of hoe noem je dat? Die 3 mandjes onder elkaar. Mag ook iets soortgelijks zijn.

Wandopberger/wandorganizer

Je kan gewoon zeggen ‘first drinks on me’

1 like