Durf te vragen

Via de gemeente. Zij kunnen actie ondernemen

1 like

@Ciri en @Nox ja dat dacht ik al. Maar bij de gemeente was het zo van “ja sorry, maar er staan hier echt twee mensen in het systeem.”

Ik denk dat hij het gewoon nog eens moet proberen en misschien wat daadkrachtiger moet zijn en om zo’n onderzoek vragen.

1 like

Belachelijk, echt weer typisch de gemeente! Ik heb eens gekeken, en bij mijn gemeente staat er een formulier op de website die je kan invullen voor zo’n onderzoek. Misschien is dat bij jullie gemeente ook wel zo. En anders inderdaad door blijven vragen aan de telefoon.

1 like

dit klinkt alsof het heel lang gaat duren voordat dit opgelost word door de gemeente

Wij hebben nu Telfort, ook wel af en toe problemen mee minder dan eerst met ziggo.

Ja zo’n gevoel heb ik ook… En de vorige bewoner had in dit huis een wietplantage (waar hij voor opgepakt is), dus ik hoop eigenlijk dat dit snel geregeld is :expressionless:

Scheelt eraan wat je met producerend bedrijf bedoelt? In de creatieve industrie is het een soort van manager die iedereen begeleid, taken geeft en alles regelt danwel delegeert.

Wat produceren ze? Als ik dat weet kan ik wellicht helpen. Heb redelijke productieervaring.

1 like

Deze omschrijving gaat ook aardig op voor een productieleider in de media.

Edit: lees nu dat je creatieve industrie zegt. Daar valt media ook wel onder haha.

1 like

Ik ga morgen voor het eerst ooit naar een vintage per kilo evenement. Ik vroeg me af of jullie wat tips (qua outfit en qua hoe het shoppen aanpakken) hebben voor deze newbie? Ik las bv al dat je enkel een heel klein handtasje mag meenemen en dat er geen paskamers zijn. Beetje stomme vraag maar ik ben graag goed voorbereid :sweat_smile:

Ik heb hier laatst gepost over de sauvignon blanc van undurraga, misschien was dat het?

Een vriendin is daar ook weleens naartoe gegaan en zij vertelde dat ze altijd een panty aandoet (onder een broek of rokje). Zo kan je makkelijker een rokje/jurkje proberen, aangezien er geen paskamers zijn. De ene keer waren er trouwens wel paskamers, maar ze kon ook weleens achter een rek een beetje passen.

En volgens mij is een ‘heel klein’ tasje (clutch formaat) overdreven, maar kan je wel een tas met een formaat van een gemiddelde handtas meenemen.

Mensen met een noise cancelling headphone, hoe blij zijn jullie ermee en hoe goed werkt het? Zou het bijvoorbeeld een dreunende bass van de bovenburen en geblèr van buiten tegenhouden? En welke is het beste?

Jep, heel fijn! Draag m heel vaak, werkt goed tegen omgevingsgeluid. Ik heb de JBL E65BTNC

1 like

Vleeswaren

Oh hahaha dan heb ik echt geen idee :smiley: dacht meteen aan een televisieserie ofzo hahaha

1 like

De Grüner Veltliner van de Lidl! https://www.lidl-shop.nl/Gruner-Veltliner-Niederosterreich-2018/p100180770?from=recommendation&scenario=also_clicked
Deze koop ik standaard met feestjes!

@June Ik heb de Bose Quiet Comfort 35-2 en die is heel erg fijn! Ik moet wel zeggen dat een noise cancelling koptelefoon er vooral voor is om omgevingsgeluid weg te filteren, dus ik heb geen idee of hij een bass ook weg kan filteren. Maar als ik hem in de trein of het vliegtuig op heb is het lawaai wat het vervoersmiddel maakt verdwenen en je hoort mensen in jouw buurt nog zachtjes praten. Maar wel op een niveau waarvan je er echt geen last van hebt!

2 likes

Enorm blij met mijn Sony WH-1000XM3. Mijn vriend is muzikant en de koptelefoon cancelt veel geluiden die hij produceert (dus ook bass en zijn geblèr haha). Duur ding, maar al het geld meer dan waard.

Edit: ik raad je wel aan om zelf te testen in een fysieke winkel. Ik wilde namelijk eerst een Bose bestellen, maar ben er in de winkel achtergekomen dat ik die echt kut vind. Dus je moet gewoon alles testen qua comfort en geluid, en dan een kiezen die bij jouw wensen past.

1 like

Iemand een lekker en makkelijk recept wat ik vanavond kan maken voor zes personen?

Probeer de Facebookgroep Ambitieuze Meisjes!

1 like