Durf te vragen

Zou er sowieso voor een gaan waar je de platen eruit kunt halen (i.v.m. schoonmaken) en verschillende standen. Wij hebben deze maar ik geloof dat je voor drie tientjes ook wel een goeie hebt hoor.

Edit: hij lijkt heel erg op die van @FrozenFlame zie ik nu, denk dat het een andere versie is :ok_woman:t3:

1 like

Ik heb zelf m’n paspoort gebruikt ipv id-kaart maar ik denk misschien toch dat ze echt het document nummer willen ipv bsn nummer, omdat ze echt ‘id number’ zeggen.

Anders voor de zekerheid gewoon je paspoort gebruiken?

1 like

Ik heb momenteel geen geldig paspoort, maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Dit omdat het echt gekoppeld lijkt te zijn aan het document en dus zou verschillen bij ID of paspoort. Dankjewel!

1 like

Flo! Heel fijn en veel opties voor aantekeningen, stemmingen en andere kwaaltjes, inclusief tips, voorspellingen en uitleg.

2 likes

Ik vind Daylio heel fijn, lekker simpel maar je kunt wel alles customizen.

2 likes

Hij is van 2012. Als ik bijv Dusseldorf in wil heb ik een probleem haha, maarja, daar kom ik niet per se vaak. In mijn tempo zou ik er wel nog misschien 10 jaar in kunnen rijden, maar dat doe ik idd gewoon niet. Maar dan moet ik ‘m iig economisch op rijden, want die is gewoon niet meer door te verkopen straks… Vind dit echt een lastige overweging. Verkoop ook liever voor ik iets nieuws koop, maar ik kan niet zonder auto hihaho…

Iemand hier heeft JEFIT als app aangeraden. Nu heb ik bij het instellen geklikt op afvallen i.p.v. body sculpt. Ik kan nergens vinden hoe ik dat aanpas. Heb het geprobeerd te googlen, maar ook dat helpt me niet. Weet iemand hoe ik dit aanpas?

https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-3-in-1-tosti-ijzer/p100253514

Ik heb deze en hij heeft me nog niet teleurgesteld.

1 like

@Merel @FrozenFlame en @Skadi
Bedankt! Welbest prijzig die van van Tefal :face_with_hand_over_mouth: Maar misschien komen ze ooit in de aanbieding.

@Banananana hé naar die zat ik laatst ook te kijken! Ik vraag me alleen af of die goed sluit, omdat ie geen ‘zwevende’ bovenkant heeft. Of merk je daar niets van?

1 like

Ja klopt inderdaad! Best prijzig. Wij doen er ook op ‘gourmetten’, doordat hij helemaal plat kan liggen. Dus dat scheelt voor ons weer een apart gourmetstel kopen. Zo was voor ons de prijs acceptabel haha

1 like

Ik weet niet wat een zwevende bovenkant is maar ik maak altijd mijn tosti’s met de grillplaten ipv de tostiplaten en dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Soms doe ik er een wrap in, die wordt niet helemaal goed getoast aan beide kanten maar dan draai ik m gewoon ff om.

De grillplaat zit nu meer ‘in’ het apparaat dan dat hij ‘uitsteekt’. Dus grillen gaat dan misschien lastiger. Of je eten moet dikker zijn. Als het zo duidelijk is.

Wow is dat ding 4 kg? Dat is toch zwaar voor een apparaat :o

Ik heb deze, die is volgens Bol 6kg, maar dat zal wel inclusief alle platen zijn.

1 like

Ja, hij is best zwaar inderdaad.

Long shot, maar misschien heb ik geluk. Ik was heel erg fan van een kookblog: kayotic kitchen. Ze lijkt te zijn gestopt, haar site is offline gehaald en de recepten foetsie. Ik heb ze helaas nergens opgeslagen en ben een boel van mijn favoriete recepten kwijt :frowning: nog een mede volger hier die toevallig weet of ze nog ergens te vinden zijn?

Diesel is nu nog goedkoper, maar in België is het inmiddels al duurder per liter dan benzine, dat zouden ze ook nog wel eens binnen niet al te lange tijd ook in NL/andere landen kunnen gaan doorvoeren. En dan ben je het beetje voordeel sowieso kwijt. Plus dat je met je huidige auto zoals @Merel al zegt steeds minder steden in mag…

Zij is onder die naam nog wel actief op Twitter, misschien kun je het aan haar vragen. Die websitelink staat ook nog in haar profiel.

Thanks! En ook @Tubing! Ik ga ze beide installeren en kijken welke ik het fijnste vind.

1 like

Sociale constructie: Kern = ons handelen wordt bepaald door de dingen die we denken dat werkelijkheid zijn, i.f.v. wat wij denken wat werkelijkheid is.

Dit vind ik op google?

1 like