Nou vanaf 2000 is dus minimaal 2000 omwentelingen. Dus alles boven de 2000 is goed.
Ik heb bijvoorbeeld deze. Doet prima wat ie moet doen
https://www.bol.com/nl/p/oral-b-pro-2-2500-cross-action-elektrische-tandenborstel/9200000078085320?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Maar ik heb de 2000 en die doet dan weer 8000 omwentelingen per minuut, dus dat klopt niet 1 op 1 denk ik?
Ik vind dat zo vreemd, je zou zeggen dat na 2000 omwentelingen je tanden wel schoon zijn. Dat haal je nooit met een normale tandenborstel. Of zou je tandplak denken na 2000 keer, ja nou is het wel genoeg geweest…?
Mij lijkt het gewoon marketing…
Als ik het zou kunnen missen zou ik het doen voor die 8 euro. Je doet superlang met zo’n tandenborstel als het goed is, kom je uit op een paar cent per dag om elke ochtend en avond even extra blij te worden van je roze tandenborstel.
Ik heb die roze ook (al een jaar of 4) en hij is heel fijn en staat ook vrolijk!
Hoe kan ik aangemeld blijven op het forum? Ik word steeds uitgelogd en zie geen optie om aangemeld te blijven
Via Hootsuite inderdaad! Je moet het wel zelf invoeren en inplannen maar ik copy paste alles gewoon en slinger er wat hashtags onder. Het heeft wel nog steeds beperkingen, zo kun je bijvoorbeeld niet meerdere foto’s invoegen en geen producten taggen (ik werk voor een webshop) dus dat moet nog steeds handmatig.
Ik weet niet of Zara Home nog die lijn met zwart bestek heeft maar ik heb het holo/olievlek bestek van Zara en dat is na 2 jaar nog helemaal gaaf!
heeft iemand wel rens sm.ilebri.ght oid gebruikt? zo ja, wat vond jr van het gebruik (makkelijk/lastig etc) en het resultaat?
OMG gadver die had ik ook in mijn keuken vorig weekend. Fijn om te weten wat het in godsnaam was…
Edit: ik ging googlen op garden safari mug en kwam toen bij een website die garden safari heette waarop het ging over deze langpootmuggen. Dus geloof niet dat garden safari de soort is. Volgens hen is het een Ctenophora pectinicornis.
Ik heb echt enorme hooikoorts momenteel, echt verschrikkelijk.
Nu lees ik vaker wat over medical tapen. Zitten hier mensen die daar positieve ervaringen mee hebben?
Het kan wel andersom, gewoon via instagram
In het inlogschermpje staat dat bij mij wel
Jaa vreselijk he, ook zo groot, zelfs mn man dacht wtf is dit nou weer.
Je hebt idd helemaal gelijk over de naam, iemand zei tegen mij dat ie zo heette en toen ik er eenmaal achter was dat dit niet de officiële naam is had ik geen zin meer om mn bericht aan te passen.
Als je zaterdag taart koopt bij de Hema. Is hij dan maandag nog te eten? Ik zit zelf te denken aan iets van appeltaart. Ik moet maandag trakteren op werk maar heb in het weekend echt geen tijd (en zin) om zelf iets te maken.
Dit lijkt mij wel. Kun je niks bij een supermarkt of bakker halen in de buurt van je werk?
Daar dacht ik eerst ook aan maar alles in de buurt is nog dicht als ik al moet beginnen.
Weet iemand hoe de kleding van We valt?
Ik doe dit altijd bij mijn vriend, hij is hier echt mee geholpen. Als je met iemand samen woont is het heel makkelijk door diegene te leren. Bij mijn vriend moest het namelijk wel een paar weken achter elkaar. Nu al 2 maanden zonder tape en nog nergens last van gehad.