Toevallig heb ik er nu een staan, gekregen van een kennis die er niks mee deed. Probeer hem morgen uit en dan laat ik het je weten haha!
Yes, graag haha!
Heeft iemand verstans van (vintage) naaimachines? We hebben een oude op zolder gevonden van het merk Mercury en als het goed is werkt deze ook gewoon. Wil deze graag verkopen maar weet niet wat ik ervoor kan vragen.
Ik vind het de moeite niet waard, vergelijkbaar met een ventilator (zou ik dus kiezen ipv zo’n koeler).
Bedankt voor je antwoord! Dan laat ik hem liggen
Doodeng
Neen, kan meestal enkel in het land waar je de kledij hebt aangekocht.
Effe bellen, bij foolocker was dat wel wereldwijd.
Zijn er (goedkope) gordijnrails die je zelf makkelijk kunt monteren zonder te boren? Ik bedoel de gordijnroede, dus alleen de stang.
Wil je nou rails of een stang? Je kan gordijnen niet aan je plafond of muur hangen zonder ergens een keer te boren, ik geloof niet dat je zulke zware bewegende dingen kunt laten hangen aan tape of lijm.
Stang
Jammer dat zou echt een topuitvinding zijn voor onhandige Harrie’s zoals ik
Als je je borsten laat vergroten, hoe zit dat met verlof op je werk? Word je dan ziek gemeld? Krijg je bijzonder verlof?
Ik wil heel graag een borstlift + vergroting maar werk ook 36 uur in de zorg dus kan die eerste weken na de operatie mijn werk niet volledig uitvoeren
Ik heb zo’n uitschuifbare stang, die is dus geklemd tussen twee muren. Er hangt een gordijn aan en hij houdt m prima. Net als voor je douchegordijn. Volgens mij gewoon bij ikea gehaald
Wat ik vooral lees als ik hierop google, is dat je ‘gewoon’ verlof moet opnemen. Tenzij er andere complicaties optreden dan ‘verwacht’. Maar wat ik ook lees is dat je uiteraard recht hebt om je ziek te melden en je niet hoeft te zeggen waarom je je ziek meldt. Dan is het aan de bedrijfsarts om te bepalen of je geoorloofd ziek gemeld ben. En die kijkt dan of er een medische indicatie was etc.
Is er iemand met Videoland die voor mij wilt kijken of daar de film Kruistocht in Spijkerbroek op staat?
Ja klopt ik lees een beetje dubbele verhalen. Maar 3 weken verlof opnemen van mijn eigen verlof uren zie ik niet zitten omdat ik dan mijn zomervakantie wel kan vergeten volgend jaar
Ik heb gekeken en het staat er niet op.
Ik hoorde gister een fantastische remix van een nummer van Britney Spears, ben 90% zeker dat het Baby One More Time was, 't was allemaal nog net iets dansbaarder, maar ben inmiddels in de krochten van YouTube beland en kan hem geloof ik niet vinden.
Nu de vraag: heeft iemand zelf een favoriete remix van dit nummer / andere nummers van Britney / of desnoods andere lekker foute edoch immer fantastische klassiekers van hetzelfde kaliber die ik niet kan missen in mijn nieuwe ‘ik heb zin in vandaag’ Spotify-afspeellijst?
Het ligt er natuurlijk aan voor hoeveel cc’s je gaat maar als je van bijv. cup A naar D gaat, dan valt dat wel op bij jouw collega’s haha. Hallooooo boobies, terwijl je “ziek” was