Durf te vragen

Vorige week donderdag heb ik soep gemaakt, tot wanneer zou ik dit kunnen eten? Het staat afgedekt in de koelkast en er zit geen room of vlees in

Ik vind een dag of 3 toch wel de max eigenlijk. Dus gisteren :stuck_out_tongue: maar vandaag zou vast ook kunnen wel. Je had het beter kunnen invriezen denk ik.

Weet iemand of je bij aerie besteld, je importkosten moet betalen? Ze hebben een nl site zag ik, maar ik twijfel toch omdat alle prijzen in usd zijn

Disney komt met een eigen streamingdienst en Apple ook. Dus nog een groter versplinterd landschap m.b.t. tot streamingsdiensten?

Uploadfilter waar de EU mee heeft ingestemd en grote gevolgen kan hebben op de manier waarop Youtube etc werken

Amsterdam als voorloper. De eerste stad waar snorfietsers op de rijbaan moeten van de auto.

Amsterdam is de eerste gemeente in Nederland die deze stap zet en het lijkt erop dat andere grote steden spoedig zullen volgen. Onder andere Utrecht dat eind dit jaar de snorfiets naar de rijbaan wil hebben en Den Haag dat mikt op volgend voorjaar.

Even ruiken! Ik zou het gewoon nog eten denk ik hoor, tenzij het dus raar ruikt of je er schimmel op ziet :crazy_face:

Gewoon proeven, als het zurig smaakt kan het niet meer, anders wel.

Invriezen gaat lastig als je geen vriezer hebt :sweat_smile:

@Candace @Mimosa thanks, ik probeer t wel gewoon straks

Ik heb een keertje twee bikini’s besteld en ik hoefde geen importkosten te betalen! Ik weet niet meer wat de uiteindelijke prijs was, heel erg hoog was het niet.

Knip een rond stuk uit van een zwart papier: the black hole.

Heeft iemand ergens dit maxi ei gezien toevallig?

powerpuff🥚

Nee, maar want!! :heart_eyes:

Ahh goede ideeën allemaal!
Thanks! Hier kan ik wat mee :grin:

@GEEZ @Evenveel @MaartenvanRossem @SayMyName @Vanya @Suvi

25 euro op ebay :flushed:

Morgen avond wil ik in Utrecht parkeren. Nu zie ik dat je een avond kaart kan kopen maar hoe werkt dat precies? Normaal gebruik ik gewoon mijn parkeer app en er zijn zo weinig van die betaal palen dus als ik daar morgen naar opzoek moet dan kan ik alvast instellen op een zoektocht hahaha.

Oké het is best nasty maar toch. Ik was een tijdje terug zo verdrietig en depri dat het mij niks kon boeien en toen heb ik heel veel in mijn mouwen gesnotterd (in één keer). Maar nu krijg ik het niet meer eruit? Er blijven vlekken inzitten. :cry::cry: Ziet er zo vies uit. Help.

Hahaha ja, dat gaat me wat ver :sweat_smile:
Maar bedankt!

Hebben we hier een ICT-topic? Ik heb een vraagje namelijk over functionaliteit die ik wil bouwen voor werk… misschien heeft iemand hier ervaring mee/zin om over te sparren?

https://www.forumfeminarum.nl/t/ict-vragen/6471

Weet iemand waar transfer papier of iets dergelijks te koop is? Van dat papier wat tattooartiesten gebruiken om het patroon op de huid te plakken?
Ik wil namelijk een tattoo idee op verschillende plekken uitproberen om te bekijken wat het beste past.

Volgens mij kan dat met Carbon papier en kun je dat bij hobbyzaken kopen.

Miss ook wel bij de Hema.