Durf te vragen

Wat zijn jullie beste antimuggen tips?
Werkt zo een stekker bijvoorbeeld?
Ik heb een huurhuis met veel ramen,vol vorig jaar heb ik overal horren opgehangen met dat klittenband gedoe maar dat is er al weer afgewaaid. Ik heb ook een schuifpui in de woonkamer en om voor alles een hor te doen is te duur. Alleen voor de slaapkamer niet haalbaar omdat ik in de zomer echt mijn hele huis moet doorluchten wil het wat afkoelen.

Dan zou ik 41 nemen als ik jou was.
Ik neem ze altijd in m’n normale maat.

1 like

Neem een klamboe! Alle muggen uitlachen met gratis prinsessenbedgevoel!

7 likes

Ja dat is absoluut ook een optie! Maar heb helaas niet zo een bed waar je zo een mooie vierkante omheen kan bouwen.

Held!!!

Ik heb normaal maat 41, maar heb ze in maat 40 genomen en die zitten goed

1 like

Iemand tips voor een goede (staande) ventilator? En hebben jullie er gewoon eentje die je telkens verplaatst? Of bijvoorbeeld 1 voor de woonkamer en 1 voor de slaapkamer.

Of zo’n stekker werkt weet ik niet, maar als je huisdieren hebt kunnen die er last van hebben dus zou daar wel rekening mee houden als je het wil proberen!

Ik heb deze toevallig maandag gekocht!
https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Torenventilator/p100253513
Nog niet gebruikt maar ik heb ook een kleine van dit merk en die is gewoon prima.

1 like

Hoe heet dit irritante vliegje/insect? Ik heb er al een paar gespot in huis en ik word er gek van. Hoe kom je hier vanaf?

Sorry voor de insectenlovers maar ik moest hem wel dood maken.

Hoezo moest dat

1 like

Ik spreek geen vliegentaal anders had ik vriendelijk aan hem verzocht of hij wilde oprotten.

13 likes

ik heb ergens online een jurk gezien maar kan m nergens vinden… het gaat om een witte jurk met veel groene hartjes… hij valt zwierig… gaat er bij iemand een belletjw rinkelen en weet waar ik m kan kopen?

Ik heb een klamboe :slight_smile: dacht eerst dat ik het niks zou vinden maar het is net een romantische tent. Echt een lifesaver! Het is wel zo’n grote vierkante dus niet zo’n kleintje die in je gezicht hangt.

Rioolmug geloof ik

1 like

Thanks dat is hem ja

1 like

Is deze stil?

Ik heb in mijn ouderlijk huis altijd met een klamboe geslapen. Echt ideaal. Gewoon een haakje in het plafond en je kan er een ophangen. Herinner me dat ik 4 jaar geleden voor 20 euro ofzo een klamboe voor een 2 persoons bed bij xenos had gekocht.

Ik heb echt een grote haat aan muggen. Nu heb ik bij 1 raam in de slaapkamer een hor en dat is ook het enige waar wat open mag. Laatst had mijn vriend de andere ook open gezet en heb ik en hele nacht niet kunnen slapen door het gezoem en de mega bult op mijn wenkbrauw.

Vorige week deze gekocht bij Kruidvat (online uitverkocht zie ik maar de meeste winkels moeten ze nog hebben). Zo’n kolom is chill en hij is echt vrij stil

Huhhhhhh is WTF weg? Kan iemand mij vertellen waarom/sinds wanneer etc

1 like