Durf te vragen

Is het een verzendlabel met een streepjescode? Want daar zit de informatie van het adres al in denk ik, dus dat gaat misschien mis als het bij Postnl gesorteerd wordt door het lezen van de streepjescode. Ik zou het niet riskeren. Of je moet even de klantenservice bellen om te vragen of dat kan.

Ja hier was ik dus al bang voor!

Huh ligt het nou aan mij of kun je geen contact krijgen met post nl? Als ik doorklik op hun website bij service & contact krijg je de veelgestelde vragen , waar mijn vraag niet tussen staat, maar geen nummer oid?

Heeft iemand weleens een tweedekans bij c.oolblue gekocht? Zo ja, hoe beviel dat? En hoe zit dat met garantie enzo? En krijg je je volledige geld terug als je het teroug zou sturen?

Klantenservice is dicht van PostNL, vandaar dat, inderdaad wat @HvO zegt, het nummer niet zichtbaar is. (Het nummer is trouwens 088-2255555)

1 like

Ik heb het trouwens even aan een oud collega gevraagd. Ik heb zelf bij PostNL gewerkt, maar ik twijfel hahah. Ik dacht namelijk dat het inderdaad gekoppeld is en dat je dan dus een nieuwe barcode moet aanvragen.

1 like

Ik heb er ooit een fitbit gekocht toen ik een poging deed tot fitgirl. Maar hij was veel te lomp, teruggestuurd en kreeg gewoon geld terug.

1 like

Dat klinkt goed. Ga meteen bestellen. Dankjewel!

1 like

Ik heb hele blonde fijne haartjes op mijn benen. Krijg ik die nog op een andere manier weg dan door te scheren? Epileren heb ik een hele tijd geleden wel eens geprobeerd, maar die haartjes zijn zo dus dat ik het idee heb dat het niet echt ‘pakt’ en dan moet ik daarna dus alsnog scheren.

@Enthusiasm Mocht het adres gewijzigd moeten worden, moet je opnieuw een code aanvragen :frowning: zegt die oud collega.

1 like

Heb je nog antwoord nodig? Een goede vriend werkt in het sorteercentrum, kan m wel even vragen.

Edit: even gevraagd, maar het adres staat in het systeem via die barcode. Dus je kan het niet handmatig aanpassen! Dan kan het pakje kwijtraken omdat de adressen niet corresponderen met de code.

1 like

Dankjullie! Jammer voor de koper maar dan ga ik het dus niet handmatig aanpasssn. Ik denk dat ze haar aankoop moet terugtrekken dan ofzo, via UW

1 like

Ik heb wel eens van de harssttips geprobeerd (volgens mij van de Venus). Heb het idee dat mij huid daar niet heel goed op reageerde. Had daarna vooral last van rode plekken en bultjes.

Wat betekent een cijfer in een Arabische tekst? Bijvoorbeeld in deze zin:
"Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen’

Ik weet wat de zin betekent, maar waarom staat er een 3 in raji3oen? Soms wordt het ook geschreven als raji’oen (of raji’un, maar het gaat dus om de ’ ipv de 3).

Om naar Arabische letters te verwijzen die moeilijk te vertalen zijn naar Latijns schrift, dacht ik.
Edit: ik weet hier verder niks vanaf maar als je googlet kom je ook uitleg tegen met voorbeelden, misschien kun je daar uithalen wanneer er precies gekozen wordt voor de 3 en wanneer niet.

Met googelen kon ik het niet echt vinden helaas.

Oh hier staan wel voorbeelden bij: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Arabic_chat_alphabet
Maar dan hoop ik dat iemand je nog kan helpen hier :slight_smile:

1 like

Ohja daar staat wel uitleg bij! Niet goed gegoogeld dus. Dankje!

Yes, net gedaan. Tot zover mijn poging om minder online te shoppen :sweat_smile:

1 like

Clue. Die gaan ook netjes om met je gegevens en verkopen die niet aan derden. Andere apps doen dit zo ver ik weet wel.