Durf te vragen

Hmm ja ik zal eens rondkijken haha. Maar ik ga de Hema ook nog even een nieuwe kans geven.

New Yorker. Zijn wel meestal €12,90 geloof ik, maar wel echt prima! En vaak ook wel leuk. Soms ook hoerig dus als je dat zoekt is New Yorker je vriend.

4 likes

Zeeman! Vind die zelfs voor grote cups fijn zitten.

1 like

Weet toevallig iemand of er al ergens peper/kruidnoten te koop zijn #jakruiptalineenhoekje

2 likes

Coop!

1 like

https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/pakket-buitenland/buitenlandse-verzendvoorwaarden/verboden-goederen-en-stoffen-buitenland/ staat er hier ook niks bij?

https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/pakket-buitenland/buitenlandse-verzendvoorwaarden/verzendvoorwaarden-per-land/?country=dk

Als het percentage onder de 24% is mag het zo te zien ja :stuck_out_tongue:

1 like

Ja mag, binnen de EU mag je volgens mij verzenden wat je wilt.

1 like

Is het heel erg not-done als de cups van een bikinitop aan de zijkant (in de buurt van m’n oksels) wat uitsteken? Volgens internet is 'ie dan officieel te groot en op de modellen valt de top ook wat ‘lager’ en meer aansluitend.

Ik zou het heel jammer vinden omdat het een laatste exemplaar is uit de sale. Maar ik wil wel een goede beslissing maken…

Zit de bikini fijn? Dat lijkt mij het belangrijkste

Dat lijkt me niet de bedoeling nee! Denk dat je ondanks dat het het laatste exemplaar is er spijt van zal krijgen als ie niet goed zit.

Kan het Rob Geus-kind in de zomer ook sandalen dragen @Trenchcoat? Want dan heb ik er een paar in het wild gespot.

3 likes

Als ze geen vieze rubbertjes hebben kan dat vast wel!

3 likes

Van die heerlijke klittenband sandaaltjes met dikke zool :crossed_fingers:

5 likes

Ik zag ze niet bij de coop Hilversum :expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless:

O Jumbo ook lees ik nu:
https://www.ad.nl/economie/de-eerste-kruidnoten-liggen-nu-al-in-de-schappen~aca63598/

Ik wil heel graag eens een goede foundation kopen in de juiste kleur, bij de drogist haal ik altijd de verkeerde. Hoe pak ik dit aan? Bij de Douglas? Gewoon vragen welke kleur bij me pas en dan brengen ze het aan? En is het normaal om dan een tester daarvan te vragen zodat ik het zelf ook kan uitproberen?

1 like

Weet iemand een winkel in Tilburg waar je een leuk kleinigheidje kan kopen voor een huwelijk? Zo’n kadowinkel bijvoorbeeld? Ze willen graag geld krijgen, maar vind het wel leuk om er iets leuks bij te geven dat huwelijk-gerelateerd is.

Testers zijn heel normaal, en zou ik ook altijd vragen als je de betreffende foundation wil kopen. Zo kun je zien hoe het er thuis in je eigen spiegel uitziet, hoe het opbrengt en hoe het houdt in de loop van de dag. Bijvoorbeeld ook om te zien of een foundation oxideert in de loop van de dag. Dat is toch altijd anders dan dat een MUA het opbrengt. Die kan je dan weer goed helpen met de kleur.

1 like

Ik heb ook goede ervaringen met MAC (zoals @anon91490777 al zegt)! Hou er wel rekening mee dat je nu misschien wat bruiner bent door de zomer!

1 like