Ik beaam ook het binnenstappen bij een MAC winkel. Ik draag nooit foundation maar wilde dit wel dragen op mijn bruiloft en ze hebben me daar toen heel goed geholpen en toen ik het op de dag zelf aanbracht zag het er ook mooi uit.
Wat is nou een fijne yoga mat? Ik heb iets wat meer een fitness mat is te noemen. Die is een stuk groter en dikker, maar hij stinkt ook ontzettend en ben al te lui om dat ding neer te leggen, laat staan er echt oefeningen op te doen. Dus zoek iets compacter, en hopelijk waar ook een minder chemische geur aan hangt
Het is heel moeilijk om iemand een yoga mat aan te raden, aangezien het vooral persoonlijke voorkeur is. Het ligt eraan hoevaak je ook yoga doet en hoeveel geld je eraan uit wilt geven. Ik heb deze: https://byoganow.com/
Deze is duur en het alleen waard als je hem dus ook veel gebruikt. Maar hij is heel fijn en past heel goed bij mij. Verder heb ik goede verhalen gehoord over liforme en de lululemon yogamatten.
Die is inderdaad aan de dure kant, ga de rest is bekijken, dankjewel!
De rest is nog duurder haha (sorry!!)
je kan ook amazon proberen…volgens mij is gaiam ook best goed!
Haha oh, maakt niet uit. Amazon ga ik ook eens kijken dan
Ik heb er nu een van Nike en ik ben er heel tevreden mee! Gaat lang mee, is niet te dik maar wel comfortabel. Hij kostte 25 euro als ik het me goed herinner… (Geen idee of dat duur is voor een yoga mat eerlijk gezegd)
Thanks, ga ik ook checken. Volgens mij is dat niet zo duur
Dankje voor de tips qua dikte, had ik nog niet over nagedacht. Ga eens rondneuzen. Bedankt allemaal!!
Wow heldin! Nu even kijken of ik dat ergens kan kopen vind op insta zo 123 geen link
Waar moet je op letten als je een sportbh koopt? Lolllll ik ga voor het eerst sporten :’)
Dat je tetten niet meer bewegen als je springt, strak is goed.
Weet iemand of er beachclubs oid zijn bij Breskens waar je een bedje kunt huren etc? Haat zand en wil het liefste niet op een handdoek liggen hahaha, het mag geld kosten ofc
Nee volgens mij niet, iig het strand van Breskens niet. Maar als je daar toch bent moet je bij het Halve Maentje gaan eten
Die sla ik op! Zijn er wel bedjes bij een strand dichtbij?
Is er iemand hier die werkt bij de Etos? Ik vraag me af of etos medewerkers met jouw kaart je koopgeschiedenis op kunnen zoeken
Voor zover ik weet niet, zo luxe zijn ze nog niet in Zeeland.
Dat zullen medewerkers van een winkel zelf niet kunnen neem ik aan! Maakt niet uit welke winkel. Lijkt me dat zo’n kassasysteem dat niet zomaar kan? Haha
Misschien op hoofdkantoor wel, Als het moet? Dat ze in hun systeem kunnen kijken
Ik heb echt de domste vraag ever… maar mijn kat heeft een vol glas water omgestoten. Glas stuk uiteraard. Nu ligt er een hele plas water op de grond, maar ook allemaal glas splinter ( ik heb de grote stukken al opgepakt) . Hoe maak ik dit nou schoon/ruim ik dit op? Zonder dat ik mijn handen open haal aan die kleine splinters.
Okee dankje !!