Durf te vragen

Ik heb hele fijne van Dr Denim, in beide kleuren ook. Maar zijn volgens mij net 40 euro maar zeker de investering waard

1 like

Heeft iemand hier verstand van ISO certificering. Mijn werkgever wil opeens een nieuw kopie van ID, rijbewijs en diplomas. Onder het mom van ja is voor de ISO. Maar als ik google kan ik dit niet vinden. Volgens de avg zouden ze dit volgensmij niet mogen. Ik heb in ieder geval geen zin om al mijn gegevens over te dragen.

Hm ik werk op hr en deze gegevens werden wel gecontroleerd bij de ISO steekproef, maar het zou voldoende moeten zijn met de identificatie en diploma’s die je hebt ingeleverd bij je indiensttreding. Zo heb ik dit in ieder geval uitgelegd aan degene die ons controleerde. We hebben alleen recente ID-bewijzen van degenen waarvan we het nodig hebben.

Dankjewel voor je reactie!

Je moet wel boven de 2000 series zitten van Oral B omdat die pas voldoende omwentelingen hebben om echt iets voor je tanden te kunnen betekenen. Al die andere snufjes lijken me niet veel toe te voegen maar bovenstaande werd me verteld door mijn mondhygiënist (nadat ik jaren met een te trage tandenborstel had gepoetst). Merk wel echt verschil, tanden zijn nu veel schoner.

3 likes

Ik heb vorig jaar in een opwelling de duurste van Oral B (genius blablablabla) gekocht maar merk eerlijk gezegd niet heel veel verschil met een normale. Máár ik kan wel met een app instellen wel kleur ledlampje ik wil en dat is natuurlijk wel heel nuttig :full_moon_with_face:

13 likes

Nou vanaf 2000 is dus minimaal 2000 omwentelingen. Dus alles boven de 2000 is goed.

1 like

Ik heb bijvoorbeeld deze. Doet prima wat ie moet doen :wink:
https://www.bol.com/nl/p/oral-b-pro-2-2500-cross-action-elektrische-tandenborstel/9200000078085320?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Maar ik heb de 2000 en die doet dan weer 8000 omwentelingen per minuut, dus dat klopt niet 1 op 1 denk ik?

1 like

Ik vind dat zo vreemd, je zou zeggen dat na 2000 omwentelingen je tanden wel schoon zijn. Dat haal je nooit met een normale tandenborstel. Of zou je tandplak denken na 2000 keer, ja nou is het wel genoeg geweest…? :sweat_smile:
Mij lijkt het gewoon marketing…

4 likes

Als ik het zou kunnen missen zou ik het doen voor die 8 euro. Je doet superlang met zo’n tandenborstel als het goed is, kom je uit op een paar cent per dag om elke ochtend en avond even extra blij te worden van je roze tandenborstel.

4 likes

Ik heb die roze ook (al een jaar of 4) en hij is heel fijn en staat ook vrolijk!

2 likes

Hoe kan ik aangemeld blijven op het forum? Ik word steeds uitgelogd en zie geen optie om aangemeld te blijven :worried:

Via Hootsuite inderdaad! Je moet het wel zelf invoeren en inplannen maar ik copy paste alles gewoon en slinger er wat hashtags onder. Het heeft wel nog steeds beperkingen, zo kun je bijvoorbeeld niet meerdere foto’s invoegen en geen producten taggen (ik werk voor een webshop) dus dat moet nog steeds handmatig.

Ik weet niet of Zara Home nog die lijn met zwart bestek heeft maar ik heb het holo/olievlek bestek van Zara en dat is na 2 jaar nog helemaal gaaf!

1 like

heeft iemand wel rens sm.ilebri.ght oid gebruikt? zo ja, wat vond jr van het gebruik (makkelijk/lastig etc) en het resultaat?

OMG gadver die had ik ook in mijn keuken vorig weekend. Fijn om te weten wat het in godsnaam was…

Edit: ik ging googlen op garden safari mug en kwam toen bij een website die garden safari heette waarop het ging over deze langpootmuggen. Dus geloof niet dat garden safari de soort is. :stuck_out_tongue: Volgens hen is het een Ctenophora pectinicornis.

Ik heb echt enorme hooikoorts momenteel, echt verschrikkelijk.
Nu lees ik vaker wat over medical tapen. Zitten hier mensen die daar positieve ervaringen mee hebben?

Het kan wel andersom, gewoon via instagram

In het inlogschermpje staat dat bij mij wel