Haha dankje voor je antwoord! Misschien dat ik m ook maar eens uit ga proberen, beetje true italie in mn leven
Waar komt het bloed vandaan dat op een verwijderde spiraal zit?
Ik heb meerdere spiralen laten verwijderen en die kwamen helder rood bloederig eruit. Is dat uit je baarmoeder? Is je baarmoeder dan altijd bloederig van binnen? Is het rest van een menstruatie?
Witte thee bevat ook geen theïne dacht ik!
Simon levelt rooibos sinaasappel is ZO lekker
edit: volgens mij is alle roobois theine vrij? Alle kruidenthee dus
Ik zie nu trouwens op de site van simon levelt ook theine arme earl grey enzo! Zou dat ook mogen? Mocht je een keertje heel erg zin hebben in iets anders dan kruiden of rooibos thee
We zijn op zoek naar een gezins activiteit voor 6 personen (allen volwassen). Maar ik ben daar zooo slecht in. Iemand een leuk idee?
Wat om verschillende redenen al niet meer onder de opties hoort (helaas)
- midget golf
- escape room
- iets gemotoriseerd (zoals solex rijden)
- bootje varen bijv. Giethoorn.
Nu weet ik het dus echt niet meer. Aangezien er hier heel veel vindingrijke en creatieve forummers zitten zet ik even een hulplijn in
(Indoor) paintbal
Lasergamen
Gamehall
Ergens waar je kan poolen, darten en al dat soort dingen?
Workshop pottenbakken.
Of misschien een activiteit op het strand als het mooi weer is.
Restaurant Medewerker Ontbijt / Bedrijfskantinemedewerker
Schoonmaker van bedrijdfspanden
Toezichthouder bij een parkeergarage ?
Post bezorgen?
Naar een Alpaca boederij?
Ik zie ze voornamelijk camera’s in de gaten houden.
Zou postsorteerder ook zo zwaar zijn? (Geen idee.)
Een kookworkshop? Dan ga je eerst samen aan de slag en vervolgens lekker eten!
in welke omgeving? ik heb ooit als activiteit boomklimmen (is niet hoe het echt hoe het heet maar ben ff de naam kwijt) op terschrlling georganiseerd. Dat was echt heel leuk! en anders blowkarten, wadlopen (ook eens gedaan in den oever en je gaat dan niet heel diep het water in… kuit/knie hoogte… en als jebdat niet wilt zijn er andere mogelijkheden)
is dat iets ?
Kleiduifschieten?
Ik dacht mijn huis mieren uitgeroeid te hebben maar ze zitten inmiddels bij mijn la met eten.
Ik heb een lokdoosjes, water met azijn op het terras en nu maar kaneelstokjes neergelegd. Maar verder?
Bestaat er een soort Marktplaats voor mensen in Zweden? Ik hou van hun stijl en ik koop namelijk graag tweedehands.
Urtizon korrels. Als kind hielp dat heel goed, zelf nu gelukkig nooit meer last van.
Ik denk niet dat ze mensen op marktplaats verkopen in Zweden
Ik luister sinds kort de podcast van Kelly- wat ik wou dat ik wist. Echt heerlijke ontspanning. Nu ben ik dus super benieuwd naar hoe zij eruit ziet en wat haar persoonlijke insta is, maar kan het niet vinden. Iemand die me kan helpen?
Ik denk dat in Zweden Zweden Zweden niet zullen verkopen.