Durf te vragen

Ik heb haar boek thuis. Volgens mij staat het daarin, maar heb het net uitgeleend aan mijn moeder.
Boek heet: taal voor de leuk. (maar heb je waarschijnlijk niks aan)

1 like

Weet niet of je dit bedoelde, maar op haar website staat een video getiteld ‘Beige’:

1 like

Welke laptoptas is het mooiste?
(ik hang er een leopard strap aan)

2019-06-25%2017_15_18-Yueskangaroo%20Merk%20Mens%20Zakelijke%20Laptop%20Tassen%20mannen%20Reizen%20Schouder%20Man%20Handta 2019-06-25%2017_15_30-YUESKANGAROO%20Beroemde%20Merk%20Lederen%20Mannen%20Tassen%20Bedrijfsaktentas%202018%20Nieuwe%20Ha 2019-06-25%2017_15_43-YUES%20KANGOEROE%20Merk%20Mannen%20Tas%20Toevallige%20Bedrijfsaktentas%20Man%20lunch%20Schoudertas

• 1
  • 2
  • 3

0 stemmers

Edit: Thanks! Heb de 3e besteld, die was ook nog wat goedkoper dan de andere :heart_eyes:

Ik zat er nog even over na te denken. Wat ik bedoelde is dat elke keer als ik merk dat ik de behoefte krijg om op een vinger te kluiven (sorry voor dat woord) dat ik dan gelijk de handcrème pak. Even heel kort een mini dotje crème op m’n nagelriemen masseren. Als afleiding. Om op een positieve manier mezelf gerust te stellen.

1 like

Ik ga binnenkort een weekendje weg met m’n moeder en we gaan echt om te winkelen. Wat is een leuke stad met veel winkels en leuke terrasjes? We wonen in Rotterdam en willen geen uren rijden. 2/2,5 uur is wel het maximale!

Antwerpen of Gent. Of blijf je liever in Nederland?

Kan je je voet beschadigen na hakken dragen? Ik draag ze nooit en heb gister ineens 2.5 uur op hakken gestaan en nu doet het pijn aan de bal van mijn voet bij Mn tweede en derde teen. Echt zo een zenuwpijn en niet constant. Maar soms ineens heel gemeen.

nijmegen
eindhoven
maastricht

1 like

Heeft iemand Simpel als provider? Hoe zijn je ervaringen? Ik heb nu Tele2 maar wil misschien overstappen.

Welke mensen krijgen een enkelbandje als straf? Sinds deze week zie ik een aantal mensen in mijn sportschool met een enkelband om en het lijkt alsof ze trainen met iets van een begeleider oid.

1 like

@Briseis en ik hebben simpel! Wat wil je weten? Ik vind ze chill en goedkoop.

1 like

Den Bosch

1 like

Ja ik heb Simpel. Ben er tot nu toe tevreden over. Geen enkel probleem, ook niet in het buitenland. Alle info is goed inzichtelijk via hun app.

Misschien zijn je spieren of pezen beetje overbelast. Lopen op hakken is wel zwaar voor je voeten.

1 like

Roermond js leuk!

1 like

Als je Utrecht met de trein uitrijdt zie je, nadat je het perron hebt verlaten, een soort keukentrapjes met groene leuning nabij het spoor staan. Hoe heten die dingen en waarvoor worden ze gebruikt?

Ik had 1x in het buitenland (Engeland) helemaal geen bereik, gewoon 0, en ik weet niet waar dat aan lag. Ze konden het niet voor me uitzoeken omdat ik een dumbphone heb. De volgende keer in het buitenland (Duitsland) was alles wel gewoon prima. Dus het kan ook dat het aan m’n telefoon lag.

Hoe bedoel je welke mensen? Kan bij een heleboel strafbare feiten als bijzondere vw.

Hoe ze heten weet ik niet, maar volgens mij worden die gebruikt als treinen weggerangeerd worden en treinpersoneel er dus, niet langs een perron, uit moet.

Ohh jij bent al positief, dat is al fijn. Ja qua bereikbaarheid maar volgens mij maken ze beide gebruik van netwerk t-mobile. Ze zijn inderdaad heel erg goedkoop daarom wil ik overstappen haha. Ik ga het gewoon doen! Dankjewel @Briseis

1 like