Ik ben benieuwd of er hier leden zijn met een elektrische auto. Ik ben vooral benieuwd naar jullie ervaring, hoe het bevalt en of je hem makkelijk kan opladen. En of je er ook mee op vakantie bent geweest, of dat je dat toch liever niet doet. Ik ben benieuwd
Jeukt het? Of voel je er niks van?
Heb je dieren? Kunnen vlooienbeten zijn
Hier dacht ik inderdaad ook aan @Maestoso. Warmtebultjes zou ook kunnen wellicht, of bedwantsen (al ziet dat er anders uit geloof ik).
Van de processierups? Geen idee hoe dat eruit ziet hoor, maar hoorde van meer mensen over allemaal kleine jeukende bultjes.
Edit: sommige Google foto’s lijken wel veel op wat jij hebt.
Ah dat is shit! Heb je iets met aloe Vera er in? Dat schijnt te helpen tegen de jeuk.
Als het van die kut rups is, ga dan even met plakband over je huid heen. Dan haal je de brandharen eruit.
Bedankt voor jouw super uitgebreide reactie! Dit klinkt in ieder geval veelbelovend
Ik heb er zelf van de Makro, die vind ik heel erg fijn.
Maar heb ook een paar fijne handdoeken van de Hema. Hotelkwaliteit geloof ik.
Vind die van de action minder fijn iig.
Ik heb er een paar van de Hema en die vind ik wel fijn! Heb ze gekocht toen ze met korting waren (2+1 gratis oid) maar ze zijn sowieso niet erg duur
Soms moet de VAR nog checken. daardoor wordt het wat langer opgehouden door de scheidsrechter.
Ik heb een wil Tshirt met één grote kleurige opdruk op de voorkant. Zou ik die met de bonte was mee wassen? Of beter in de witte was? Of handwas, was zouden jullie doen? Ben met wit wasmiddel namelijk bang dat de opdruk vervaagt en in de bonte was vrees ik dat mn shirt gaat verkleuren.
Sowieso geen bonte was, want dan verkleurt de rest van het shirt (het witte gedeelte). Zou het snel met handwas doen of bij witte was
En je shirt binnenste buiten helpt ook om die opdruk mooier te houden
Ja dit! @Topaas en vaak was ik zo’n shirtje de eerste paar keren ook op de hand. Als hij dan een paar keer gewassen is durf ik het wel aan om hem bij andere kledingstukken in de was te gooien.
Bedankt allemaal voor de tips ik heb m nu voor de veiligheid idd binnenstebuiten op handwas gedaan:blush:
Ik, positief.
Wat wil je weten?
Service moet je niet echt verwachten maar ik heb in het begin de klantenservice gebeld en die hebben me wel goed geholpen en had ik ook snel aan de lijn.
Verder heb ik er nooit contact mee, maar je krijgt automatisch mailtje voor standen doorgeven en als je kunt/moet verlengen.
Weet iemand welke merken ze ongeveer verkopen bij Sephora in Oberhausen? Ga daar volgende week heen en wil altijd van tevoren een beetje kijken wat ik eventueel zou willen, anders word ik echt overwhelmed. Kan het op internet niet echt vinden.
Ik ben er wel positief over… in ieder geval nog nooit een probleem mee gehad of wat dan ook haha ben een jaar geleden overgestapt omdat naar budget energie omdat ze in de mediamarkt stonden en ik een cadeaukaart van 50 euro kreeg