Durf te vragen

Hahah ik was even vergeten waar dit over ging en zat zo :face_with_raised_eyebrow: want dit wordt niet zo vaak over mij of tegen mij gezegd :frowning_face:

Maar over simpel ben ik positief! Moet er wel bij zeggen dat ik in Amsterdam woon en daar geen problemen heb met bereik maar mijn ouders wonen in een zwart gat in de Achterhoek en daar heb ik bijna nul bereik. Maar geen enkel netwerk behalve kpn doet t daar fatsoenlijk.

Ik heb ook Simpel en ik ben er heel tevreden mee, in de app kan je alles makkelijk inzien en ik heb nooit problemen (en woon richting het oosten)

1 like

Woeehoee ja join the cheap side

1 like

Ik vraag me dat ook af! Het voelt echt als de light-versie van ‘ik hou van je’. Dekt ‘ik zie u graag’ écht dezelfde lading voor Belgen?

1 like

Blijkbaar wel. Al zeggen ze soms ook wel “ik hou van u”. Ligt een beetje aan de regio. Maar ik vind “ik zie u graag” ook nooit echt overtuigend klinken.

Jawel hoor, “ik hou van u” wordt veel gebruikt :slight_smile:

Zal misschien ook regiogebonden zijn, ‘ik zie u graag’ kan ook wel met dezelfde lading als ‘ik hou van je’ gebruikt worden hier inderdaad.

Hoe moeilijk/problematisch is het om van Bank te wisselen? Ik wil overstappen naar asn maar doe het steeds niet uit angst dat iets mis gaat oid of dat het heel problematisch wordt met vaste afschrijvingen e.d.

Ah ja, dankje haha. Ik wil overstappen van ING naar asn maar vind het mega eng :’(

Gewoon doen! Ik ben ook overgestapt van ing naar asn paar jaar geleden maar viel best mee. Ik heb geen overstapservice gedaan (hebben ze wel), heb toen zelf van afgelopen maanden alle incasso’s op een rij gezet en die zelf aangepast toen mijn asn rekening gereed was. Heb toen ook ing aangehouden een tijdje voor de zekerheid.
Maar volgens mij werkt die automatische overstapservice ook heel goed.

1 like

Mogen beha’s bij Zalando nou retour? @ellegirltalk ik zie dankzij zoekfunctie dat jij dat weleens hebt gedaan toch? Ik lees op de site dat ondergoed niet mag maar ik wil geen broekjes. Nu kom ik er niet uit of het mag :grimacing: en proberen in de winkel ben ik na vandaag ook wel klaar mee :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Van bh’s weet ik het niet, maar ik heb eens bikinibroekjes geretourneerd (deels zelfs zonder plakstrip, zat er al niet op niet mijn schuld) en dat kon gewoon. Dus neem aan de bh’s ook wel kan!

1 like

ik heb al beha’s terug gestuurd, was geen probleem, gewoon geld terug gehad

1 like

Dankjulliewel! Dan durf ik het aan :slight_smile:

1 like

Volgens mij mag het officieel niet, maar ik heb het wel teruggestuurd en het is aangenomen. Een keer kwam ik erachter nadat ik het al had opgestuurd :’) Ik heb ook wel eens broekjes teruggestuurd trouwens.

1 like

Ik heb bij h&m besteld op factuur (niet maandfactuur). Moet ik nu eerst het hele bedrag overmaken en dan wachten tot ik geld van de retoriek teruggestort krijg? Of mag ik dat direct aftrekken?

Ik verreken het altijd met wat ik terug stuur. Doe ik ook bij Zalando trouwens, gaat altijd goed.

1 like

Ik ben overstapt van ING naar SNS en heb gewoon de tijd genomen om alle automatische incasso aan te passen.

1 like

Keertje surströmming voor hem meenemen https://nl.wikipedia.org/wiki/Surströmming
Denkt dat ‘ie daarna niet meer piept over garnalen of champignons :’)

1 like

Hahaha :joy: Ken je deze video? Blijft zo grappig!

1 like