Durf te vragen

@Banananana Dankjulliewel voor het relativeren allebei! Had ik even nodig.

2 likes

Is er een app van dit forum? Ik dacht namelijk in andere topics wat daarover te lezen, maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Jaa de Discourse app! Deze gebruik ik ook sinds een tijdje werkt prima.

Misschien HTTP:// ipv www?

Geen idee. Bij mij ziet het er zo uit.
Misschien als je los zoekt op Forum Feminarum?

1 like

Misschien https://www.forumfeminarum.nl

Dat zie ik nog weer ergens anders staan.

1 like

Weet iemand de naam van deze boom/plant/Palm? Is on Curacao, niet in Nederland helaas.

1 like

Ik heb 't net ook even geprobeerd en het lukte met http://forumfeminarum.discourse.nl

Lijkt wel veel op een bananenboom, maar deze is wel heel mooi😍

1 like

Jaaa thanks!

1 like

Ik heb binnenkort een bruiloft met het thema ‘summer chique’. Zou ik deze jurk misschien aankunnen of kan die echt niet?

Nee inderdaad door de kleur niet zo, maar hij hang al 1,5 jaar in de kast en wil hem heel graag weer aan, pas 1 keer gedragen ook, dus mss met wat zomerse accessoires dan. Is van Dorothy Perkins petite, wel dus al een tijd geleden.

1 like

Misschien met was passende zomerse accessoires? Zo’n haarband die je nu veel ziet, kleurrijke clutch/schoenen oid. En anders gewoon even afwegen of de dresscode heel belangrijk is voor de bruid en bruidegom. Is wel een heel mooie jurk in ieder geval!

1 like

Mooie jurk! Volgens mij wordt donkerblauw vaak gebruikt als veilige (altijd goed) kleur dus ik denk dat het geen probleem is. Ik had het zelf ook aangetrokken. Daarnaast vind ik het model ook zomers. En als je blijft twijfelen zou ik inderdaad een kleurige accessoire toevoegen!

1 like

Ik vind hem mooi en zou hem zelf gewoon aantrekken! Misschien kun het lint vervangen door één in een wat meer zomerse kleur/met een zomers printje? Voor als je hem wat meer in het thema wil

3 likes

Hmm, ik wil wat artikelen retourneren naar Asos, waaronder een short die ik nu voor de tweede keer aanpas (kaartje hangt er nog aan) en nu besef ik dat het toch iets te kort is voor mijn gevoel. Het zakje waarin het verpakt zat heb ik al weggegooid (en gezien de warmte meurt de vuilniszak zo erg dat ik zelfs de moeite niet meer neem om het eruit te vissen :sweat_smile:) maar nu weet ik niet of ik het zo kan terugsturen? Ik zou het wel aanduiden op het retourformulier uiteraard, maar er zit geen zakje meer rond…

Oh super! Anders ook zonde als het zomaar in de kast blijft liggen…

Maakt niks uit! Die zakjes worden toch vervangen meestal

Volgens mij kan dat niet, maar misschien kun je dat beter even hier vragen: Vragen aan de mods en admin

1 like


Weet iemand waar ik dit jurkje (of een soortgelijke) vandaan tover? Of hebben jullie namen van online shops die dit zouden kunnen hebben? Heb er al een paar bekeken maar nog niet gevonden. Wel in one size, maar hij bestaat ook in gewone maten.

Edit: al gevonden!

1 like