Durf te vragen

Ik heb een wil Tshirt met één grote kleurige opdruk op de voorkant. Zou ik die met de bonte was mee wassen? Of beter in de witte was? Of handwas, was zouden jullie doen? Ben met wit wasmiddel namelijk bang dat de opdruk vervaagt en in de bonte was vrees ik dat mn shirt gaat verkleuren.

Ik zou voor witte was kiezen en dan voor de zekerheid zo’n color catcher papiertje er bij in doen

Sowieso geen bonte was, want dan verkleurt de rest van het shirt (het witte gedeelte). Zou het snel met handwas doen of bij witte was

En je shirt binnenste buiten helpt ook om die opdruk mooier te houden

Ja dit! @Topaas en vaak was ik zo’n shirtje de eerste paar keren ook op de hand. Als hij dan een paar keer gewassen is durf ik het wel aan om hem bij andere kledingstukken in de was te gooien.

Bedankt allemaal voor de tips ik heb m nu voor de veiligheid idd binnenstebuiten op handwas gedaan​:blush::+1:t2:

Ik, positief.

Wat wil je weten?

Service moet je niet echt verwachten maar ik heb in het begin de klantenservice gebeld en die hebben me wel goed geholpen en had ik ook snel aan de lijn.
Verder heb ik er nooit contact mee, maar je krijgt automatisch mailtje voor standen doorgeven en als je kunt/moet verlengen.

1 like

Weet iemand welke merken ze ongeveer verkopen bij Sephora in Oberhausen? Ga daar volgende week heen en wil altijd van tevoren een beetje kijken wat ik eventueel zou willen, anders word ik echt overwhelmed. Kan het op internet niet echt vinden.

Ik ben er wel positief over… in ieder geval nog nooit een probleem mee gehad of wat dan ook haha :stuck_out_tongue: ben een jaar geleden overgestapt omdat naar budget energie omdat ze in de mediamarkt stonden en ik een cadeaukaart van 50 euro kreeg

1 like

Alle merken zoals in Frankrijk. Kat von D, Marc Jacobs, Huda en tarte en sephora eigen merk zijn volgens mij de enige merken die wij hier niet zelf kunnen krijgen.
Parfum vond ik trouwens ook veel goedkoper.

*huidverzorging weet ik te weinig over.

2 likes

Kan je met dit warme weer ook vocht vasthouden zonder dat je enkels/ voeten meteen opgezwollen zijn? Internet zegt dat je bloedvaten meer ‘open’ staan en dat je daarom meer vocht kan vasthouden?

(Please zeg ja anders moet ik een beetje huilen om de weegschaal :upside_down_face:)

Ga van die weegschaal af en leef je leven (:

9 likes

Ja zou ik willen maar nu heb ik al gewogen en ben ik plots 2 kg zwaarder dan vorige week en dat veroorzaakt beetje paniek. Beetje stom :yum:

Dankjewel!

Moet je misschien ongesteld worden of ben je het? Dan ben ik ook altijd 2 kilo zwaarder…
En volgens mij kan het ook best vocht vasthouden zijn, maar daar heb ik niet zoveel verstand van.

1 like

Het verschil tussen 's ochtends en 's avonds kan al drie of meer kilo zijn…

1 like

Stofzuigerslang er op?

1 like

Ik doe dit altijd onder de warme kraan met een nagelborsteltje

2 likes

Vaatwasser, als je die hebt.

2 likes