Durf te vragen

Een week en heb een auto en een kind van 3. Vind eigenlijk van alles wel leuk.

Doelstelling?

1 like

Wat is de beste Shock Absorber voor grote borsten?

Aah top een auto is idd fijn hier :smiley:

• Qua winkelen vind ik Winterswijk leuk, erg gezellig met best veel winkelaanbod maar toch alles compact bij elkaar. Doetinchem zou ik qua winkelen en gezelligheid minder snel aanraden
  • Zwemmen is leuk in Bahia (bij Bocholt in de buurt, net over de grens)
  • Sowieso natuurlijk in Duitsland goedkoop inkopen doen :smiley:
  • Het Land van Jan Klaassen in Braamt is een echte klassieker voor schoolreisjes dus vind je kind misschien ook wel leuk!
  • Zelfde voor Megapret Lievelde, dat is echt dichtbij Groenlo
  • Misschien beetje burgerlijk maar je kunt hier supermooie wandelingen en fietstochten maken

Als je nog meer specifieke tips wil of tips als je er eenmaal bent, laat maar weten :smile:

Fantastisch! Dankjewel. Wat/waar is je aanrader in Duitsland? I love de DM maar ook typische Duitse supermarkten enz.

1 like

DM inderdaad altijd top! De Real in Bocholt ook, grote supermarkt met ook veel non-food, speelgoed etc.
Ook tanken in Duitsland is wel de moeite waard. Verder niet echt tips voor supermarkten, want ook al woon ik dichtbij ik kom alleen wel eens bij de Real haha

Oja ik heb ook wel redelijk veel eetgelegenheden hier in de buurt geprobeerd :sweat_smile: dus mocht je nog specifieke tips daarvoor willen weten kan ik je misschien ook helpen!

1 like

Ahhh echt supertop! Kom maar op met leuke lunchtentjes of iets met sushi of wat leuk lekker en niet al te duur is voor zn 3en :slight_smile:

1 like

Wissink in Groenlo is lekker voor lunch! Je kunt er ook avondeten maar dat heb ik nog nooit gedaan. Verder Revolutie Winterswijk is leuk om te lunchen.
Sushi kun je heeeeeel lekker eten bij Kinoko Winterswijk bij het station, laat je niet afleiden door de shabby look, het is echt heerlijke sushi onbeperkt voor 20 euro :smile:

1 like

Ik heb de Shock Absorber Ultimate Run en ik ben er zo zo zo zo blij mee (thanks to @Eddie).

1 like

Ja echt heel veel beter. Omvang een maat groter dan normaal en de cup normale maat en hij zit echt perfect!

1 like

Ik had ook een tijd lang de Shock Absorber Ultimate, maar ik baal echt dat ze niet meer tot mijn maat gaan. Wel een aanrader!

1 like

Action?

1 like

Hema!

1 like

Ok ik heb echt hulp nodig dames. Hoe krijg ik in hemelsnaam kattenkots/haarbalkots uit een kleed? Ze kotst altijd als ik wegben dus het is ook al ingedroogd.

Los borstelen en stofzuigen? Het is smerig, ik weet het

@grace @Mokie11Ughhh ok ik ga allebei proberen. Ik had het in eerste instantie met keukenpapier en allesreinger onder controle (dacht ik) maar nu zie ik ineens die vlekken tevoorschijnkomen.

Biotex!! Is het enige wasmiddel dat enzymen afbreek, voor kots en plas is het idee want de geur gaat er ook helemaal uit. Poeder met een beetje water tot een papje mengen en dat ff op de vlek laten zitten, dan met natte doek het schoonmaken. Wel de groene doos pakken trouwens.

@grace

1 like

Hm koop op afstand heb je altijd 14 dagen retour recht, tenzij het maatwerk is. Ik denk dat jullie wel in je recht staan dat dit geen maatwerk is. Of heb je specifieke maten moeten doorgeven?

Ik vind oa het volgende online: “Het gaat er dus niet om of het product pas gemaakt wordt nadat het besteld is, het gaat erom of het product als standaard optie wordt aangeboden in de webwinkel. - Lees hier verder: https://www.charlotteslaw.nl/webwinkelrecht-wanneer-is-een-product-op-maat-gemaakt/

Daar staat verder nog vermeld dat duidelijk moet worden aangegeven dat iets maatwerk is en dus niet geretourneerd mag worden.

1 like

Dan Zou ik nogmaals duidelijk maken dat de wet koop op afstand van toepassing is, er geen sprake is van maatwerk gezien er gekozen is voor één van de standaard opties op de website en je er dus op staat om de deur retour te sturen.

1 like

Hoe valt de kleding van Arket?