Bij Douglas kan dat wel gewoon, grote kans dat Etos het ook kan. @Fair vaak kun je zelf ook inloggen op de site met je kaartgegevens en het zien.
Ik wil gaan leren voor mijn auto theorie maar welk boek is handig/goed?
Wil je ook meteen rijlessen nemen? Vaak kun je dan een pakket nemen waar ook een theorie examen bij zit en kun je boeken van hun krijgen. Anders zou ik een ANWB boek nemen, de nieuwste versie.
Bedankt voor jullie reactie @Enthusiasm en @anon31745129
Ik was m’n kaart laatst vergeten bij een grote aankoop van zo’n 60€
De moeder van m’n vriend werkt bij Etos en bood aan de punten op m’n kaart te zetten. Nu heb ik dus de kaartcode gegeven alleen ben ik bang dat ze m’n aankopen ziet waarvan we liever niet hebben dat ze het weet (waaronder zwangerschapstesten)
Had trouwens idd al gekeken op de website maar daar kon ik ze zelf niet inzien. Etos bewaart deze gegevens wel ivm persoonlijke aanbiedingen
Ja ik heb al een rijlessen pakket via groupon gekocht🙈
Myjewellery!
Zijn er hier mensen in België die alleen een huis/appartement hebben gekocht?
Ik zou vooral aanraden om heel veel oefenexamens te doen. In het boek staat lang niet alle info is mijn ervaring (die van de ANWB). Ik heb 7,5 uur online examentraining gekocht bij Vekabest en ben dat gaan doen nadat ik alle stof had geleerd en 1x gezakt was al voor het officiele examen. Zonder die oefenexamens had ik het nog steeds niet gered denk ik!
MyJewellery inderdaad
Overload studio’s
BY1OAK
Oona&Mae
Ik
Was dat gemakkelijk? Hoe oud was je? Hoeveel spaargeld heb je in gelegd? Als dit te persoonlijk is dan snap ik het hoor. Ik zie vrienden allemaal huizen kopen maar die zijn met twee en ik heb geen realistisch beeld meer.
Ik heb je berichtje gestuurd.
Maar ik kon het in mijn eentje onder andere door hulp van familie. Maar anders had het ook wel gegaan, alleen had ik dan een oud éénkamerappartementje in plaats van een iets ruimer appartement van 10 jaar oud.
Fashion tape voor jurkjes kijkt me lastig, tenzij je de hele avond zit, dan kan het prima. Ik heb wel eens gehoord van mensen die gewichtjes aan de binnenkant van de onder kant van hun jurk naaien. Door het gewicht kruipt de jurk niet onhoog.
Herkenbaar. Ik maak het nu in de magnetron. Havermout met amandelmelk. 1,5 min is voldoende. Dan is havermout zacht genoeg en laat ik het nog even een minuutje staan. Je ziet dan dat het nog door gaart. Genoeg tijd om het fruit te snijden dat ik erdoor doe. Is echt prima te doen. Beetje experimenteren!
Ik maak altijd overnight oats, maar als ik die vergeet en pas de volgende dag opeet wordt het wel echt een blok beton in de vorm van het bakje, koud krijg ik het dan bijna niet meer doorgeroerd, na 1.5minuut in de magnetron gaat het dan wel.
Nee, ik hou er wel van de havermout een bite heeft. En wat @Merel zegt, als je het dan opnieuw zacht moet maken door het 1,5 min in de magnetron moet doen, wat schiet je er dan mee op?
Ikzelf niet maar 2 vriendinnen van mij wel dus weet er wel veel over (en heb zelf ook gekocht, wel met partner dan)
De lening krijgen was bij hen allebei goed verlopen, hadden allebei wel een vast contract van al meer dan 3 jaar. Bij de ene waren de eigen middelen 10% (op een aankoopsom van 110.000), de andere heeft 110% geleend (dat kon toen nog) om zo de registratie en notaris kosten te betalen.
Dit gaat over 2012 en 2014.
Ze waren toen 27 en 23.
Weet iemand een fijn YouTube kanaal waarmee ik thuis yoga ‘lessen’ kan volgen?
Ik ben een beginner (nog nooit iets mee gedaan) en ik wil eerst eens thuis kijken of het iets voor me is voordat ik een godsvermogen ga betalen hier.