Durf te vragen

Dit boek staat bij ons in de boekenkast (ik denk dat het is meegekomen in een doos vol oude boeken van één van onze ouders, want we weten allebei niet van wie het is (geweest)), heb het zelf nooit gelezen maar wel een keer doorgebladerd omdat ik benieuwd was waar het over ging. Toen sloeg ik het boek ook open op een van deze passages, ik vond 2 bladzijdes wel genoeg om te bepalen dat ik de rest niet hoefde te lezen haha.

1 like

Dat ligt eraan waar je ze gekocht hebt! Zijn ze van Ikea? Dan zou ik ze allemaal helemaal afspelden en niet vergeten eerst te wassen :slight_smile:

Heb hier laatst een Rijdende Rechter aflevering over gezien haha en daar ging alles mis wat mis kon gaan, dus dit zou ik je aanraden!

Yes zijn van Ikea. Heb ze gister gewassen, die fout heb ik eerder gemaakt hahaha.

1 like

Waarom moet je gordijnen eerst wassen voor je ze korter maakt?

Dan kunnen ze evt krimpen, is ook kut als je ze op maat hebt laten maken en je wast ze dan een keer en dan krimpen ze.

1 like

Ok super vaag dit. Ik open marktplaats en dan staat dit boek tussen de tips voor mij. Wist niet dat marktplaats ook informatie van andere sites die ik bezoek meeneemt (en dan echt de inhoud). Of het is gek toeval.

Welke thee raden jullie aan voor na een zware maaltijd? Dus om wat opgeblazenheid of ander ongemak te verzachten, de vertering te helpen, etc.

Oh ik vroeg me trouwens nog af of je mijn reply had gezien over the virgin suicides!

1 like

Shit ja wilde nog reageren, sorry vergeten. Maar ik wil denk ik aantekeningen maken in het boek en qua verzendkosten 2x ben ik dan ongeveer hetzelfde kwijt als het boek nu kopen, dus scheelt me dan niks. Vond het wel heel lief aanbod!

1 like

Venkel en kamille!

1 like

Welke kaartspellen zouden jullie aanraden welke je zowel als kleine (4p), maar ook als grotere groep (8+p) kunt spelen? Uno en weerwolven heb ik, maar zou graag nog een spelletje willen meenemen. Alle tips welkom!

Machiavelli!

1 like

Hoe is het afgelopen?! Of nog niks gehoord?

30 seconds!

1 like

Oh, ik dacht 8, oeps!

Phase 10, koehandel, skipbo, beverbende, mamma mia, halli galli.

1 like

Ligretto

1 like

Dixit! Weet alleen niet met hoeveel max spelers

2 likes

Dank allemaal, veel ideeën, ga ze allemaal even bekijken!

Ben ik weer met mijn schoenmaat vragen, maar heeft iemand toevallig copacabana slippers van de s.capino? Of werkt iemand daar toevallig? Klopt het dat die klein vallen? Ik kan nergens een maattabel vinden en retourneren is niet gratis daar :roll_eyes: