Durf te vragen

Onze buren iets verder op zijn ineens een schutting aan het plaatsen op hun dakterras. Flink hoog ook naar mijn idee. Iemand enig idee hoe hoog zo’n schutting eigenlijk maximaal mag zijn? Baal een beetje dat dat straks m’n uitzicht vanaf m’n balkon gaat zijn…

Ik heb mijn kennis van Frank Visser, maar een normale schutting mag 2 meter zijn dacht ik dus zou me niets verbazen als het op een dakterras ook zo is. Wel jammer van je uitzicht ja!

1 like

Kan niet echt inschatten hoe hoog dat ding is… Heb echt de neiging om aan te bellen - hallo meneertje hoe hoog is die stomme schutting van u precies, oprotten met dat ding u verpest m’n uitzicht

Ik werk bij een detacheerder in de publieke sector, we starten na de zomervakantie met verschillende traineeships in verschillende richtingen in de publieke sector. Als je interesse hebt en meer wilt weten, stuur maar een pb!

1 like

Misschien gewoon een beetje subtiel polsen/klikken bij de gemeente? Van hey joh, zoals jullie op deze foto kunnen zien wordt er een ding geplaatst en blokkeert het mn uitzicht. Zijn hier richtlijnen voor?

@anon76889665 @FISSA Heb een mailtje gestuurd nu - ben heel benieuwd wat eruit komt…

2 likes

is het wel echt een schutting en niet “gewoon” een overkapping?

Ik dacht dat ook. Zoiets waar doeken overheen kunnen bijv. Lijkt me geen logische opbouw voor een schutting maar ik heb er ook maar 1 in elkaar gezet. Dat ging iig niet zo :grin:

Bmc misschien?

Ik heb goeie ervaringen met kinguin.net

1 like

Is er nog een “het leed dat daten heet”-topic? Kan alleen de twee oude (gesloten) topics vinden

@Yucca @Lort hmm ik denk dat jullie gelijk hebben. Had daar eigenlijk niet bij stil gestaan…

Waar zouden jullie truffel ravioli mee eten, qua sausje of iets

Roomsausje met salie, citroenrasp, champignons en cashewnoten!

3 likes

Een tijdje geleden ging het in het ‘stel je persoonlijke vraag’ topic over een serie (boeken of televisie dat weet ik niet) over mensen in de prehistorie die van alles uitvonden en de hele tijd seks hadden. Weet iemand waar dat over ging? Ik moet er nu steeds aan denken omdat ik de verhalen zó raar vond. Ben echt benieuwd wat dit is en of het bijv. serieus is of satire.

Ik wil m’n gordijnen laten inkorten, moet ik ze dan alle 6 spelden aan de onderkant of is eentje genoeg en kunnen ze ze dan allemaal dezelfde lengte maken? En moet ik ze volledig spelden of gewoon een klein stukje?

Haha ja ik denk het wel!

De naam van het personage komt in ieder geval overeen. Heb nu ook een van de posts weer gevonden.

Ok super weird dit. Wil ik dit lezen?

Ik zou de lengte van de roede tot aan de grond meten en dat aan hen doorgeven, dan kunnen zij precies goed meten en ze weten ook hoeveel cm ze extra nodig hebben voor de zoom enzo.

1 like

Dat meisje is ook echt verantwoordelijk voor bijna iedere uitvinding van de mensheid in die tijd.

1 like

Ja dit kan. Allerlei kleine (al dan niet minder) ingrijpende events kunnen uiteindelijk net zo’n grote invloed hebben als 1 grote ingrijpende gebeurtenis en een PTSS veroorzaken. Overigens bestaat er ook nog iets wat ze “subthreshold PTSS” oid noemen, je voldoet niet aan alle criteria die iemand met PTSS zou moeten hebben, maar qua impact op jouw leven is het wel degelijk een PTSS.

3 likes