Durf te vragen

De bekende Chinese webshop :see_no_evil:

1 like

Tongschrapers zijn bij Kruidvat te koop. Daar heb ik de mijne vandaan.

1 like

Als je je auto verkoopt, moet degene van wie de auto is ook bij het overschrijven zijn?
Ik ga op reis en heb m’n auto nog nodig de komende dagen, dus heb een vriendin gevraagd mijn auto te verkopen voor me. Kan dat gewoon? Ik meen me te herinneren dat de eigenaar geen handtekening hoeft te zetten/id te laten zien (alleen de tenaamstelling en code) maar weet het niet meer zeker.
Op de site van het RDW staat dit denk ik zo, maar is me niet helemaal duidelijk en wil het zeker weten zodat ik haar niet met een probleem opzadel.

Maar vertrouw je iemand van hier meer dan de website van rdw?

Haha nee. Er staat daar niet letterlijk of je wel of niet je ID mee moet nemen en of je als eigenaar aanwezig moet zijn, vandaar.

Edit: zal het in mn bericht even wat duidelijker zetten

Nee is niet nodig! Als hij/zij het kentekenbewijs,het tenaamstellingsbewijs en de tenaamstellingscode van je heeft is dat voldoende.

1 like

Ik wilde iets bestellen bij zalando met express levering maar ben vergeten dat te doen voor 15:00 :weary:

Is er echt verschil tussen wasmiddel voor kleur, wit en zwart? Of het een allemaal marketing?

1 like

In wit wasmiddel zit wel bleek geloof ik

Ja dat kan ik me nog wel voorstellen dat daar zoiets inzit

@George @Beautician bedankt!

1 like

Qua kleur en zwart merk ik niet veel verschil, draag veel zwart en zag bij Kruidvat iets staan speciaal voor zwart zodat het niet vaal zou worden; gebeurt nog steeds dus is onzin.

1 like

Ik heb gisteren kip tandori saus uit de vriezer gehaald. Dit heeft de hele tijd in de koelkast gestaan, maar ik heb nu zin aan pizza :joy: kan ik dit bewaren tot morgen?

Ja

3 likes

In mijn vorige buurt maakte ik me wel eens zorgen. Vooral omdat mensen die achter ons woonden aan de deur kwamen of “dat zielige poesje” van ons was, want zij gaven hem te eten. Echt, what the fuck zit je mijn kat te voeren terwijl je al vermoed dat hij van mij is. Toen wij op vakantie waren is hij ook weg geweest (2 weken) en toen na nog een week kwam hij ook kei dik terug, toen was het vermoeden dus ook dat hij bij hun heeft gezeten.
Nu zijn we verhuisd en maak ik me minder zorgen. Grotendeels omdat we bij díe buren weg zijn.

Ik heb echt een vreemde vraag, maar weet iemand waar ik een opblaasbare hamer kan kopen? Zo een die je volgens mij wel eens op de kermis kreeg enzo. Ik heb het zaterdag nodig, dus online bestellen is erg krap.

1 like

Ja always :disappointed:

Ik woon niet meer thuis maar denk iedere dag aan onze buitenkat… maar mijn moeder vindt het zo sneu om dieren binnen op te sluiten dus al onze katten mochten buiten
Niet goed voor mijn hart
Wel voor mijn dierenhart :heart:

1 like

Heb je een roestvrijstalen? Of gewoon plastic?

Ordinair plastic haha, misschien volgende keer maar rvs idd, lekker duurzaam.

1 like

Mijn schoonmoeder werkt bij een bedrijf dat wasmiddel produceert en zegt dat wasmiddel voor de bonte en zwarte was hetzelfde is, het enige verschil is dat er in wasmiddel voor de zwarte was minder enzymen (?) zitten, dus je kan voor de zwarte was in principe ook een kleinere hoeveelheid wasmiddel voor de bonte was gebruiken. In wasmiddel voor de witte was zit geloof ik wel een blekend ingrediënt.

3 likes