Ik heb volgens mij gewoon mijn ‘normale’ maat, heb twee paar.
Hoi! Ik wil mijn vriend graag een sieraad kado doen, maar ik weet totaal niet wat mooie merken zijn voor mooie, maar niet te opvallende sieraden voor mannen. Aangezien ik hem alleen zijn horloge heb zien dragen (en weet dat hij niet van ringen houdt), dacht ik aan een armband. Hebben jullie tips voor mij?
Ik vind dat fossil mooie leren armbanden heeft!
Ik weet niet hoe je er achter kan komen, maar iemand heeft een voornaam (of voornamen) en een roepnaam.
Mijn roepnaam en eerste voornaam is hetzelfde maar van mijn vriend niet. Zijn roepnaam (niet echt) is Henk maar zijn eerste voornaam is gerardus. Dat zou ook goed kunnen dat de roepnaam van zijn vader kees is geweest maar zijn eerste voornaam Cees.
Maar ik zou denken dat je dat bij de gemeente op kan vragen.
Roepnamen staan toch nergens geregistreerd? Dan bestaat er niet iets als hoe iemand ‘echt’ heet. Of nouja je schoonvader heet Johannes, maar of het nu Cees of Kees is, is niet te achterhalen.
Maar ik kan het mis hebben
Ja dit dacht ik ook inderdaad! Mijn vader heet Johannes, maar zijn roepnaam is Jan. Alleen staat dat echt nergens. Ook niet in het trouwboekje, daar staat ook Johannes.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.