Kun je alle foto’s niet op een laptop of Dropbox zetten en dan proberen of je de app kunt verwijderen? Dan heb je iig de foto’s nog als blijkt dat alles wel verwijdert wordt.
Ja kan ik vanavond proberen. Weet jij of ik ze dan ook vanuit dropbox/laptop weer terug kan zetten?
Op je telefoon kan dat sowieso, of je ze dan ook weer in de app kan zetten weet ik niet.
Volgens mij kan dit niet, maar wie weet…
Is het mogelijk om boeken uit iBooks te halen en bijvoorbeeld naar jezelf te mailen of ze op de laptop te zetten? Geen illegaliteit hier hoor, het zijn gewoon mijn eigen e-books, maar ik heb ze op de laptop waarschijnlijk ooit per ongeluk verwijderd, waardoor ik ze nu alleen nog in i-books heb. Ik wil ze liever op mijn e-reader zetten, maar ik heb nog geen manier gevonden om ze uit iBooks te halen…
Ik vind dit vaak eng, ben altijd bang dat ik de fiets op m’n hasses krijg ofzo. Ben ook best vaak geholpen maar nooit wat mis gegaan.
Ja heb ik dus ooit gehad. Zette mijn fiets er op, schuif dat ding terug, flikkert die fiets op mijn kop hahaha
Wow echt? Wat kut, want hij zit in principe gewoon aan de achterkant vast.
Ja was wel mijn eigen schuld hoor had het met mijn minimale ruimtelijk en technisch inzicht niet goed vastgezet!
Hahah ik ook! Maar gelukkig is er bij ons meestal nog plek in de rekken op de grond!
Weet even niet waar ik deze vraag kwijt moet, dus maar hier!
Heeft iemand weleens bij Shein besteld? Ben namelijk heel benieuwd naar de kwaliteit, met name van het beddengoed. Staat bij het dat polyester is, ziet er super mooi uit, maar vraag me af hoe chill dat is?
En kleding valt klein hoorde ik, kan iemand dat bevestigen haha?
Een vriendin van mij had besteld, zij zei dat als je je maten netjes opneemt en aan de hand van de maattabellen besteld, dat het dan wel klopt (maar dan kan je als Europese maat 36 dus wel zomaar XL moeten bestellen). Zij had alleen kleding besteld, dus over beddengoed weet ik het niet, maar polyester beddengoed lijkt me zelf niet zo lekker.
Kwaliteit van de kleding is kut, klantenservice is kut en als je iets terug wil sturen duurt het maanden.
Ja ik heb er 3 jurkjes besteld en 1 jumpsuit. Vind de kwaliteit prima, doet niet onder voor hm if primark. Terugsturen schijnt kut.
Nee die maten zijn niet Chinees hoor. Was ik ook bang voor, misschien valt het 1 maatje kleiner uit maar er is echt absoluut niet zo’n verschil als in 36 gelijk aan xl. Het wordt misschien daar gemaakt maar wel op onze Europese maten. Maargoed ik ben dus wel best een tevreden klant.
Ik heb er gister even zitten kijken naar jurkjes, maar het verschilt per jurkje enorm? Bij de ene moet ik met mijn busteomvang M hebben, bij een andere kwam ik uit op XXL, maakt mij verder allemaal niks uit, maar het is dus alleen iets om op te letten als je gaat bestellen.
Ik heb een vraagje ik wil graag een tattoo, hebben jullie aanraders in de buurt van Den Haag? Ontwerp kan ik wel via pb sturen
Die dingen worden nog een keer mijn dood. Zovaak mijn hoofd eraan gestoten als ik mijn fiets eronder wilde plaatsen en ik ben te slap/motorisch slecht onderlegt om hem soepel bovenin te plaatsen.
Hahah herkenbaar, ik vermijd die dingen.