Durf te vragen

Ik heb dat ook zovaak gehad! Zelfs als ik oplette stootte ik nog m’n kop. Tegenwoordig let ik zo goed op dat ik pas een meter verder weer omhoog kom. Zal er vast stom uitzien maar geen bulten meer!

3 likes

Same here, zullen ongemerkt hopelijk vast meer mensen doen dan. :wink:

Wat zijn leuke kroegjes in Utrecht om een drankje te drinken? Wel met chille nacho’s please

1 like

Sissyboy?

Kun je als persoon op Facebook een profiel hebben waar je geen vrienden mee kan worden? Iemand vroeg me om hem toe te voegen op Facebook, maar ik kan geen vriendschapsverzoek sturen alleen “volgen”? Het profiel staat wel onder personen…:o_o:

Heb je gezamenlijke vrienden met deze persoon op facebook? Zo niet, dan heeft diegene waarschijnlijk ingesteld om alleen vriendenverzoeken te kunnen ontvangen van vrienden-van-vrienden in plaats van iedereen. Diegene moet dus óf jou toevoegen, of zijn/haar instellingen aanpassen.

1 like

Ah thanks! Ik ben echt een Facebook noob dus hier had ik niet aan gedacht :blush:

t Hart op de voorstraat

Heeft iemand DE tip om bestanden van een oude laptop naar een nieuwe over te zetten? Ik wilde mn externe harde schijf proberen maar daar is mn oude laptop te langzaam voor ofzo, ziet er naar uit dat dat dagen gaat duren… dusss wie heeft er een betere manier?

1 like

Als jullie films kijken, via wat kijken jullie dat dan? Of via welk platform downloaden jullie dat nu? (En wanneer illigaal, welke virusblock gebruiken jullie?)

Ik heb een hele lijst met filmklassiekers die ik allemaal nog wil zien. Ik wil ook best een paar euro betalen om een film legaal en in goede kwaliteit te kunnen bekijken. (Ik heb al gekeken maar via Picl, videoland en Pathe thuis wordt weinig aangeboden waar ik naar op zoek ben.)

Illegaal deed ik ouderwets met torrents via TPB. Nu gebruik ik bijna alleen maar Netflix, maar ik weet niet of de klassiekers die jij wilt zien daar op staan.

1 like

Op iTunes vind je soms ook wel films voor een goeie prijs!

Ja volgens mij heb ik daar te veel bestanden voor :thinking: maar ik kan het wel eens proberen, dankjewel iig!

1 like

Ik zoek ze op via YTS.am/YTS.ag of Pirate Proxy en dan gewoon binnenhalen via UTorrent of BitTorrent. Als het niet op Netflix/Videoland staat dan.

Oh en ik gebruik de Hola extensie in Chrome als proxy, maar denk dat er wel betere zijn.

2 likes

Zooltje in maat 40?

1 like

Ik heb zulke van de Zalando, zijn wel iets duurder €110 :yum:

2 likes

Iemand die dit ikea pannetje nog toevallig ongebruikt in de kast heeft staan? Kan hem nergens meer vinden :frowning:
49

Zet je hem dan op hola op een ander land? Of waar dient die Hola extensie in dit geval voor?

Als je iemand wil deblokkeren op Instagram, krijgt diegene daar dan een melding van?

Nee

1 like