Durf te vragen

Geen idee, maar ik heb het wel veel meer bij goedkope dan bij duurdere (karvan cevitam doet dat bijna niet bijv).

1 like

Is er een mogelijkheid om iemand echt voorgoed te blokkeren op instagram en dergelijke? Ik wil niet meer op iemand zijn profiel kijken, maar voel wel steeds de behoefte. Dus ga ik ontblokken, kijken en weer blokken maar dat is gewoon niet goed.

Hmm nee, ik denk alleen als diegene jou ook blokkeert

Pff klote is dat! Toch iets meer zelfdiscipline kweken dus…

Ja, het is lastig! Ik ken het… Maar ik bedenk me altijd dat ik me er niet beter op ga voelen als ik wél ga kijken, dus dat moet je een beetje in je achterhoofd houden.

1 like

Oke ik ga de vraag toch stellen.
Ik zie op het station vaker fietsenstallingen met 2 “etages”. Hoe komt je fiets op de 2e etage en hoe krijg je hem er weer af?

1 like

Zo, die bovenkant kan je eruit trekken en naar beneden halen.

1 like

Ooh een mysterie is opgelost! Dank je!

2 likes

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar geen idee welk topic ik anders moet hebben.

De opslag van mn iPhone zit vol. 12 GB hiervan is te danken aan de app picsart, een foto bewerk app, de app zelf is niet heel groot maar de gegevens wel. Nu heb ik geen foto’s in de app zelf opgeslagen maar staan die allemaal in mijn normale foto mapje.

Nu de vraag: als ik picsart verwijder, gaan alle foto’s dan ook weg? Ik heb de originelen grotendeels niet meer, dus dit zou ik heeeel zonde vinden. Als ik m probeer te verwijderen, geeft hij de melding dat gegevens ook verwijderd worden, dus ik ben bang van wel.

Andere vraag: naast de standaard tips die mn iPhone geeft; hebben jullie nog geniale ideeen om ruimte vrij te maken?

Kun je alle foto’s niet op een laptop of Dropbox zetten en dan proberen of je de app kunt verwijderen? Dan heb je iig de foto’s nog als blijkt dat alles wel verwijdert wordt.

Ja kan ik vanavond proberen. Weet jij of ik ze dan ook vanuit dropbox/laptop weer terug kan zetten?

Op je telefoon kan dat sowieso, of je ze dan ook weer in de app kan zetten weet ik niet.

1 like

Volgens mij kan dit niet, maar wie weet…

Is het mogelijk om boeken uit iBooks te halen en bijvoorbeeld naar jezelf te mailen of ze op de laptop te zetten? Geen illegaliteit hier hoor, het zijn gewoon mijn eigen e-books, maar ik heb ze op de laptop waarschijnlijk ooit per ongeluk verwijderd, waardoor ik ze nu alleen nog in i-books heb. Ik wil ze liever op mijn e-reader zetten, maar ik heb nog geen manier gevonden om ze uit iBooks te halen…

Ik vind dit vaak eng, ben altijd bang dat ik de fiets op m’n hasses krijg ofzo. Ben ook best vaak geholpen :joy: maar nooit wat mis gegaan.

2 likes

Ja heb ik dus ooit gehad. Zette mijn fiets er op, schuif dat ding terug, flikkert die fiets op mijn kop hahaha

2 likes

Wow echt? Wat kut, want hij zit in principe gewoon aan de achterkant vast.

Ja was wel mijn eigen schuld hoor had het met mijn minimale ruimtelijk en technisch inzicht niet goed vastgezet!

Hahah ik ook! Maar gelukkig is er bij ons meestal nog plek in de rekken op de grond!

Weet even niet waar ik deze vraag kwijt moet, dus maar hier!
Heeft iemand weleens bij Shein besteld? Ben namelijk heel benieuwd naar de kwaliteit, met name van het beddengoed. Staat bij het dat polyester is, ziet er super mooi uit, maar vraag me af hoe chill dat is?
En kleding valt klein hoorde ik, kan iemand dat bevestigen haha?

Een vriendin van mij had besteld, zij zei dat als je je maten netjes opneemt en aan de hand van de maattabellen besteld, dat het dan wel klopt (maar dan kan je als Europese maat 36 dus wel zomaar XL moeten bestellen). Zij had alleen kleding besteld, dus over beddengoed weet ik het niet, maar polyester beddengoed lijkt me zelf niet zo lekker.