Durf te vragen

Illegaal deed ik ouderwets met torrents via TPB. Nu gebruik ik bijna alleen maar Netflix, maar ik weet niet of de klassiekers die jij wilt zien daar op staan.

1 like

Op iTunes vind je soms ook wel films voor een goeie prijs!

Ja volgens mij heb ik daar te veel bestanden voor :thinking: maar ik kan het wel eens proberen, dankjewel iig!

1 like

Ik zoek ze op via YTS.am/YTS.ag of Pirate Proxy en dan gewoon binnenhalen via UTorrent of BitTorrent. Als het niet op Netflix/Videoland staat dan.

Oh en ik gebruik de Hola extensie in Chrome als proxy, maar denk dat er wel betere zijn.

2 likes

Weet iemand waar ze dit soort simpele biker boot (met rits aan de zijkant) verkopen?
Bij deze bij van Haren was maat 39 te klein en deed pijn, en bij maat 40 verzuip je erin :frowning:

(of is er een beter topic om dit te vragen?)

Zooltje in maat 40?

1 like

Ik heb zulke van de Zalando, zijn wel iets duurder €110 :yum:

2 likes

Thanks voor de tip, ook aan gedacht maar ze zien er in maat 40 gelijk veel lomper uit. En je hebt bij je enkels ineens veel lege ruimte ertussen :frowning:

1 like

Mari, sinds wanneer ben je een dame?

14 likes

“Je gaat mij niet vertellen als welke gender ik me ga identificereeeern!!”

Nee :wink: #askingformypartner

2 likes

Iemand die dit ikea pannetje nog toevallig ongebruikt in de kast heeft staan? Kan hem nergens meer vinden :frowning:
49

Zet je hem dan op hola op een ander land? Of waar dient die Hola extensie in dit geval voor?

Als je iemand wil deblokkeren op Instagram, krijgt diegene daar dan een melding van?

Nee

1 like

Hebben ze die niet meer? :sob:

Ik meen me te herinneren dat het altijd wel even duurt. Ik denk ongeveer twee weken.

Ja na 2 weken idd contact opnemen. Bij mij hebben ze ‘m toen heel snel handmatig verwerkt

1 like

Zijn hier ook forummers uit Gent? Ik heb een beetje een specifieke vraag haha.

En iemand nog tips voor Gent qua leuke restaurantjes en winkels?

In dit topic zijn al wat tips voor Gent gegeven:

en anders nog deze post met tips:

en misschien kunnen @fysicus of @VeresPalne je helpen met je specifieke vraag

3 likes

Ja hoi vraag maar!