Op iTunes vind je soms ook wel films voor een goeie prijs!
Ja volgens mij heb ik daar te veel bestanden voor maar ik kan het wel eens proberen, dankjewel iig!
Ik zoek ze op via YTS.am/YTS.ag of Pirate Proxy en dan gewoon binnenhalen via UTorrent of BitTorrent. Als het niet op Netflix/Videoland staat dan.
Oh en ik gebruik de Hola extensie in Chrome als proxy, maar denk dat er wel betere zijn.
Zooltje in maat 40?
Ik heb zulke van de Zalando, zijn wel iets duurder €110
Mari, sinds wanneer ben je een dame?
Iemand die dit ikea pannetje nog toevallig ongebruikt in de kast heeft staan? Kan hem nergens meer vinden
Zet je hem dan op hola op een ander land? Of waar dient die Hola extensie in dit geval voor?
Als je iemand wil deblokkeren op Instagram, krijgt diegene daar dan een melding van?
Nee
Ik meen me te herinneren dat het altijd wel even duurt. Ik denk ongeveer twee weken.
Ja na 2 weken idd contact opnemen. Bij mij hebben ze ‘m toen heel snel handmatig verwerkt
Zijn hier ook forummers uit Gent? Ik heb een beetje een specifieke vraag haha.
En iemand nog tips voor Gent qua leuke restaurantjes en winkels?
In dit topic zijn al wat tips voor Gent gegeven:
en anders nog deze post met tips:
en misschien kunnen @fysicus of @VeresPalne je helpen met je specifieke vraag
Ja hoi vraag maar!
Ik wil graag (als het kan) op zondag een grote supermarkt bezoeken aangezien ik van buitenlandse supermarkten hou! Zijn er op zondag supermarkten open en heb je misschien tips? Mag ook buiten Gent zijn, we gaan met de auto.
Oei, dat is niet zo simpel aangezien in België ongeveer alles gesloten is op zondag Er zijn wel veel Carrefour Express’en die in de voormiddag nog open zijn, en Proxy Delhaizes die heel de dag open zijn. Zijn beide wel kleinere en duurdere (buurt)supermarkten. Ik zou dan eerder voor een Proxy Delhaize gaan, die op de Kouter is pas vernieuwd.
Thanks! Misschien toch maar voor de zaterdag inplannen dan.
Met het schaamrood op Mn kaken vraag ik het: ik moet met de trein en ik ga echt nooit met de trein en weet ook niet zo goed hoe het werkt. Ik moet overstappen en ga met de ns. Ik hoef me dan toch maar 1 keer in te checken en als ik op plaats van bestemming ben uit checken??
Ja!