Durf te vragen

Kwaliteit van de kleding is kut, klantenservice is kut en als je iets terug wil sturen duurt het maanden.

& @Merel thanks voor jullie reacties, ik laat het maar even zitten haha

Ja ik heb er 3 jurkjes besteld en 1 jumpsuit. Vind de kwaliteit prima, doet niet onder voor hm if primark. Terugsturen schijnt kut.

1 like

Nee die maten zijn niet Chinees hoor. Was ik ook bang voor, misschien valt het 1 maatje kleiner uit maar er is echt absoluut niet zo’n verschil als in 36 gelijk aan xl. Het wordt misschien daar gemaakt maar wel op onze Europese maten. Maargoed ik ben dus wel best een tevreden klant.

Ik heb er gister even zitten kijken naar jurkjes, maar het verschilt per jurkje enorm? Bij de ene moet ik met mijn busteomvang M hebben, bij een andere kwam ik uit op XXL, maakt mij verder allemaal niks uit, maar het is dus alleen iets om op te letten als je gaat bestellen.

Ik zat wel op de Shein nl site: https://nl.shein.com/

Ik heb een vraagje :grimacing: ik wil graag een tattoo, hebben jullie aanraders in de buurt van Den Haag? Ontwerp kan ik wel via pb sturen :smile:

Die dingen worden nog een keer mijn dood. Zovaak mijn hoofd eraan gestoten als ik mijn fiets eronder wilde plaatsen en ik ben te slap/motorisch slecht onderlegt om hem soepel bovenin te plaatsen.

2 likes

Hahah herkenbaar, ik vermijd die dingen.

Ik heb dat ook zovaak gehad! Zelfs als ik oplette stootte ik nog m’n kop. Tegenwoordig let ik zo goed op dat ik pas een meter verder weer omhoog kom. Zal er vast stom uitzien maar geen bulten meer!

3 likes

Same here, zullen ongemerkt hopelijk vast meer mensen doen dan. :wink:

Hema, h&m?

1 like

Wat zijn leuke kroegjes in Utrecht om een drankje te drinken? Wel met chille nacho’s please

1 like

Sissyboy?

Kun je als persoon op Facebook een profiel hebben waar je geen vrienden mee kan worden? Iemand vroeg me om hem toe te voegen op Facebook, maar ik kan geen vriendschapsverzoek sturen alleen “volgen”? Het profiel staat wel onder personen…:o_o:

Heb je gezamenlijke vrienden met deze persoon op facebook? Zo niet, dan heeft diegene waarschijnlijk ingesteld om alleen vriendenverzoeken te kunnen ontvangen van vrienden-van-vrienden in plaats van iedereen. Diegene moet dus óf jou toevoegen, of zijn/haar instellingen aanpassen.

1 like

Ah thanks! Ik ben echt een Facebook noob dus hier had ik niet aan gedacht :blush:

t Hart op de voorstraat

Heeft iemand DE tip om bestanden van een oude laptop naar een nieuwe over te zetten? Ik wilde mn externe harde schijf proberen maar daar is mn oude laptop te langzaam voor ofzo, ziet er naar uit dat dat dagen gaat duren… dusss wie heeft er een betere manier?

1 like

Als jullie films kijken, via wat kijken jullie dat dan? Of via welk platform downloaden jullie dat nu? (En wanneer illigaal, welke virusblock gebruiken jullie?)

Ik heb een hele lijst met filmklassiekers die ik allemaal nog wil zien. Ik wil ook best een paar euro betalen om een film legaal en in goede kwaliteit te kunnen bekijken. (Ik heb al gekeken maar via Picl, videoland en Pathe thuis wordt weinig aangeboden waar ik naar op zoek ben.)