Durf te vragen

Ik denk dat zij een pruik op heeft, haar haargrens is te perfect.

2 likes

Toen ik nog korter haar had gebruikte ik altijd volumepoeder! Ik heb weinig en dun haar maar dat werkt voor mij best goed.

droogshampoo
zeezoutspray

Bestaat er een app waarbij je pdf-formulieren kan laden en dan op je telefoon/ tablet aantekeningen kan maken? Ik wil niet duizend artikelen printen, zonde van het papier, maar wil wel kunnen schrijven bij mijn artikelen…

had @anon76889665 niet een ander merk?
edit: oeps beetje oude post

Verpakking is veranderd dus hoop dat hij verder nog hetzelfde is, maar deze werkte bij mij altijd supergoed! https://www.kruidvat.nl/kruidvat-effex-pump-up-the-volume-volume-powder/p/2768746

Voor apple: Adobe Acrobat Reader van Adobe

1 like

Ja maar is dezelfde prijsklasse :slight_smile: Ik heb een Sony WH-1000XM2

1 like

Hoe doe je een multicitaat op t forum? Krijg het niet voor elkaar.

Dankjewel!! Ik kon het niet vinden echt heel raar, allerlei andere apps wel bekeken. Top! :slight_smile:

Ik heb OneNote van Microsoft op mijn iPad, je laadt de afbeeldingen/het pdfbestand, dan selecteren en iets van instellen als achtergrond en dan kun je er dus over schrijven!

1 like

Als je bij de eerste post waar je op wilt reageren klikt op de antwoorden knop opent het tekstvak waarin je je reactie kunt schrijven.

Voordat je begint met schrijven klik je op de tekstballon links bovenin, dan wordt het citaat ook in jouw reactie geplakt. Vervolgens scroll je door naar de tweede post waarop je wilt reageren.
Ook daar klik je op antwoorden knop, maar dan opent er geen nieuwe post. Als je dan weer op de tekstballon klinkt wordt het citaat van de tweede post ook in jouw reactie geplakt.

Dit kun je doen met alle verdere citaten!

Is dit een beetje duidelijk haha?

4 likes

haha, ja heb nu een Bose gekocht, LOVE IT!!!

2 likes

heb ik ook! vergroeid mee, heerlijk

1 like

Thanks!

Ja duidelijk!! Dankje😊

1 like

Super!

Denk t niet. Is juist kleiner elektrocutiegevaar want zout absorbeert vocht. Probeer het natuurlijk wel zo veel mogelijk af te kloppen/weg te blazen etc.

Heeft iemand hier de Middle Earth dvd of blueray box? Het is een filmbox met alle Hobbit en Lord of the Rings films.

Lijkt mij echt super gaaf, vooral omdat het extended is, maar weet niet of het het geld waard is

Maar wil jij uit huis en zelfstandig die sociale huurwoning gaan bewonen, of gaan al je huidige bewoners mee naar het nieuwe huis? Mensen die niet meeverhuizen tellen niet mee voor het verzamelinkomen.

1 like