https://www.ah.nl/producten/product/wi233314/method-handzeep-roze-grapefruit
Deze ruikt zo lekker en het flesje is ook wel een mooie vorm!
https://www.ah.nl/producten/product/wi233314/method-handzeep-roze-grapefruit
Deze ruikt zo lekker en het flesje is ook wel een mooie vorm!
Ik weet niet zeker of in zou zeggen dat deze er gezellig uitziet maar qua geur is dit mijn favoriet! Als je niks lekkers kan vinden wat je mooi genoeg vind zou je eventueel ook nog een mooie flacon kunnen kopen en die zelf vullen? Volgens mij verkopen ze bij de Action of de Xenos enzo wel vaak meer decoratieve flacons.
Ik weet niet zo goed wat je nu bedoelt met ‘deze’? Had er nog een linkje of een plaatje bij gemoeten, of doel je op die die @FrozenFlame noemt?
Wel een goeie tip, misschien doe ik dat wel, er zelf eentje vullen!
Hahaha jemig zeg, lekker wakker weer deze link had erbij gemoeten! https://www.ah.nl/producten/product/wi406065/etos-handzeep-orange-grapefruit
Ik kan wel een tip geven als jij een spraakmemo in ff talk plaatst
Reuzel
Ik heb hier dus een hele theorie over maar durf hem niet te posten omdat het misschien belachelijk is (en omdat ik niet obsessief wil overkomen, maar dat even terzijde)
Ik heb in de winter korsten in mijn neus wat enorm irriteert. Iemand een oplossing.
Laatst met een pincet een stuk weggehaald maar toen voelde het alsof ik gesnoven had.
Nisita neuszalf, te koop bij sommige drogisten en de apotheek, smeren met een wattenstaafje, ruikt nog lekker ook
Beetje late reactie. Maar Ruby is niet écht een nieuwe chocolade soort. In principe konden ze dit al, gaat om het proces van verwerken van de cacao boon. Op die manier kan er een ‘bij’smaak ontstaan, zoals in dit geval een fruitsmaak en ook kleur. Het is een soort markting om dit als nieuwe chocolade soort te bestempelen.
Settesoli (geloof dat hij zo heet). En dan de Sauvignon. Bij Albert Heijn en geloof 3,99 - met enige regelmaat ook in de bonus.
Wat kan een F-16 doen?
Ik lees wel vaker dat er bij een dreigende situatie straaljagers opstijgen. Maar wat haalt het uit? Wordt de dader er minder angstig van? Gaat die F-16 een raket op het vliegtuig afvuren als het echt helemaal misgaat?
Wow hehe geen idee. Daar had ik dus nog nooit van gehoord
Maar wat houdt die onderschepping in, in praktische zin?
Wat was ook alweer die blog met celebrity transformaties, waarbij zo’n vrouw ging kijken of ze wel/geen plastische chirurgie hadden ondergaan? Op ellegirl ook heel vaak gedeeld. Ik google me suf maar ik kan het maar niet vinden? De url had iets met ‘beauty’ er in geloof ik?
Hier zie je wel ‘beauty’ staan bij de post maar de uiteindelijk url is iets anders… Weet niet of dit is wat je bedoelt?
Jaaaaaaa dat is hem! Thanks ️
Je kan gewoon de munteenheid pinnen bij pinautomaten. Dan kun je kiezen voor een vastgestelde omrekening of een variabele (die verandert mee met de koers). Dat kost wel geld, maar hoeveel het kost kun je op de site van je bank vinden. Ik raad je af om euro’s mee te nemen en om te wisselen want dan moet je altijd best veel commissie betalen. Wisselkantoren moeten natuurlijk geld aan je verdienen. Ik ben echt in heel veel landen in Oost-Europa geweest (o.a. Polen, Bulgarije en Tsjechië) en het is nog nooit misgegaan. Verder kun je gewoon met je Nederlandse pas pinnen in restauranten, maar je kan in die landen nog niet overal pinnen dus wat contact meenemen is aan te raden.
Ik weet dat je naar Oost-EU gaat, daarom gaf ik ook specifiek dat voorbeeld! Maar je kan bijvoorbeeld op dag 1 allebei 50 of 100 euro in vreemd geld opnemen (kun je via google gemakkelijk omrekenen) want dan heb je zeker genoeg en dan hoef je ook niet vier keer bij te betalen voor het opnemen. En als je wat over hebt kun je aan het einde lekker snacks halen voor onderweg of op het station nog een ijsje ofzo. Het komt allemaal goed!!
Ja het is inderdaad goedkoop maar je geeft snel veel uit hoor. Sneller dan dat je hoopt