Durf te vragen

Draadjesvlees :joy:
Zo lief en zo random

9 likes

Echt zon Hollands gerecht wat iemand niet voor zichzelf kookt dacht ik

5 likes

Ik heb mijn oma een luxe manicure cadeau gedaan en dat vond ze heel leuk :relaxed:

4 likes

Ja, je kan eens kijken wat er in de buurt is. Of gezellig mee gaan (samen je nagels laten doen). Soms verkopen ze ook mooie nagellak en dan kan je het erbij cadeau doen, als ze het zelf thuis ook wil/kan doen.

1 like

Ik gaf de tante van mijn moeder voor haar 92ste verjaardag een mooie ingelijste foto van ons gezin met haar. Dat vond ze echt heel erg leuk, ik heb het idee dat oudere mensen zulke herinneringen altijd leuk vinden. En ik had haar favoriete gebakjes gehaald bij de banketbakker. Daarna lekker samen in haar tuin koffie gedronken met de gebakjes erbij!

7 likes

Als je je mobiel een beetje wilt opruimen voor meer geheugen, welke dingen naast apps kan je dan het best eerst verwijderen om snel aan meer ruimte te komen?

Foto’s en video’s in de cloud stallen en van je telefoon flikkeren.

Ik heb mijn oma van vergelijkbare leeftijd en in vergelijkbare situatie een tijdje terug geurstokjes van Rituals cadeau gedaan. Ze heeft alles wat ze wil en niks nodig, hier kan ze van genieten en als het op is kan ze het weggooien zodat ze niet met rommeltjes blijft zitten. Oh en mijn oma doet niks meer met open vuur dus kaarsen waren geen optie, maar zo kan ze het toch lekker laten ruiken in haar badkamer. Als jouw oma nog wel vuur gebruikt (dit staat zo stom maar je snap me vast wel haha), zou je evt ook naar die mooie grote kaarsen van Rituals kunnen kijken.

3 likes

Van alle apps de cache leegmaken kan ook een hoop schelen.

Ah wat leuk! Gaat je oma vast heel blij mee zijn!

Ik zou dit eerder andersom zeggen?

Ik heb dit gevonden net:

3 likes

Heeft iemand een leuk idee voor een sinterklaas spel voor volwassenen? Liefst iets met cadeautjes. Het dobbelspel hebben we een aantal keer gedaan, ook met een quiz variant.

Oh ja dat is wel een goede! Grappig, dit heb ik ooit nog eens op mijn kinderfeestje gedaan vroeger. Lekker fanatiek spel :grin: bedankt voor de tip!

1 like

Ik wil voor 2019 een planner aanschaffen maar zonder alle inspirerende ellende en doelen enzo. Dus eigenlijk gewoon een agenda met een weekoverzicht + urenindeling. Iemand een idee?

Ik vond Moleskines altijd prima! Vooral die per pagina aan de ene kant de weekindeling hebben en aan de andere kant een blad voor notities. Dan kun je links echt je tijdsgebonden afspraken zetten en rechts to do lijstjes of dingen die je die week wil onthouden.

2 likes

Die gebruik ik nu alleen ik vind de hokjes zo klein, wil graag een groter deel qua tijdsindeling, echt per uur.

Je hoort wel eens van die verhalen uit Amerika waarbij ze foto’s op Facebook van mensen die een sigaret in hun handen hebben opduikelen op het moment dat de verzekering wordt aangesproken, als je al ‘liegt’ op je formulieren zou ik in ieder geval zorgen dat er geen bewijs van is. Ik vind af en toe een sigaret ook geen ‘roker’ zijn, maar als er expliciet bij staat dat je 24 maanden niet gerookt mag hebben, dan kun je daar in de situatie van jouw broer niet eerlijk ‘nee’ op zeggen.
Niet geantwoord vanuit een of andere diepere kennis van de verzekeringswereld overigens.

2 likes

Bij wat voor verzekering is dit? toch niet een zorgverzekering?

Heeft iemand hier bij Flying Tiger gewerkt?