Durf te vragen

Ik zou alle info die niet relevant zijn voor de tegenpartij met een stift schrappen. Voor hen is het belangrijkste dat je op die dag van dat rekeningnummer zoveel euro (-X euro) hebt overgeschreven.

1 like

In de douche haha! Met het haren wassen pak ik mn oren meestal mee met shampoo ofzo!

5 likes

Ik doe dit met het ‘oogje’ van een schuifspeldje :sweat_smile:

1 like

Ja! Wat wil je weten?

Heeft iemand ervaring met werken voor young ones?

Heeft iemand toevallig dé aanrader voor een gezellig restaurant in Antwerpen? Liefst Belgisch/Frans/Klassieke keuken en vooral een beetje een warme/knusse inrichting en niet suuuper duur (30 voor hoofdgerecht vind ik wel max)

1 like

Brasserie Appelmans vond ik echt heel leuk. Goed eten en goede cocktails ook!

1 like

Hoe kan je dit het beste/lekkerste opwarmen? In de oven (hoeveel graden en hoelang?) Of even in de magnetron?

Ik gooide deze volgens mij altijd een minuutje of 8 op 180-200 graden in de oven. Die dingen zijn zo lekker :heart_eyes:

Oeehh top, thanks! Jaaa ik hou echt van zulke broodjes😍

1 like

Geen probleem! Hij vindt het altijd leuk juist.
Ik heb je vraag doorgeappt! Als het goed is heeft ie pauze dus verwacht snel reactie maar anders pas weer vanmiddag denk ik!

Alweer een vraagje hahah maar ik vraag me af of je als je in een studio/appartement woont en dus geen containers hebt maar je vuil moet dumpen met een milieupas, of er ook een manier is om plastic te scheiden? Er zijn restafvalbakken en ik heb ook verschillende papierbakken gezien (dus dat ga ik sowieso vanaf nu scheiden) maar ik zie nooit een aparte bak voor plastic?

plastic wordt vaak ook apart opgehaald aan straat! kun je op de website van je gemeente vinden
die moet je dan in van die speciale zakken doen. snap je wat ik bedoel?

Weet iemand of de primark oid zo’n borstel verkoopt? Die van mij is in rook op gegaan :frowning_face:

Ik zal het even opzoeken, dankjewel!

1 like

@Rosalind Hij vraagt of het meteen na het vullen al zo was of na een tijdje?

Ok! Hij zegt dat je dan het best wel even terug kunt gaan om te checken wat het is want kan zijn dat er iets mis is gegaan met het zetten oid. Beter even naar laten kijken!

Ik heb zoiets van action, als het een borstel is om haren ergens vanaf te halen.

1 like

Ah, thanks! Ja, het is zo’n onthaarder maar ik kon alleen maar van die wegwerpdingen vinden toen ik in een paar winkels ging kijken.

1 like

Blokker heeft ze ook!