Het ligt eraan waarvoor. Een CT-scan hoort in een DBC (diagnose-behandelcombinatie), als die DBC vergoed wordt (bijvoorbeeld de DBC ‘blinde darmontsteking’, daarin zit dan het labonderzoek, de beeldvorming, de operatie en de nazorg), wordt de CT-scan die daarbij hoort ook vergoed. Als de DBC niet vergoed wordt (‘cosmetische borstvergroting’ ofzo), wordt het hele verhaal, en dus de scan ook, niet vergoed.
Het gaat om een ct scan van de bloedvaten in mijn hoofd ivm pulserend oorsuis. Verwezen door de KNO-arts. Hoort dat in een DBC die vergoed wordt?
Ik heb de laatste tijd echt ineens last van een zwetend been. Super irritant maar soms echt hlemaal klam. Ik ga het volgende week wel even neerleggen bij m’n fysiotherapeut en anders naar de ha maar voor nu ga ik er niet dood aan.
Maar er zijn van die anti transpirant dingetjes waar meiden het hier wel eens over hebben. Odorex ofzo? Wat zijn aanraders?
Bedankt! Heb hem net gekocht, hoop dat het helpt
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar hoe houden jullie het forum bij? Het gaat zo snel. Hoe maken jullie de keuze wat je wel bijleest en wat niet?
ik heb lievelingstopics waar ik sws wel in kijk
ik kijk soms ook per categorie, dus eerst entertainment en daarna centraal station enz
wjekw doe ik als laatst als ik ‘tijd over heb’
Zoiets doe ik ook ja. Wjekw sla ik vaak over (of alleen de laatste 20 berichten)
Mijn hoofdpagina is zo ingesteld dat ik daar alleen de topics op zie die ik volg. Dat kun je doen bij instellingen>interface> en dan ongelezen. maximaal 1 keer per dag ( vaak minder) kijk ik dan bij nieuwste om te kijken of er nog interessante topics zijn bijgekomen en dan voeg ik die aan mijn volglijst toe.
Ik word helemaal ziek van mijn vette brillenglazen, heeft iemand de gouden tip?
Wat was ook alweer de goede manier om die vieze chemische geur uit de nieuwe broeken van Primark te halen? Wassen helpt niet. Ik las hier een keer een tip die wel zou werken om de geur eruit te halen, maar ik ben vergeten wat het precies was. Was het iets in de trant van weken in azijn?
Klopt!
Ik laat ze een nacht weken in een azijn watermengsel 1-1. Daarna in de wasmachine, en geen last meer van die aparte geur.
Bedankt voor de uitleg, ik ga het maar meteen uitproberen! Ik snap niet hoe de Primark het voor elkaar krijgt om die broeken zo te laten stinken pfoe
Ik gebruik meestal zo’n reishanddoek om 'm schoon te maken!
Misschien heb je wat aan dit artikel: https://decorrespondent.nl/5983/neem-jij-vandaag-een-wachtwoordmanager-om-je-beter-te-beschermen-privacyweek/291354151-49f28961
Ik wil binnenkort een nachtje weg als verrassing voor m’n vriend. Het idee is dat ik een dag vrij regel op z’n werk, en we dan vrijdag tot zaterdag weggaan. Weet iemand een leuke plek om naartoe te gaan voor twee dagen? Een van de dagen wil ik ook iets leuks doen, zoals pretpark/kerstmarkt/dierentuin of whatever. Ik heb zo weinig inspiratie
Dankje!
Is je bril wel goed afgesteld? Ik heb ook een tijdje gehad dat mijn wimpers telkens tegen mijn glazen aan kwamen en dan werden ze zo snel vies. Verder gebruik ik zo’n standaard poetsdoekje.
Met een beetje handzeep of afwasmiddel zonder citroenzuur en lauwwarm water schoonmaken. En dan droogpoetsen met een schone theedoek of een hydrofiele luier
Antwerpen?