Durf te vragen

Ik zou denk ik mojito doen, niet te zoet en veel mensen lusten dat wel.

1 like

Zou ook een alcoholvrije variant aanbieden. Maar misschien was je dat al van plan :grinning:

3 likes

Ik ben benieuwd naar of het bevalt en of de duurdere echt hun geld waard zijn of dat de goedkope ook prima zijn. Ik wil er 4 om cosmetische redenen (dus verder geen noodzaak) en ik wil een smiley laten zetten en wil graag weten of dat effect zal hebben op de facings.

Heb ooit hoge ogen gegooid door Prosecco en perensap te mixen. Lekker makkelijk. Je kan er nog een takje rozemarijn in doen maar dat had ik niet

3 likes

Vaker dan vaak ben ik mijn sleutels kwijt. Moet altijd zoeken. Is er een soort life-hack om dit te voorkomen? :stuck_out_tongue:

Moscow Mule is ook superlekker en fris, en niet duur qua ingrediënten!

1 like

image

5 likes

Zoiets via een app op je telefoon:
https://www.bol.com/nl/p/sleutel-vinder-itag-blauw/9200000077160479/

Of gewoon fluiten, dan fluit 'ie terug!
https://www.bol.com/nl/p/fluitende-sleutelvinder/9200000011673526/

1 like

Ik heb een sinaasappel maar wil hem maar half opeten straks, kan ik de helft in een plastic bakje bewaren in de koelkast? Of is dat morgen helemaal uitgedroogd?

Waarom kraken sommige bh’s?

3 likes

Een doordrenkte servet over de gesneden kant of een paar ijsblokjes erbij in het bakje en in de koelkast zetten helpt, maar hij zal sowieso wel een beetje uitdrogen.

Ah ik zit zelf nog midden in het proces. Heb nu tijdelijke voorzieningen maar ga binnenkort langs om de permanente helemaal op mijn gezicht ontworpen te laten worden. Wel wat duurder dus maar wel echt precies mooi hoe het bij mij past! Bij mij is het wel noodzakelijk dus ik doe dit niet voor de leuk maar omdat het mijn voortanden betreft wil esthetisch wel het mooiste

1 like

Dan snap ik dat je daarvoor kiest, fijn dat je binnenkort weer blij kunt zijn met je gebit!

Super lief al die uitgebreide reacties op mijn vraag! Nog niks gevonden dus ga me in al deze opties eens verdiepen!

1 like

Maken je smoothie wat dikker, en zijn rijk aan magnesium, omega 3-vetzuren, calcium, eiwitten, selenium, ijzer, kalium en volop vezels! Ik gebruik het ook voor bijvoorbeeld ei vervanging in sommige bakrecepten oid.

1 like

Klopt het dat je met de Mcdonalds app bij zo’n bestelautomaat een code kunt scannen voor korting? Of moet je perse naar de kassa?

En kun je als je met iemand anders samen bestelt allebei een code gebruiken in 1 bestelling? Bijv vandaag zijn medium frietjes 1 euro dus die willen we allebei 1x (we bestellen samen omdat we anders bang zijn dat 1 van onze bestellingen) kunnen we dan beide met onze eigen telefoon en code in 1 bestelling korting krijgen?

Ik ben rond de kerst jarig. Nu wil ik misschien met of rond mijn verjaardag denk ik met mijn vriend een dagje/avondje chillen in een hotel (met bad). Heeft iemand aanraders of tips?

Wel even rechtsbovenin op voordeel bon klikken.

@Karl_Lagerfeld is hotelexpert

2 likes

Jaaaa! Ik en mijn vriend gaan best vaak naar van der valk. Daar hebben ze super mooie suites. Alleen is dat wel een hele populaire tijd natuurlijk! Weet niet waar je woont maar van der valk akersloot heeft echt hele mooie en aparte kamers

@Henry

3 likes