wat raar. ik kan gewoon kijken en zag dat hij hier nergens in de buurt beschikbaar is helaas
ik heb nog gekeken maar er was er geen een meer
Ik heb in maart kip in de vriezer gedaan
Is het nog veilig om die te eten of is dat echt te lang geleden?
Op internet staat daar 6 maanden voor. Ik zou het ontdooien en bakken en dan op gezond verstand beslissen Denk wel dat het kan.
Op internet zie ik verschillende dingen staan, op voedingswijzer zag ik bijv kipfilet (het is kipfilet) ongeopend voor 3 maanden staan…
Nja ik neem dat soort dingen sowieso nooit zo nauw. Zou het gewoon proberen, weggooien is zo zonde.
Ik hield voor vlees ook altijd drie maanden aan!
Dit zou ik ook doen.
Ik neem net de laatste hap gerookte kipreepjes die houdbaar waren tot 18-11 (en dus niet uit de vriezer komen). Zag er goed uit en rook goed, dus heb het gegokt.
Jammer, bedankt voor het kijken! Lief!
Had in het ik zoek-topic ook al eens gevraagd maar ik probeer hier ook maar eens voor meer reacties: kan iemand goedkope oortjes voor muziek te luisteren aanraden? Dus in winkels als Hema, Flying Tiger, Action, … of is dat toch allemaal rommel en moet ik meer betalen?
Wat vind jij goedkoop?
https://www.mediamarkt.nl/nl/category/_oordopjes-450728.html?sort=price#filter-container
Sony vond ik altijd prima
De oortjes van kruidvat van 3/4 euro!
Helaas diegene die er hangt is een M
Meh, ik weet niet of dat gaat passen/staan. Toch bedankt voor het kijken!
Hema, Xenos, Big Bazar, Flying Tiger!
Welke bedoel je dan specifiek? Ik zie er verschillende op de site!
In het bakprogramma Nailed It gebruiken ze echt heel vaak ‘‘rice krispy’’ om bepaalde vormen te krijgen voor een taart bijv. Maar ik vind het er dus echt heel lekker uitzien, weet iemand of je zoiets ook in Nederland kunt krijgen?
Zijn de leren laarsjes van &other stories degelijk van kwaliteit? Hoe zitten en vallen ze qua maat?
Bij de AH xl bij de ontbijtgranen hebben ze die krispies.
Ik heb mijn eigen maat en die zit gewoon goed. Qua kwaliteit denk ik dat ze wel oke zijn, ze hebben enkel wel snel richels bij de beweegpunten maar ik vind dat persoonlijk niet zo erg.