Dit zou ik ook doen.
Ik neem net de laatste hap gerookte kipreepjes die houdbaar waren tot 18-11 (en dus niet uit de vriezer komen). Zag er goed uit en rook goed, dus heb het gegokt.
Jammer, bedankt voor het kijken! Lief!
Had in het ik zoek-topic ook al eens gevraagd maar ik probeer hier ook maar eens voor meer reacties: kan iemand goedkope oortjes voor muziek te luisteren aanraden? Dus in winkels als Hema, Flying Tiger, Action, … of is dat toch allemaal rommel en moet ik meer betalen?
Wat vind jij goedkoop?
https://www.mediamarkt.nl/nl/category/_oordopjes-450728.html?sort=price#filter-container
Sony vond ik altijd prima
De oortjes van kruidvat van 3/4 euro!
Helaas diegene die er hangt is een M
Meh, ik weet niet of dat gaat passen/staan. Toch bedankt voor het kijken!
Hema, Xenos, Big Bazar, Flying Tiger!
Welke bedoel je dan specifiek? Ik zie er verschillende op de site!
In het bakprogramma Nailed It gebruiken ze echt heel vaak ‘‘rice krispy’’ om bepaalde vormen te krijgen voor een taart bijv. Maar ik vind het er dus echt heel lekker uitzien, weet iemand of je zoiets ook in Nederland kunt krijgen?
Zijn de leren laarsjes van &other stories degelijk van kwaliteit? Hoe zitten en vallen ze qua maat?
Bij de AH xl bij de ontbijtgranen hebben ze die krispies.
Ik heb mijn eigen maat en die zit gewoon goed. Qua kwaliteit denk ik dat ze wel oke zijn, ze hebben enkel wel snel richels bij de beweegpunten maar ik vind dat persoonlijk niet zo erg.
Is gepofte rijst. Misschien kun je dat wel bij de toko halen
Je kan het ook heel makkelijk zelf maken met marsmellows en rice krispies
Ik heb echt een beetje een domme vraag, maar ik snap het niet.
Ik heb twee posters gekocht, ze zijn 35 bij 50 centimeter en ik wil ze graag inlijsten en ophangen. Dat is blijkbaar geen standaardmaat, maar ik zag op bol dat je daar wel een lijst in precies die maat kan bestellen.
Maar dan staat er bij dat je er rekening mee moet houden dat de lijst zelf altijd een beetje over de afbeelding heen zal vallen. En dat als je dat wilt voorkomen je deze lijst moet bestellen in combinatie met een passe partout. Maar hoe werkt dat dan? Ik wil inderdaad niet dat de lijst over de rand van de poster valt, maar moet ik dan een grotere lijst gaan bestellen en hoe groot dan? En zie je dan een hele lege rand rondom de poster?
Ja die! Heel graag!
Je zou dan inderdaad een grotere lijst moeten kopen in combinatie met een passepartout.
Die passepartout een soort (witte) papieren rand die je dan in de lijst om de poster kan leggen.
Dat vult dan de ongebruike ruimte tussen de lijst en de poster.
Hier is de passepartout dus het witte stuk. Het is dus wel belangrijk dat de passepartout om de poster past, anders kan hij de poster overlappen als hij te klein is.
Ik heb een paar, die zitten gewoon goed qua maat. Kwaliteit lijkt me ook goed, maar ik heb ze wel niet super vaak gedragen.
Zijn er hier toevallig (arbeids)juristes (in spé) die even mijn snelle beklag willen aanhoren? en dan mogelijk kunnen aangeven of het inwinnen van juridisch advies verstandig is.