Waar kan ik klei (in poedervorm) kopen voor cosmetische doeleinden? Holland&Barret weet ik al, maar ik zoek nog andere opties.
Ekoplaza heeft witte en groene klei van Argiletz!
Ik heb kleikorrels voor maskers etc.
Wil je het hebben tegen verzendkosten?
Staat hier maar in de kast
Ik ben al heel wat jaren niet meer bij de huisarts geweest, maar morgen heb ik weer een afspraak. Moet ik dan gewoon in de wachtkamer plaatsnemen, of eerst melden bij de balie?
- Gewoon gaan zitten
- Melden bij balie
- Anders
0 stemmers
Haha volgens mij denk ik hier echt te veel over na maar ik ga echt nooit naar de dokter
Even melden dat je er bent, that’s it.
Ik heb volgende week een afspraak bij een hypnotherapeut, voor mijn reis/trein/vlieg-angst. Al meerdere keren hiervoor CGT gehad, heeft een beetje geholpen maar zit nu weer (enorm) mijn leven te belemmeren. Vandaar de hypnotherapie.
Heb er zin in, maar vind het ook wel eng. Iemand wel eens onder hypnose geweest?
Als jullie nieuwe schoenen hebben behandeld met impegneerspray, hoe lang laat je het dan intrekken/na hoe lang doe je de schoenen aan?
Kunnen de mensen achteraf wel iets herinneren / hebben ze wel enigszins controle over wat ze doen?
Misschien heb ik te veel van die sensatiegerichte hypnosefilmpjes gezien, maar ben vooral bang dat ik me niks herinner haha.
Iets van 5 minuten. Meestal spray ik ze ook altijd in op het moment dat ik weg wil, dus dan heb ik weinig geduld haha!
Wat is de meest onzichtbare, naadloze, ‘huidskleurige’ (beige/lichtroze) string die er bestaat?
Thanks, stelt me iets gerust!
Weet iemand hoe Nike Air Max vallen? Mijn hardloopschoenen & 5.0’s heb ik altijd een maatje groter maar roshe’s bv in mijn eigen maat
Hey! Mijn vlucht met Ryanair tussen Lissabon en Rome is vier(!!!) uur vertraagd. Dit is pas een uur voor het boarden aangegeven en betekent dat we om 2 uur 's nachts landen. Weet iemand of ik ergens recht op heb/wat ik kan doen?
Vanaf 3 uur vertraging heb je recht op een vergoeding. Ik zou even Googlen als ik jou was!
Ik ben erg fan van die Savage X Fenty, de microfiber thong!
Air Max 1 valt bij mij gewoon normaal. Zit meestal ergens tussen 40 en 41 in, en bij dit model valt de 40,5 echt perfect. Maar denk dat het ook nog wel eens per model kan verschillen, dus als je een ander Air Max model hebt (90, 97, etc), dat die weer anders valt…
Ligt aan welk model. 1 en 90 vallen bij mij gewoon. Thea’s vallen heel klein, huaraches ook.