Durf te vragen

Wat is de meest onzichtbare, naadloze, ‘huidskleurige’ (beige/lichtroze) string die er bestaat?

Thanks, stelt me iets gerust!

1 like

Weet iemand hoe Nike Air Max vallen? Mijn hardloopschoenen & 5.0’s heb ik altijd een maatje groter maar roshe’s bv in mijn eigen maat

1 like

Volgens mij dit van Sloggi, weet dat veel bruidjes vaak zoiets aanhebben.

2 likes

Hey! Mijn vlucht met Ryanair tussen Lissabon en Rome is vier(!!!) uur vertraagd. Dit is pas een uur voor het boarden aangegeven en betekent dat we om 2 uur 's nachts landen. Weet iemand of ik ergens recht op heb/wat ik kan doen?

Vanaf 3 uur vertraging heb je recht op een vergoeding. Ik zou even Googlen als ik jou was!

1 like

Ik ben erg fan van die Savage X Fenty, de microfiber thong!

1 like

Air Max 1 valt bij mij gewoon normaal. Zit meestal ergens tussen 40 en 41 in, en bij dit model valt de 40,5 echt perfect. Maar denk dat het ook nog wel eens per model kan verschillen, dus als je een ander Air Max model hebt (90, 97, etc), dat die weer anders valt…

1 like

Ligt aan welk model. 1 en 90 vallen bij mij gewoon. Thea’s vallen heel klein, huaraches ook.

1 like

Ja ik zat naar 1 te kijken. Maar misschien bestel ik gewoon twee maten dan, thanks!

Ik heb sowieso in alle Nike schoenen die ik tot nu toe heb een halve maat groter. Normaliter draag ik maat 37 en bij mijn Air Max en Pegasus een 37,5!

1 like

Ik heb ook een keer 4 uur vertraging gehad bij Ryanair en heb toen een claim ingediend bij EUclaim. Het duurde langer dan een jaar, maar uiteindelijk kregen we 250 euro per persoon terug!

2 likes

Dankjewel! Wat was de reden van jouw vertraging, als ik vragen mag? Ben best bang dat ze met een slap excuus komen waardoor het niet hun verantwoordelijkheid is.

1 like

Ik meen me te herinneren dat het ging om een defect aan het vliegtuig. Het mag inderdaad geen reden zijn waarbij er sprake is van overmacht, zoals weersomstandigheden.

1 like

Ik heb in al mijn Nikes gewoon mijn eigen maat! (Van Air Max heb ik 90 en 1)

1 like

Ik hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik ben op zoek naar een luchtje/parfum (of hoe je het ook noemt) dat en lekker is en betaalbaar. Ik wil best wat meer betalen voor een goed iets, maar ik heb niet de mogelijkheid er 100 euro voor te betalen. Nou vindt iedereen natuurlijk iets anders lekker ruiken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en ik wil gewoon lekker ruiken. Help?!

Ik vind de geuren van Rituals heel fijn (kosten 50 euro) en ze hebben er geloof ik 4. Ik vind er 2 heel lekker en 2 niet zo. Ze blijven bij mij heel lang hangen en ik krijg er regelmatig complimenten over.

1 like

Ik ben het hier mee eens. Ik heb dan wel mijn ex 1 gegeven vorig jaar maar het blijft echt lang hangen en hij ruikt altijd zo lekker. :heart_eyes: Ik vraag wel eens of hij parfum op heeft en dan zegt hij vaak dat het nog van de dag ervoor is haha.

2 likes

Die ga ik dus checken! Dankjewel!

edit: even snel online gekeken en ze zien er ook mooi uit zeg!

1 like

Ik heb zondag een bezoek aan het Rijksmuseum gepland. Zijn er nog ergens acties dat jullie weten?