Durf te vragen

Ja ik zat naar 1 te kijken. Maar misschien bestel ik gewoon twee maten dan, thanks!

Ik heb sowieso in alle Nike schoenen die ik tot nu toe heb een halve maat groter. Normaliter draag ik maat 37 en bij mijn Air Max en Pegasus een 37,5!

1 like

Ik heb ook een keer 4 uur vertraging gehad bij Ryanair en heb toen een claim ingediend bij EUclaim. Het duurde langer dan een jaar, maar uiteindelijk kregen we 250 euro per persoon terug!

2 likes

Dankjewel! Wat was de reden van jouw vertraging, als ik vragen mag? Ben best bang dat ze met een slap excuus komen waardoor het niet hun verantwoordelijkheid is.

1 like

Ik meen me te herinneren dat het ging om een defect aan het vliegtuig. Het mag inderdaad geen reden zijn waarbij er sprake is van overmacht, zoals weersomstandigheden.

1 like

Ik heb in al mijn Nikes gewoon mijn eigen maat! (Van Air Max heb ik 90 en 1)

1 like

Ik hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik ben op zoek naar een luchtje/parfum (of hoe je het ook noemt) dat en lekker is en betaalbaar. Ik wil best wat meer betalen voor een goed iets, maar ik heb niet de mogelijkheid er 100 euro voor te betalen. Nou vindt iedereen natuurlijk iets anders lekker ruiken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en ik wil gewoon lekker ruiken. Help?!

Ik vind de geuren van Rituals heel fijn (kosten 50 euro) en ze hebben er geloof ik 4. Ik vind er 2 heel lekker en 2 niet zo. Ze blijven bij mij heel lang hangen en ik krijg er regelmatig complimenten over.

1 like

Ik ben het hier mee eens. Ik heb dan wel mijn ex 1 gegeven vorig jaar maar het blijft echt lang hangen en hij ruikt altijd zo lekker. :heart_eyes: Ik vraag wel eens of hij parfum op heeft en dan zegt hij vaak dat het nog van de dag ervoor is haha.

2 likes

Die ga ik dus checken! Dankjewel!

edit: even snel online gekeken en ze zien er ook mooi uit zeg!

1 like

Ik heb zondag een bezoek aan het Rijksmuseum gepland. Zijn er nog ergens acties dat jullie weten?

Met een ing-betaalpas krijg je bij de kassa 50% korting op je ticket

2 likes

Ik ben blij verrast door de nieuwe geuren van BAE van Hema.
Ze ruiken de hele dag en gaan niet naar ruiken in de loop van de dag. (Heb ik snel bij goedkope geuren)
Ik houd van zoet (bonbon van V&R) en vind orange blossom and rose erg lekker

1 like

Die had ik gevonden inderdaad, dank je wel. Is alleen aan de kassa en ze zeggen nu juist dat je beter online tickets kunt kopen omdat er bij de kassa altijd een hele grote rij staat. Online geldt deze actie helaas niet

Ah ja snap dat t op een zondag ook nog wel echt druk kan zijn, al helemaal met die rembrandttentoonstelling nu. Dan zou ik t niet weten, wel veel plezier in elk geval!

1 like

De body shop! Ik heb jaren cherry blossom gehad, die kost 25eu of zoiets. Ben een maand geleden overgestapt op karma van lush, die hebben ook lekkere geurtjes (40eu)

1 like

Ik vind de carrot cake van Urban Bakery het lekkerste, hun choco truffeltaart vind ik ook heel lekker. Ik ben zelf niet van de red velvet, maar die van Coffeelicious is heel populair (vind ik zelf niet lekker dus), hun chocoladetaart vind ik wel lekker. Wel echt zoet, maar veel frosting. Hummingbird cake is ook een aanrader.

Verder vind ik Emmies ook een leuke plek voor taart. Die is momenteel naast Urban Bakery mijn favoriet denk ik. O, en Lof der Zoetheid natuurlijk! Maar die hebben een heel wisselend assortiment, had laatst een appel toffee taart die echt lekker was. Plus veel bars. Leuk voor de afwisseling.

Werkt iemand hier toevallig bij DUO? En zo ja, zou diegene mij alsjeblieft kunnen pm’en?

Hoe krijg ik oude verfspetters uit een t shirt? Het zijn maar kleine vlekjes maar dacht als het makkelijk kan…

Het was eerst meer, dat heb ik eraf kunnen krabben.

Koekela staat ook bekend om zijn goede taarten/gebakjes!

2 likes