Ik vroeg me af wat jouw favoriete recept is voor vet haar. Wat zit er nu in jouw shampooblok?
Wie heeft er een tip voor een rugzak die duurzaam (gemaakt en in gebruik) is?
Ik wil graag dat er wat vakken op of in zitten, want hij moet mee naar werk en bevat dan opladers, brood, portemonnee sleutels laptop agenda pas schrijfboekje… als ik dat in 1 vak stort vind ik niks meer terug .
Qua stijl liefst niet te sportief. Ik ga niet in driedelig pak naar mijn werk maar wel redelijk netjes. Qua kleur is iets neutraals wel het meest langhoudend denk ik.
Matt & Nat heb ik al wat modellen van bekeken maar die banden en/of stijlen spraken me niet enorm aan en nu weet ik het niet. Maar jullie misschien wel
De tassen Pinqponq zijn gemaakt van gerecyclde flessen volgens mij en hebben heel veel vakjes.
Gastonluga ziet er ook goed uit!
Thanks @anon76889665 en @Kusjessoldaat! Gaston Luga zie ik niet in NL helaas… pinqponq ziet er vakjestechnisch gezien prima uit :). Ga vanavond even op onderzoek uit naar verkooppunten in de buurt. Kan ik ze even live zien!
Pinqponq is echt een aanrader, heel mooi
Ik volg op instagram volgens mij wayks(berlin). Ook heel mooi
SCI, saliewater, kokosolie, kokosmelkpoeder, brandnetelpoeder, pioenroospoeder, groene klei en vitamine E! Dat is het Duurt langer om te smelten door de vele poeders, maar ik vind het een heel fijne shampoobar. (brandnetelpoeder ruikt wel erg … groen)
Haha super schaamteloos want ik ben een luis persoon maar aangezien ik denk dat jij de perfecte formule hebt voor deze shampoo, wat zijn de hoeveelheden per ingrediënt? Ga ik gewoon jouw recept volgen en alles ervoor halen.
Ik stuurde je net een PB!
Verkoop jij niet toevallig ook shampoobars? Ik zou er zo één bij je bestellen
Officieel niet, maar dat doe ik wel Haha stuur me maar een pb als je graag eentje wil!
Late reactie, maar ik zag van de week dat de Lidl deze zakjes nu ook heeft! Uit mn hoofd zijn ze daar ook iets van 60/70 cent. Hoop dat alle andere supermarkten ook meegaan.
Handige site gevonden waar je op land rode, oranje en groene scorelijsten kan vinden met superveel verzorgingsproducten met of zonder/met minder plastic. http://www.beatthemicrobead.org/product-lists/
Ik zou willen dat de supermarkten die plastic zakjes voor fruit en broodjes enzo gewoon helemaal weghaalden. Dat mensen ook worden gestimuleerd om eigen zakjes mee te nemen of die herbruikbare te kopen
Hello, heeft iemand misschien tips voor duurzaam parfum (ook geschikt voor mannen)? Mijn broertje wil graag parfum voor z’n verjaardag maar ik ben er zelf allergisch voor dus heb er totaal geen verstand van haha, maar wil in elk geval iets proefdiervrij kopen.
Pfoe lastig te omschrijven, ik ruik wel wat ik ongeveer wil maar ik heb dus geen verstand van parfum dus vind het moeilijk te omshrijven, maar een beetje houterig/kruidig maar niet té zwaar, mag ook wel iets van citrus in zitten denk ik?
Bedankt voor de tips, ik ga even kijken binnenkort
Die Bubble Buddy is leuk zeg! Ruikt hij lekker? Heb je 'm ook al getest om mee schoon te maken i.p.v. af te wassen? En doe je er lang mee?
Oh ik heb er juist alleen maar mee schoongemaakt, want ik heb een vaastwasmachine
En je kunt er oprecht goed mee schoonmaken; normaal gezien vind ik dat het vooral lekker ruikt (zoals method ), maar hiermee voelt het wel goed schoon en ontvet het ook goed. Ik kan zelfs mijn fornuis er streeploos mee schoonmaken, terwijl dat normaal gezien alleen met zo’n chemische spray kan en de rest gaat strepen. Mijn blok ruikt lekker fris naar citroen en het is geen super overheersende geur ofzo.
En je doet er lang mee; ik rasp volgens mij relatief veel, maar desondanks is er nog helemaal niet zoveel vanaf. Ohja en het is zoveel fijner aan m’n handen. Ik las dat je er ook mee kan wassen, dus ik ga dat denk ik ook eens proberen
Ohh omdat je iets over een wasbak schreef dacht ik dat het om je afwas ging, haha. Het klinkt wel als een fijn product, misschien bestel ik er wel eentje binnenkort!