Naja! Ik kocht vorige week precies dat. De wasnoten had ik nog maar ik ben nu voor een sinaasappelolie gegaan. Alleen ik ruik 'm niet zo goed in mijn was.
Oww echt, wat jammer. Ik ruik hem zelf wel goed. Van welk merk heb je hem? Kan misschien een verschil zijn tussen een natuurlijke etherische olie of een ‘kunstmatige’ voor een paar euro.
Volgens mij heet het merk Namasté. De olie komt bij de wereldwinkel vandaan, daar zou ik opzich wel kwaliteit verwachten?
Hmm ja zou ik ook verwachten idd!
Oeh ik heb net een panty binnen van Swedish Stockings, duurzame panty’s en hij is echt heeel mooi. Ben benieuwd of hij ook echt lang mee gaat. Ik was een beetje klaar met mijn rare keuze om elke paar weken een pak wegwerpachtige panty’s van de hema te kopen, gaat nergens over.
Ik had van de week ook bij Dille en Kamille herbruikbaar “folie” gekocht, een soort papier met bijenwas. Ook wel een aanrader.
En vandaag was ik bij de ap, en tot mijn grote vreugde was er iets veranderd op de broodafdeling. De helft van het liefde en passie brood was onverpakt en er lagen allerlei broodzakken die je kon aanschaffen. EINDELIJK positieve stimulatie in stomme supermarkten.
Fiets jij ook regelmatig? Ik wil heel graag een van hun panty’s kopen, maar bij mij gaan de panty’s altijd stuk in mijn lies, omdat ik altijd naar m’n werk fiets (40 min op een dag totaal). Ben zo benieuwd of het bij die van Swedish stockings niet gebeurd.
Ik vroeg me af of mensen ervaringen hebben met een duurzame variant van bewaardozen / tupperware.
Wij gebruiken veel bewaarbakjes voor restjes & inmaak/fermenteer projecten. Veel doe ik in oude glazen potten, maar ik gebruik ook nog plastic tupperware achtige bakjes om bv mee te nemen naar werk en in de magnetron te kieperen. Nu is dat een rommeltje aan het worden en wil ik eigen 1 soort zodat ik van al die varianten af ben. Dat is natuurlijk niet duurzaam, iets nieuws kopen. Maar een aanvulling op 1 van de soorten die ik al heb kopen, lukt niet want dit wordt nergens meer verkocht.
Nu ging aan het googlen naar duurzame oplossingen, maar vind ik vooral glazen bakjes met plastic deksels. Ik vraag me af of dat nou echt de oplossing is. Ik zie ook rvs, maar dat is naar verhouding wel erg prijzig.
Afijn, ik ben benieuwd naar ervaringen/ideeën om mijn bakjes systeem op te schonen en tevens te verduurzamen
Bij het stuk been wat op het zadel zit? Want bij mij komt het vaak doordat het zadel niet goed is afgewerkt of scheuren heeft. Of zit de ladder echt aan de bovenkant en komt het door de beweging?
In de lies zeg maar. Ik heb een leren zadel, en de rand daarvan is iets ruwer, maar op zich wel glad (geen haakjes ofzo) waardoor het een beetje schuurt met de panty denk ik. Maar ik fiets ook heel veel waardoor dat langzaam optreedt. Mijn broeken slijten ook heel snel op de achterkant haha.
Ah jammer, ik heb het compleet gemist Volgende keer dan maar!
Ik geloof dat de ikea glazen bakjes heeft, zit wel een plastic/rubberen rand om de deksel maar die is verder ook van glas. Kunnen ook als ovenschaaltjes gebruikt worden. Misschien vind je dat wat?
Weet niet of je nog op zoek bent. Maar ik zag deze voorbij komen en die ziet er wel mooi klein en laag uit !
https://www.greenjump.nl/Product/Eten-en-Drinken/Drink-en-thermosbekers/Bekers-en-thermosbekers/Geisoleerde-beker-RVS-pint-cup-237-ml
Om je schouder hangen gaat niet echt lukken met deze tasjes. Echt meer om in je hand te dragen!
Heeft iemand aanraders voor glazen bakjes voor in de koelkast? Mijn voorkeur gaat uit naar vierkante of rechthoekige bakjes. Ikea zit niet in de buurt, dus die valt voor mij af. Maar wellicht heeft iemand een aanrader?
Ik heb nu namelijk een paar plastic bakjes maar die gaan zo vies ruiken en verkleuren. Die moeten dus sneller weggegooid worden dan glas, en dat is zonde.
Misschien niet helemaal wat je wil, maar die linnen tas van AH vind ik echt een perfect model om om mijn schouder te hangen! Er past ook erg veel in.
Ik heb er laatst een paar gekocht bij sostrene grene! Ze hadden volgens mij 2 formaten. Deksel is geloof ik wel van plastic.
Als je een opvouwbare wil hebben is die van dr Marqt ook fijn om je schouder!
Thanks, die heb ik wel gezien maar ze leken te klein om bijvoorbeeld kipfilet en broccoli roosjes te bewaren. Maar misschien heb ik niet goed gekeken, denk je dat dit soort dingen er in passen?
Ik heb het grootste formaat en daarvan denk ik wel dat dat erin past ja! Misschien kun je een van je plastic bakjes meenemen zodat je de grootte kan vergelijken, dan weet je het zeker (:
Goed plan en bedankt voor je snelle reactie! Ik ga morgen gelijk shoppen.