Super lief aanbod! Maar ik ben er nog niet zeker van of ik zoiets écht ga gebruiken, dus ik pas nog even. Ik draag namelijk vaak een linnen tasje en dan ben ik bang dat ik m’n brood verfrommel. Denk dat een broodtrommel meer iets is voor mij, maar dan liever niet van plastic.
Ik heb mijn eigen wattenschijfjes gemaakt en ben nu helemaal gelukkig met mijn duurzaamheid 
Heb je nog gekeken of je het uiteindelijk fijn vindt om over je schouder te dragen? Vandaag was ik in een museum en ik zag in de shop tassen van Tinne + Maria. Hele mooie tassen, volgens mij ook duurzaam, maar ben het niet 100% zeker. Ik vond ze er heel mooi uit zien en het lijkt erop dat er ook veel inpast.
Waarom zijn die prijzen daar altijd zo gek
Zou het niet gewoon de bedragen van deense kronen naar euro’s zijn. Ik ga is ff op onderzoek uit.
Edit: hun Deense website erbij gepakt die zusters zijn gewoon gek op rare getallen zo te zien.
Dat kan heel goed! Ik vind alles ook heel cheap
Baggu verkopen ze ook op veel Europese en Amerikaanse sites en dan is het wel een stuk goedkoper inc verzending.
Ik vond dit een leuk en inspirerend filmpje:
Vanwege welke reden is dat een issue dan? De lucht die zonder deksel in aanraking kan komen met je koffie, is toch dezelfde lucht als die je inademt?
Je kunt misschien ook je eigen koffiebeker (met deksel) of thermosfles meenemen en die laten vullen. Van die bekers zijn niet zo duur en herbruikbaar
Gek dat we dit soort prijzen bij kleding/interieur artikelen gek vinden, terwijl in de supermarkt altijd dit soort onafgeronde bedragen te vinden zijn.
Ik breng mijn eigen thermosbeker mee en laat deze vullen. Ideaal!
Misschien niet helemaal je ding, maar mijn winkeltas/rugzakje van notabag is echt een lifesaver.
Ik vind dit heel interessant
(Uur Netflix staat ongeveer gelijk aan 10 km autorijden)
Iemand deelt dit artikel op Facebook en ik wil er heel graag op reageren maar ik weet niet hoe ik dat treffend kan doen.
Haha bedankt!!
Ik heb er idd maar onder gezet dat het niet een betrouwbare website is, maar ik kom uit een boerenomgeving dus ben wel een beeeetje bang voor de reacties😬.
Ik ook. Ik word er altijd zo gefrustreerd van dat de luidste schreeuwers meteen worden geloofd, ook door mensen die dichtbij me staan.
Misschien heb je hier wat aan.
Ik wil binnenkort duurzame wattenschijfjes aanschaffen (als er weer een 1+1 gratis actie is die van Holland and Barrett, anders mss deze).
Nu ben ik ook aan het kijken naar gezichtsdoekjes en heb deze op het oog. Op een andere website zag ik alleen iets voorbij komen wat heel erg op van die hydrofiele doekjes leeg en ik bedacht dat ik eigenlijk ook gewoon van die spuug/monddoekjes voor baby’s daarvoor kan gebruiken, zoiets. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat fijn/zacht voor de huid?