Wellicht ook eens kritisch kijken of je werk op zichzelf wel bijdraagt aan een ecorechtvaardige wereld, want als ik hoor van marketing en it bedrijven die als groene stap naar een groen sterrenrestaurant gaan heb ik het even niet meer hoor😂
Welk uitwisbaar notitieboekje vinden jullie fijn? Ik zag in de zoekfunctie moyu, correctbook en bambook voorbij komen.
Ze lijken vrij inwisselbaar behalve dat ze niet allemaal een ringband hebben…
Die vond ik er het beste uit zien omdat ze de meeste verschillende inhoud aanbieden. Het moet een soort ‘alles’ boekje worden.
Alleen is er geen eigen app bij toch? Ik had gezocht en zag wel dat je met microsoft lens bijvoorbeeld ook de aantekeningen kunt scannen en digitaliseren. Hoe doe jij dat?
ik heb van werk laatst een correctbook gekregen en ik vind het waardeloos. Echt jammer, maar het is moeilijk uit te wissen als je het niet snel genoeg doet en er blijft een zwarte waas op de bladzijdes hangen.
Ik vind het idee echt top, maar de kwaliteit is, in ieder geval bij die van mij, niet goed.
Hm thanks dan wordt die het niet😂
Ik vind het niet inwisselbaar. Moyu lijkt heel veel op gewoon papier en pen, dus niet een whiteboard. Bambook is een whiteboard in opschrijfboekjesvorm. Ik vind Moyu veeeeeel fijner. (Edit - ik zoek even terug in dit topic en lees dat ik toen ik Bambook net in gebruik had idd al heel negatief was).
Hmm… nog niet echt een makkelijke keuze dus. Mijn doel is dat ik maar 1 schriftje mee hoef te nemen naar afspraken etc. Ik zou het fijn vinden om weekschema’s, habit tracker, maandoverzicht, mealplanner en ruimte voor notities in 1 boekje te kunnen hebben. Daardoor dacht ik aan greenbook. Omdat die een groot assortiment ‘bladen’ hebben maar ik weet niet hoe goed het werkt en hoe makkelijk het is om die aantekeningen te digitaliseren.
Zelf deze niet gehad, maar correctbook heeft boekjes met heel veel templates, misschien is dat meer wat je zoekt?
Jaar. Maand, week en dag planners
Kale paginas
Goals and priorities
Roadmapping
Met stippen
En lijnen